Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumissa

Vierailija
12.11.2013 |

Kolmen lapsen äiti jumissa oman elämänsä kanssa. Olen jymähtänyt kotiin ja häpeän itseäni, koska en ole onnistunut kouluttautumaan millekään alalle ja työkokemusta edelleen pyöreä nolla! 30v ikää. Mistä aloittaa? Oppisopimus tuntuisi tässä vaiheessa ainoalta ratkaisulta, mutta paikat on todellakin kiven alla ja en enää edes tiedä, mikä minua voisi kiinnostaa. Miehen mielestä olen saavuttanut paljon, kun takana on 12v  kotiäitiyttä, mutta minun mielestäni pystyisin parempaankin. Olen yrittänyt opiskella aikoinani, mutta lasten jatkuvan sairastelun ja sairaalareissujen/leikkauksien takia omat opiskelut jäivät aina kesken tai häiriintyivät niin, etten enää yksinkertaisesti pysynyt muiden opiskelijoiden tahdissa. Minä olin aina se, joka jäi kotiin hoitamaan lapsia. Sillä välin, kun mies teki itsellensä uraa. Sellaisen minäkin haluan. Nyt sairaalareissuja/leikkauksia ei ole enää tulossa, niin voisin uskaltaa aloittaa jotain josta voisin olla ylpeä. Kaksi vanhempaa jo kouluikäisiä ja yksi 2v. Mistä aloitan? Työkkärikin tuli joskus kokeiltua, uudestaan sinne?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kenelläkään antaa mitään "potkua pepulle"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan