Ostakaa joululahjoiksi wiskii, sikaareja, suklaata ja punaviiniä
yliopistotutkijat ovat tutkineet, millainen vaikutus ravinnolla on aivojen rappeutumisen ehkäisyyn.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288619721062.html
107-vuotiaan amerikkalaisveteraanin pitkän iän salaisuus: viski ja sikarit
Pitäkää läheisistänne hyvää huolta.
Kommentit (17)
Yritykset, ostakaa viskiä ja sikaareja henkilökunnalle joululahjaksi!
Näin saadaan eläkeikä nousemaan.
Mä ostan sulle laminoidun BMI-taulukon.
Hyvä viski on kyllä mielestäni hieno joululahja, mutta antajan on suotavaa tietää jotain viskeistä ja olla varma että saaja arvostaa viskejä.
Jos ostaa hyvää merkki viskiä, niin ei voi pahasti erehtyä.
Tosin makuasioista voi aina kinastella.
Viini/viinapullot on järjettömän hyviä joululahjoja. Ne voi halutessaan antaa eteenpäin ja kas, näin yksi lahjaongelma ratkottu.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 09:41"]
Ja hopeisen korun ja olen allerginen hopealle.
[/quote]
Mites täysikuu? Saatko hyvin unta?
Lestasukulaisille ihan huippuja, etenki toi viski ja punaviini!
Mies saa aina töistään viinipullon ja konvehtirasian joululahjaksi. Kivaa, sillä taas "maksetaan" meidän tuttu joulupukki.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 09:41"]
Ja hopeisen korun ja olen allerginen hopealle.
[/quote]
Mites täysikuu? Saatko hyvin unta?
[/quote]
Kyllä ja ei. Toisinaan nukun, kuin tukki jasitten tulee näitä valvottuja öitä. Tosin valvon muutenkin herkästi jos stressaan tai jännitän jotain.
t. Se allerginen
kyllä viinipullo on aina hyvä peruslahja, voi tarjota vieraille tai antaa eteenpäin, jos ei itselle maistu. Sen sijaan sellaisten jouluteepakettien osto pitäisi kieltää! En tiedä ketään, joka tykkäisi jouluteestä eli vaan pilaantuu kaapissa, kun ei voi eteenpäinkään antaa..
Onneksi ne erikoiskahvit, joita ei juonut sikakaan, on jääneet pois muodista. Jos kahvia haluaa ostaa, niin ihas perus JuhlaMokkaa, kiitos!
Viinipullot me aina ostammekin lasten opettajille.
Muut kelpaisi paitsi sikarit. Etenkin jos saisi lahjaksi vähän kalliimman viinipullon kuin mihin itsellä olisi varaa (10 €).
Jess! Viskiä ja sikareja. Mulle heti.
Niin mieluusti ottaisin lahjaksi pullon punkkua, Juuri tuossa marmatin sukulaisesta, joka ostaa mulle aina vihreitä kuulia, joita inhoan. Ja hopeisen korun ja olen allerginen hopealle.