Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT RIITTI !! Miksi-oi-miksi pitää TÄÄLLÄ käydä hyväksyttämässä lapsen nimi??

Vierailija
11.11.2013 |

Ei se minulla mitään ongelmia ollut valita lapsilleni nimiä.Puolison kanssa yhdessä päätimme,eikä tarvinnut todellakaan lähteä kenenkään kanssa pähkäilemään:Onko se nyt hyvä?Pitääkö näille av mammoille järjestää joku nimipalvelu puhelinnumero??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vouhkausta ap. Kai täällä saa keskustella?

Vierailija
2/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minä myös ihmettelen samaa, että miksi sille nimelle täällä pitää siunaus saada. Onko sillä niin väliä mitä muut siitä ajattelee? Ku joka ikinen nimi on sellaisia, että niistä ei kaikki pidä ja se on tärkeintä, että se nimi mielestänne lapsellenne sopii ja olette itse nimeen tyytyväisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höhlät. Kyselyt on tehty sitä silmällä pitäen, että täällä ehdotettuja nimiä ei sitten anneta.

Vierailija
4/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä nimestä Hermanni? Ja mikä ois kiva toinen nimi siihen perään? Sukunimi on tavallinen suomalainen...

Vierailija
5/5 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 13:54"]

Höhlät. Kyselyt on tehty sitä silmällä pitäen, että täällä ehdotettuja nimiä ei sitten anneta.

[/quote]

Joo joo.Täytyneekin sitten laittaa kaikki nimet listaan,ettei vahingossa anneta ja jättää listasta pois vain nimi Zeus joka sittekö annetaan lapselle??

Ihmettelen kanssa kovasti,kun käydään haukkumassa joku nimi täällä ja kirjoitetaan sitten koko nimi,sukunimeä lukuun ottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi