HELMI PALASI ÄKILLISESTI DANNYN LUO!
Kommentit (369)
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Totta, Helmin ikäistä priimanaista ei voisi vähempää kiinnostaa ikäisensä finninaamaiset reisille laukeajat, eikä Dannyn ikäistä YT-miestä keski-ikäiset kurtut. Ne finninaamat voivat kiimoissaan tökkiä keski-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Raineri kirjoitti:
Tarja Halosen kulttuurineuvoksen tittelillä palkitsema, Veijo Baltzar(SDP) 70+ on laukonut, 30 vuotiaiden naisten olevan jo mielenkiinnottomia "vanhoja akkoja"!
No ihan tottahan se puhuu. Naisen paras ikä on siinä 16-17. Sen jälkeen tiukkuus ja ihon sileys alkaa rupsahtelemaan.
Pitää kutinsa, eikä Veijo tarkoittanut pelkästään fyysistä rupsahtamista, vaan myös henkistä akkautumista. Eli 30v kurttu on ynseä, penseä, iloton ja miehiin katkeroitunut.. Nainen on paitsi kauneimmillaan 16-17 vuotiaana niin myös luonteeltaan parhaimmillaan., poliittisesti korrektisti valehdeltuna 22 vuotiaana.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raineri kirjoitti:
Tarja Halosen kulttuurineuvoksen tittelillä palkitsema, Veijo Baltzar(SDP) 70+ on laukonut, 30 vuotiaiden naisten olevan jo mielenkiinnottomia "vanhoja akkoja"!
No ihan tottahan se puhuu. Naisen paras ikä on siinä 16-17. Sen jälkeen tiukkuus ja ihon sileys alkaa rupsahtelemaan.
Pitää kutinsa, eikä Veijo tarkoittanut pelkästään fyysistä rupsahtamista, vaan myös henkistä akkautumista. Eli 30v kurttu on ynseä, penseä, iloton ja miehiin katkeroitunut.. Nainen on paitsi kauneimmillaan 16-17 vuotiaana niin myös luonteeltaan parhaimmillaan., poliittisesti korrektisti valehdeltuna 22 vuotiaana.
No ok. Minä taas olen parhaimmillani nyt. Olin nuorena niin epävarma ja huonoitsetuntoinen. Nyt olen oikea nainen ja hyväkroppainenkin sellainen. En ole katkera mistään! N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Olen kaivannut takaisin Raumalle. Tuntuu vähän hassulta, kun ei ole enää päivittäisiä rutiineja Dannyn kanssa, Helmi haaveili muutaman viikon takaisessa Seiskassa. Nyt nuori kaunotar saa viettää aikaansa Iso D:n ykköskodissa Kirkkonummella
Aika härskiä
Helmin kaverit hylkäs Helmin, niin hakeutui Dannin kainaloon
SHOPPAILUA MARKETISSA! DANNYN, 77, AVUSTAJAKAUNOTAR HELMI LOUKASMÄKI, 19, KÄÄNSI KATSEITA KIRKKONUMMELLA
https://www.seiska.fi/Uutiset/Shoppailua-marketissa-Dannyn-77-avustajak…
Jos heillä on jonkunlainen seksisuhde niin en voi ymmärtää. En ole itse mikään ruusunnuppunen ja en kelpaa kaikille, mutta minulla on aika tiukat rajat joita en vaan voi mielessäni ylittää. En voisi kuvitella harrastavani seksiä jonkun Dannyn kanssa. Saatikka monen muun. En missään tilanteessa.
Itseänihän yritti kerran eräs 13-vuotta vanhempi mies iskeä juuri kun täytin 18v. Olin tuntenut hänet jo tosi kauan yhden kaverini kautta, mutta puheeni hänelle oli vain tyyliin moi ja siinä kaikki. Tuo mies tarjosi minulle "töitä" hyvällä palkalla(markka-aikaan yli 10 000markkaa kuussa). Olisi pitänyt muuttaa hänen kanssaan hänen isoon omakotitaloonsa ja asua siellä, kun hänestä oli niin ikävää palata töiden jälkeen tyhjään kotiin. Enhän ekana edes tajunnut tuota, että olisin tavallaan hänen tyttöystäväkseen muuttanut, koska käsitin alkuun, että olisi jotain töitä joita tekisin. En todellakaan mennyt, koska tuo mies oli minusta aina tosi luotaantyöntävä niin ulkonäöltään kuin käytökseltään. Siis peräkammaripoika.
