Halukkaitten naisten työelämä
Oletko halukas nainen + 35v. Millä alalla työskentelet?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä olen. Siisti toimistotyö
Eli stressitön joka ei kuormita töissä liikaa eikä vapaalla. Todennäköisesti säännöllinen påivätyö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli stressitön joka ei kuormita töissä liikaa eikä vapaalla. Todennäköisesti säännöllinen påivätyö.
Aika ajoin kuormittaa. Säännöllinen päivätyö kyllä.
Lähihoitaja. Seksiä haluan päivittäin. Joskus harvoin saattaa tulla päivän väli.
hahhaa, onko "halukkat naiset" jokin erikoisryhmä? no ei ole, ihan tavalliset naiset ovat just sitä!
Joka päivä haluttaa, olen johtotehtävissä kuntapuolella.
Miltei joka päivä tekisi mieli. Maataloustyöt tällä hetkellä, muitakin koulutuksia löytyy.
Oon vähän alle 35 mutta, mutta halukas nainen kuitenkin ja myyjänä marketissa.
Tällä hetkellä etätöissä, päällikköasema. Rouva, ikää 46.
Asiantuntija tehtävissä, päivätyö
saako sitä seksiä sitten kun haluaa esim toimistotöissä kesken päivän? kenen kaa? talkkari,appari ? kokemuksia kehiin
Olen töissä kuntosalilla.
Päivittäin näen isolla yli 20cm kullilla varustettuja miehiä kireissä jumppapöksyissä, joissa kullin ääriviivat näkyy selkeästi.
Kyllähän se saa halut heräämään 😚
Gym37
Vierailija kirjoitti:
Haluaako naiset seksiä?
Tottakai haluua, hyvää seksiä osaavilta miehiltä, eikä mitään jyystöä. Kunnon seksiä siis, osaavilla otteilla. Miehiltä siis...
Olen aerobic ohjaaja, ja ihan unelma ammatissani. Vedän tunteja yrityksille tyky päivillä ym. tilaisuuksissa. Lisäksi olen halukas, ehkä paremminkin himokas ja vielä lisäksi sinkku ja meinaan sellaisena toistaiseksi pysyäkin. Eli vientiä iltaisin "bileissä" johon olen useimmiten kutsuttuna on ihan riittämiin.
En usko että on montaa muuta ammattia jossa halut ja ammatti kohtaavat yhtä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä kuntosalilla.
Päivittäin näen isolla yli 20cm kullilla varustettuja miehiä kireissä jumppapöksyissä, joissa kullin ääriviivat näkyy selkeästi.
Kyllähän se saa halut heräämään 😚Gym37
Tästä viestistä paistaa kilometrien päähän että on miehen kirjoittama🤔🤦♂️
Vierailija kirjoitti:
hahhaa, onko "halukkat naiset" jokin erikoisryhmä? no ei ole, ihan tavalliset naiset ovat just sitä!
On todellakin!! Ja todella pieni sellainen. Vähän kuin poliisin karhuryhmä, moni niistä puhuu mutta harva on tavannu.
Vierailija kirjoitti:
saako sitä seksiä sitten kun haluaa esim toimistotöissä kesken päivän? kenen kaa? talkkari,appari ? kokemuksia kehiin
Appari???? Saako selkosuomeksi