No nyt on rehellinen meikitön kuva!
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meikkien käyttöä voi rinnastaa törkeään petokseen. Salarakkaani paljasti oikean kuontalonsa ja ghostasin hänet saman tien. Tunnen itseni täysin vedätetyksi.
M34
Oletpa pinnallinen ja epämiellyttävä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo liika meikki vaan pahentaa aknea, kun iho ei pääse hengittämään. Vaikka lopettaisi meikkaamisen niin ei se akne häviäisi, mutta iho olisi paremmassa kunnossa.
No meikki ei kyllä välttämättä vaikuta akneen puoleen tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hyvin kyllä meikattu meikkikuvissa. Näppyjen peitto on suht helppoa, mutta se että on saanut totaalisesti peitettyä silmien alla olevat kyyneluomat (tear trough deformity) on vaikeaa.
Missä ihmeessä sinä näet epämuodostumia?
No eihän sitä samalta näytä ilman meikkiä... onneksi näytän rumilukselta vain mieheni edessä aina ennen nukkumaanmenoa... vaikka hän sanoo ettei huomaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Aiemmin ei uskaltanut edes lähikauppaan mennä ja nyt sitten julkaisee tollaisen kuvan netissä ja lehdessä kaikille..
Jospa meikittä olo auttaa ihoa kuntoon. Ja ikä.
Onko tuo muka akne?
Höpsis. Ihan tavallinen nuoren ihmisen iho, joka nyt tarvitsis pikkasen paremman ruokavalion, ulkoilua paljon ja hyvät kasvotuotteet.
Minä en ymmärrä näitä otsikoita "rohkea kuva". Justiinsa, että nainen luonnollisena oikeassa elementissään on muka jotenkin "rohkeaa"?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo muka akne?
Höpsis. Ihan tavallinen nuoren ihmisen iho, joka nyt tarvitsis pikkasen paremman ruokavalion, ulkoilua paljon ja hyvät kasvotuotteet.
Tämä. Ei nämä mitään aknesta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Hyvin kyllä meikattu meikkikuvissa. Näppyjen peitto on suht helppoa, mutta se että on saanut totaalisesti peitettyä silmien alla olevat kyyneluomat (tear trough deformity) on vaikeaa.
Mitkä? :D Eikös nuo ole ihan silmäpussit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä näitä otsikoita "rohkea kuva". Justiinsa, että nainen luonnollisena oikeassa elementissään on muka jotenkin "rohkeaa"?
Samaa mieltä, lisää vain naisten ulkonäköpaineita että olisi jotenkin epätavallista olla ilman meikkiä. Itsellä ainakin on todella haavoittuvainen olo ilman meikkiä, tummat laikut silmien alla, värittömät ripset ja kulmakarvat, näytän haamulta. Pakko laittaa edes vähän ripsaria että näyttää ihmiseltä.
Kerran eräs sukulainen oli tottunut näkemään minut laitettuna ja näki kuvan minusta kun olin mökillä ilman meikkiä niin hän ihan fyysisesti hätkähti nähdessään sen kuvan minusta. Se kyllä iski itsetuntoon ja nyt olen joka aamu laittamassa meikkivoidetta, silmät ja kulmat kuntoon. Olisi helpompi että vain luovuttaisi, mutta en pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni meikkien käyttöä voi rinnastaa törkeään petokseen. Salarakkaani paljasti oikean kuontalonsa ja ghostasin hänet saman tien. Tunnen itseni täysin vedätetyksi.
M34
Oletpa pinnallinen ja epämiellyttävä ihminen.
Se on se musta huumori joillekin täysin ylivoimaista käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä? :D Eikös nuo ole ihan silmäpussit.
Ei ole silmäpussit, jotka on kirjaimellisesti pullottavat pussukat silmien alla, kuten tässä https://is.mediadelivery.fi/img/468/536bf671c23f422eabd02622fc6531b1.jpg
Kyynelurat taas on tuo ns. viistosti menevä viiva sen alla. Näkyy tässä hyvin https://cityklinikka.fi/wp-content/uploads/2017/06/kuoppasilm%C3%A4t.jpg
Itsellä kanssa aika vahvat nuo urat ja niiden peittäminen on aika hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, lisää vain naisten ulkonäköpaineita että olisi jotenkin epätavallista olla ilman meikkiä. Itsellä ainakin on todella haavoittuvainen olo ilman meikkiä, tummat laikut silmien alla, värittömät ripset ja kulmakarvat, näytän haamulta. Pakko laittaa edes vähän ripsaria että näyttää ihmiseltä.
Kerran eräs sukulainen oli tottunut näkemään minut laitettuna ja näki kuvan minusta kun olin mökillä ilman meikkiä niin hän ihan fyysisesti hätkähti nähdessään sen kuvan minusta. Se kyllä iski itsetuntoon ja nyt olen joka aamu laittamassa meikkivoidetta, silmät ja kulmat kuntoon. Olisi helpompi että vain luovuttaisi, mutta en pysty.
Tuo on kyllä tosi inhottavaa. Olen itsekin vaalea, eli käytännössä minulta puuttuvat näkyvät kulmakarvat ja ripset kokonaan. Iho on onneksi hyvä, mutta kyllähän sitä sitten juurikin tummat silmänaluset paistaa näkyvästi, ainakin omasta mielestään. Ärsyttävää, kun on iskostunut tajuntaan tuo, että vähintäänkin noiden ainoiden "sallittujen" karvojen sitten pitäisi olla värikkäät tai näytät olmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuon sinuunkin iskostetun ajatuksen takia, siis että olet "ruma" ilman meikkiä, tuollainen meikitön kuva somessa on nykymaailmassa rohkeaa. Rohkeuttahan se sinultakin vaatisi, että uskaltaisit olla ilman meikkiä enemmän.
Artikkeli vain toteaa ääneen sen, miten suurin osa ihmisistä oikeastikin ajattelee.
Toki länsimaisen yhteiskunnan pitäisi muuttua sellaiseksi, että meikittömyys olisi normaalimpaa ja epätäydellisyyskin hyväksyttäisiim... Mutta sitä se ei nyt ole, joten tuo on tämän hetken yhteiskunnassa rohkea teko.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykynaiset nykyään muuta enää osaakaan.
Joko vähentävät vaatteitaan tai meikkejä, paljastaen sellut ja muut röllykät.
Se on sitä voimaantumista ja rohkeutta, esitellä joka nänniä ja muuta näppylää koko maailmalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tuon sinuunkin iskostetun ajatuksen takia, siis että olet "ruma" ilman meikkiä, tuollainen meikitön kuva somessa on nykymaailmassa rohkeaa. Rohkeuttahan se sinultakin vaatisi, että uskaltaisit olla ilman meikkiä enemmän.
Artikkeli vain toteaa ääneen sen, miten suurin osa ihmisistä oikeastikin ajattelee.
Toki länsimaisen yhteiskunnan pitäisi muuttua sellaiseksi, että meikittömyys olisi normaalimpaa ja epätäydellisyyskin hyväksyttäisiim... Mutta sitä se ei nyt ole, joten tuo on tämän hetken yhteiskunnassa rohkea teko.
Kuka muka oikeassa elämässä ei hyväksy meikittömiä/akneisia/lihavia/rumia naisia?
Enpä ole vielä nähnyt että heitä kadulla lynkattaisiin tai laitettaisiin häkkiin ulkonäkönsä takia..
Hänhän sanoi postauksessaan kokeilleensa erilaisia ruokavalioita yms, ja syö tällä hetkellä ihotautilääkärin määräämää isotretinoinia kevääseen asti.