En voisi siis ikinä kuvitella alkavani edes suhteeseen miehen kanssa, johon en kokisi suurta vetovoimaa. On aivan käsittämätöntä nämä Dannyn kuviot ja joidenkin muidenkin.
Vieläkö Helmi punkkaa Dannyn kämpillä? Käsittämätön kuvio. En muutenkaan ymmärrä nuoria naisia jotka seurustelevat itseään huomattavasti vanhempien miesten kanssa. Kerran sitä vaan on nuori, miksi tuhlata nuoruutta jonkun vanhan kääkän kanssa, en ymmärrä.
No Ilmajoella on jo Fingerroos, eiköhän tämäkin sekaan sovi.
Jos olisin Helmi ja näkisin tämän keskustelun, häpeäisin silmät päästäni ja voisi tulla vähän oksua suuhun.
Ei liity varsinaisesti, mutta Dannyn pukeutumistyyli on varsin myötähäpeää herättävä. Melkein joka kuvassa mitä viime aikoina lehdissä tullut vastaan, sillä jotain ihan hirveää päällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei liity varsinaisesti, mutta Dannyn pukeutumistyyli on varsin myötähäpeää herättävä. Melkein joka kuvassa mitä viime aikoina lehdissä tullut vastaan, sillä jotain ihan hirveää päällä.
Niin, häntä ei ole siunattu tyylitajulla. Viimeisissä Kirkkonummen Prisman kuvissa sillä oli jotain maastokuviota päällä.
Vierailija kirjoitti:
Mistäköhän Danny on saanut tuon Iso D nimityksen. Onko sillä iso dick? Kun kerran saa nuoria pimatsuja.
Vaikka olisi maailman täydellisin penis niin tuohon pappaan en koskisi tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, häntä ei ole siunattu tyylitajulla. Viimeisissä Kirkkonummen Prisman kuvissa sillä oli jotain maastokuviota päällä.
Aina kun nään Dannyn pärstän jossain niin tekee mieli kaivaa Fiskarsit esiin ja kyniä ne hapsut hittoon.
Joku väitti että D yrittäisi saada myös alle 18-vuotiaita ellei se vaikuttaisi siltä että hän pitää alaikäisistä teinitytöistä. Nyt hän varmasti kokee ettei tee "mitään väärää tai outoa". Ja nuoret tytöt joilla ei ole mitään elämänkokemusta ovat lahjottavissa suhteeseen lupaamalla levytyksen tms. D on sairas mies.
Eikö kotihoitajat käy 3 x viikossa vanhuksen luona. On menny huonoon kuntoon kun tarvii 247 olevan avustajan. Ilmeisesti ylityöt korvataan täysmääräisesti.
Ei paljon naurattaisi jos oma 19v tytär toisi Dannyn näytille.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon naurattaisi jos oma 19v tytär toisi Dannyn näytille.
Saattasko kammarissa olla vipinää,kun Danny hyppäis satulaan!
Helmen kaltainen laatunainen menee haaskiolle bensalenkkarien kanssa. Laadukas vanhempi herrasmies saa herkän kukan puhkeamaan kukkimaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku väitti että D yrittäisi saada myös alle 18-vuotiaita ellei se vaikuttaisi siltä että hän pitää alaikäisistä teinitytöistä. Nyt hän varmasti kokee ettei tee "mitään väärää tai outoa". Ja nuoret tytöt joilla ei ole mitään elämänkokemusta ovat lahjottavissa suhteeseen lupaamalla levytyksen tms. D on sairas mies.
Suomalaiset nuoret naiset kaatuu kyllä ilman levytyssopimustakin
Vierestä
mies52v
Meinaatko vähän niin kuin Michael Jackson aikanaan kutsui poikalasten perheet ranchilleen ja sitten myöhemmin pojat majaili itsenäisesti tiluksilla? Helmi on sentään täysi-ikäinen, että eiköhän ole ihan omasta tahdostaan Dannyn luona.