HELMI PALASI ÄKILLISESTI DANNYN LUO!
Kommentit (369)
Nyt on Danny löytänyt oikean helmen.
Danny kyllä upgradesi mielestäni.
Helmi näyttää nuorelta nätiltä tytöltä, mutta valitettavasti siihen se kyllä jää. Ei mitään miksi hän jäisi julkisuuteen pyörimään Dannyn jälkeen.
Ennenvanhaan nuoret teki kesätöitä ja meni sitten syksyllä opiskelemaan. Ilmeisesti hän ei ole kiinnostunut opiskeluista.
Ei ihme, että Erika niin himoitsi Dannyn varjolla saamaansa julkisuutta että oli jopa valmis esittämään olevansa hänen kanssaan parisuhteessa, kun tuo 19-vuotiaskin jäi siihen lehdistöltä saamaansa huomioon samantien koukkuun.
Ajatella että hän tarvii jo avustajaa 77 v. Danbykin vanhenee. Eiköhän Helmi anna silmäniloa niin vanhakin nuortuu.
Vierailija kirjoitti:
Toi ei ole normaalia 😳
Nykypäivää
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tytöllä kova hinku julkisuuteen. Dannyn siivellähän se onnistuu. Ja vanhemmat on tyttärestään ylpeitä :D
Vanhemmat taatusti on ylpeitä uudesta vävypojasta(pokasta). Toivottavasti hilloa riittää jaettavaksi myös heille.
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on tytöllä kova hinku julkisuuteen. Dannyn siivellähän se onnistuu. Ja vanhemmat on tyttärestään ylpeitä :D
Vanhemmat taatusti on ylpeitä uudesta vävypojasta(pokasta). Toivottavasti hilloa riittää jaettavaksi myös heille.
Eikös D ole pihi ? Muistaakseni itse istui business luokassa kun Erika normissa..
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä27148 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös D ole pihi ? Muistaakseni itse istui business luokassa kun Erika normissa..
En pitäisi itse pihinä, jos joku kustantais mulle lennot ja hotellit Las Vegasiin. Vanhemman herrasmiehen luut kaipaavat vähän mukavampia olosuhteita. Itseasiassa Kaukolentojen Finskin ja Norskin jo turistiluokan istuimet ovat varsin mukavia ja tilavia. Siinä kelpaa kyllä loistavasti 2-kymppisen Erikan matkustaa.
Äitinsä lienee simpukka kun tyttärensä on tuollainen HELMI
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Ennenvanhaan nuoret teki kesätöitä ja meni sitten syksyllä opiskelemaan. Ilmeisesti hän ei ole kiinnostunut opiskeluista.
Opiskeleeko Helmi jotain?
Vierailija kirjoitti:
Helmi on ihan tavis parikymppinen. Ei mitenkään erikoinen ulkonäöltään... mutta golddigger hän on. En pysty ymmärtää mitä päässä liikkuu tuon ikäisellä jos on isoisänsä ikäisen kanssa.
Helmihän on upea. Todella seksikäs ja kaunis sekä hyvävartaloinen. Ja mitkä silmät! 99 % miehistä vaihtaisi vaimonsa heti Helmeen. Jäljelle jäävä 1 % on muuttunut parisuhteen myötä pysyvästi eunukeiksi. Tosin heilläkin olisi vielä toivoa, jos he vain pääsisivät näkemään Helmen livenä. Tapahtuisi ihmeparantuminen.
Aivan mahtava juttu
-raimo58