En saanut edes ydinperhettä
Yksikään aaia, jota suunnittelin elämääni, ei ole toteutunut.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä ammattivalittajan valheita. Ekan lapsesi siivosit pois näkyvistä antamalla adoptioon mutta tämän esiteininhän sä sait toisen miehesi kanssa. Mikä helkkarin uusperhe se silloin on?!!
Onhan se. On kuitenkin lapsia kahden miehen kanssa ja vaikka lapsen antaisikin esim avoimeen adoptioon, niin häneen voi pitää yhteyttä.
Ootko kännissä?!! Eka valitat, ettet saanut ydinperhettä ja myöhemmin toteat, että vain eka perhe oli ydinperhe ja välillä sulla on vain lapsia kahdelle eri miehelle...?
Oletko vielä siellä toisella talolla?
Vierailija kirjoitti:
Joo en ookkaa kuullu et moni ois saanu kotona ruikuttamalla asioita
minä taas luulin että asiat hoituvat ruikuttamalla. Ainakin niitä ruikuttajia on tosi paljon. Varsinkin täällä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Se ole siellä ikinä ollutkaan. Voisiko muka olla viikkokausia valittamatta siitä talosta tai siellä asumisesta? Että itse täytyy lämmittää, pelottaa asua yksin, miten saa kauppa-asiat hoidettua autottomana jne.
Elämää ei voi suunnitella ja jos alkaa suunnittelemaan niin teissä itsessä on vikaa ja paljon. Omasta elämästä pitäisi olla onnellinen ensi sijaisesti ja sitten kaikki muut lisukkeet täydentävät vain sitä. Kukaan ei tuo sitä onnea tarjottimella jos ei sitä itsestään löydä. Parisuhteissa, perheessä ja lapsissa on se kuvitelma että ne onnen tuovat mutta suurimalle osalle eivät tuo onnea kuitenkaan. Jos ei ihminen löydä onnea omasta sisimmästään niin sille ei mikään tuo onnea ulkoiset asiat. Aina pitää hakea uutta ja uutta onnea jostain.
Kaikki näistä onnen hakijoista on niin sekopäisiä ettei heidän kanssaan voi kukaan normaalipäinen ihminen voi elää. Se on totuus mutta he itse eivät näe itseään muuta kuin uhreina. He eivät muutu mutta vaativat läheisiltään muuttumista heidän sairaisiin elämäntapoihin. Erilaisuutta ei hyväksytä vaan säännöt määräävät he.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ole siellä ikinä ollutkaan. Voisiko muka olla viikkokausia valittamatta siitä talosta tai siellä asumisesta? Että itse täytyy lämmittää, pelottaa asua yksin, miten saa kauppa-asiat hoidettua autottomana jne.
Hyvin saan lämmitettyä, osaan kyllä lämmittää. Miksi pelkäisin kun paljon naapureita? Kauppa-asiat pystyn taksilla hoitamaan.
Taas näitä ammattivalittajan valheita. Ekan lapsesi siivosit pois näkyvistä antamalla adoptioon mutta tämän esiteininhän sä sait toisen miehesi kanssa. Mikä helkkarin uusperhe se silloin on?!!