HELMI PALASI ÄKILLISESTI DANNYN LUO!
Kommentit (369)
Eikö yhtään Helmi hävetä??????? Monet talks ja silleen. Oksennus.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä Helmi on jo menneen talven lumia tilalla on uusi 19-vuotias, siinä vaiheessa tarvitaan jo saavi oksennusta varten.
Ei ole koska Danny kuolee 83 v uotiaana. Varma tieto.
Meinaavatko kilpailla Lotan ja Papan markkinoilla?
Sori mut Danny on ällöttävä. Jos olisin tuon tytön tilanteessa ja huhuiltaisiin jostain romanssista, lähtisin lätkimään aika nopeasti. Hävettäisi liikaa.
Miksi Danny on aina shortsit jalassa? Myös talvella?
Yleensäkin jos ajattelee että vanhempi mies/ nuori nainen, vaikka ulkomailta julkkiksia megatähtiä ( staroja) onhan niitä Ameriikassa :), niin minä tunnen myötähäpeää sen nuoren naisen puolesta . Että voi EI ! Ja mitä nuoren perhe ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Ai juma että tuo Helmi onkin hyvännäköinen! Oikea kaunotar.
No et oo selvästikään nähnyt häntä naturena.
Mä oon. Maailman tavallisimman näköinen.
Lyhyt mimmi. Ei jatkoon.
Vanhempansa varmaan kuolevat häpeästä.
Minä ainakin häpeäisin jos just lapsenkengistä päässyt tyttäreni 19v olisi isoisäni ikäisen kanssa. Ällöttävää.
Täytyy tuon tytönkin olla jotenkin .....huh huh.
Kauniimmin en voi enää tätä sanoa.
Tuo on molemmilta osapuolilta sairasta.
Todellakin. Molemmilla viiraa päästä.
Helmi on kyllä pilannut maineensa loppuiäkseen. Vaikkei heillä olisikaan mitään intiimiä ollutkaan niin pelkkä epäilys riittää että kukaan ei Helmiin halua koskea pitkällä tikullakaan muutakuin Dannyn kaltaiset papat tai muuten epävakaat tyypit.
Ajattelin ruveta oman elämäni Dannyksi. Vahinko, että tyttöystäväni syntyy vasta ensi vuonna. Sairasta.
Ei voi kun ihmetellä tuota Helmiä.
Kertakaikkisen sairasta. Dannyä en edes kommentoi.
Miksi tätä alle 60 vuoden ikäeroa kauhistellaan. Missä suvaitsevaisuus?
Kuitenkin on ok, jos muslimimies ottaa lapsivaimon.
Kaksinaismoralismi kukoistaa.
Noilla on niin iso ikäero, että se muuttuu jollain oudolla tavalla jopa sallitummaksi. Tai siis kun vaikea sanoa, että kumpi käyttää hyväksi kumpaa, teini pappaa vai pappa teiniä. Jos Danny olisi esim. 40-50v. niin olisi paljon huolestuneempi olo Helmin puolesta, mutta nyt on vaikea sanoa kummasta pitäisi olla huolissaan :D.
Kun luin jutun, mietin millaista olisi olla 19 v. tyttären äiti ja vastaanottaa uutinen siitä, että hän seurustelee Dannyn kanssa.
Jokainen valitkoon seuransa itse, mutta perhepäivällisistä tulisi varmaan mielenkiintoisia...
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä alle 60 vuoden ikäeroa kauhistellaan. Missä suvaitsevaisuus?
Kuitenkin on ok, jos muslimimies ottaa lapsivaimon.
Kaksinaismoralismi kukoistaa.
Anteeksi, kenen mielestä lapsivaimot on ok?
Maailman tavallisin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juma että tuo Helmi onkin hyvännäköinen! Oikea kaunotar.
No et oo selvästikään nähnyt häntä naturena.
Mä oon. Maailman tavallisimman näköinen.
Lyhyt mimmi. Ei jatkoon.
OT, mutta mitä vikaa on lyhyissä naisissa?
T. 155 cm ja just hyvä näin
Vierailija kirjoitti:
Helmi on kyllä pilannut maineensa loppuiäkseen. Vaikkei heillä olisikaan mitään intiimiä ollutkaan niin pelkkä epäilys riittää että kukaan ei Helmiin halua koskea pitkällä tikullakaan muutakuin Dannyn kaltaiset papat tai muuten epävakaat tyypit.
OT: Danny oli Erikan ensimmäinen miessuhde. Näin varmasti tässäkin. Kuvottavuuden kuvottavuus.
Hyi vi ttu toi helmi on pakkohoidon tarpeessa.