Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit miehesi? Kerro tarinasi!

Vierailija
11.11.2013 |

Mielenkiintoista olisi kuulla erityisesti, niistä muualta kuin perinteisesti baarista löytäneiden tarinoita.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa kertoa myös entisten kumppaneiden löytötarinoita, jos löytynyt muualta kuin sieltä baarista.

t.ap

Vierailija
2/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, runo- ja kirjoitusforumilta. Oltiin naimisissa 8 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen poikaystävä löytyi kaverin tupareista,kyseessä oli opiskelijoiden kimppakämppä jossa hän myös asui. Toinen löytyi kaverin muutosta, oltiin kantomiehinä (tai minä siis nainen). Nykyinen aviomies löytyi yhteisen urheiluharrastuksen kautta.

Vierailija
4/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuo löytyi liiteristä.

Vierailija
5/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, treffipalstalta, nyt oltu 11 vuotta yhdessä <3

Vierailija
6/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-chat, tarkemmin ottaen Kinky Bar :D

Yhdessä 8 vuotta, häät helmikuussa.

Exän löysin kahvilasta, tai ennemminkin se löysi minut. Täydessä kahvilassa mies tuli mun pöytään, jossa olin lukemassa. Eka oltiin suomalaiseen tyyliin ihan hiljaa ja kumpikin luki omia juttujaan, mutta joku pudotti tarjottimellisen kakkuja ja kahveja lattialle meidän pöydän vieressä, ja siitä jotenkin sit meidän keskustelu lähti liikkeelle samalla kun autettiin sitä tyyppiä keräilemään mukinpalasia. Juteltiin lopulta melkein kaksi tuntia, vaihdettiin numerot ja tavattiin seuraavalla vikolla uudelleen. Oltiin yhdessä suunnilleen 3 vuotta, ystäviä ollaan edelleen.

Vierailija
7/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin Are you interested?-sovelluksesta. Klikkasin Yes ja niin teki miehenkin ja pyysi kahville. Ajettelin että en siinä mitään menettäisi vaikka menisikin ja ainakin säästäisi aikaa kun skippaisin viikkojen viestittelyt yms. Yhdessä ollaan oltu vuodesta 2007.

Vierailija
8/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa tavattiin ensi kerran, mutta sanaakaan ei vaihdettu. Myöhemmin sitten Facebookista metsästi mut (ystäväni kautta ilmeisesti, olivat opiskelleet samassa koulussa) ja pyysi kahville. Yhdessä ollaan oltu nyt kuusi vuotta.

Vierailija
9/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi mut. Ollaan tuttuja nuoruudesta, isoskoulutuksessa tutustuttiin. Niihin aikoihin mies seurusteli toisen kanssa, mutta samassa kaveripiirissä pyörittiin kuitenkin. Mä muutin pääkaupunkiseudulle opiskelemaan ja mies meni armeijaan. Sitten kesällä yhteisen kaverin häissä se pyysi treffeille, ja siitä se sitten lähti...

Vierailija
10/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilavalta. Ensikäsitykseni miehestä oli, että hän on jotenkin omahyväinen ja ylimielinen, mutta kun kerta toisensa jälkeen satuttiin samoihin tansseihin, niin hain lopulta häntä tanssimaan. Ennakkoluuloni osoittautuivat täysin vääriksi ja se olikin sitten menoa :)

Vierailija
11/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiosta; olin ensimmäisellä luokalla ja mies toisella. Yhdessä ollaan oltu siitä asti, syyskuussa tuli täyteen 32 vuotta.

Vierailija
12/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun bileistä, pari kuukautta bileiden jälkeen pidettiin silmäpeliä koulun käytävillä kunnes pyysin kaverilta tän miekkosen puhelinnumeron ja laitoin viestiä. Seurusteltiin puolisen vuotta.

Oppilaskunnan hallituksesta löyty seuraava sulhasehdokas. Saatiin lapsi ja mentiin naimisiin, yhdessä oltiin seitsemän vuotta.

Yhden säädön löysin naapurista. Oltiin asuttu monta naapureina, kun tää mies yks päivä tuli juttelemaan kun olin lapsen kanssa leikkipaikalla. Sit se tuli meidän pihalle kun näki mut siellä, sit alko iltasin koputtelemaan ikkunaan.

Vierailija
13/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteelta... :D Oltiin samalla luokalla. Ei tosin yhdessä sieltä asti, mutta kavereita kumminkin, kunnes sitten aikuisiällä tämä nuori herra alkoi yllättäen kirjoitella facebookissa, että mitä mimmi. Siitä se ajatus sitten lähti. Nyt odotellaan kolmatta lasta <3 Ikää kummallakin nykyisin 28 vuotta.

Vierailija
14/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hain v. 2010 viimeisenä mahdollisena päivänä kesätöihin ja pääsin. Mies oli ja on siellä vakituisena. Mä olin naimisissa eksäni kans (jonka tapasin netissä chatissa) ja miehelläkin pitkä suhde voimassa. Pari kesää meni ja sitten ihastuin korvia myöten. Mies erosi tyttöystävänsä aloitteesta ja meille tuli myöhemmin eksäni kanssa avioero. Kerroin baarissa illanistujaisissa miehelle tunteeni ja siitä se lähti. Suhteemme on vielä aika tuore, yhdessä reilu vuosi, mutta olen alusta saakka ollut rakastuneempi kuin koskaan. 

Vierailija
15/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oman rakkaani ensimmäistä kertaa eksän työpaikalla,sitten oli jelppaamassa samassa muutossa..eron jälkeen näin ohimennen pari kertaa talonsa pihalla kun menin käymään tyttökaverini luona..ekan kerran miehen näkeminen omalla tontillaan oli yllätys,koska en tienny missä asu kun ei ollu eksän kaveripiiriin kuuluva henkilö. Sitten se lähti lapasesta,kun olin samoissa kekkereissä ja here we are :)

Vierailija
16/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasimme jalkapalloa samassa joukkueessa ja alusta alkaen hakeuduimme eniten toistemme seuraan. Lopulta kävi ilmi, että molemmat ovat kiinnostuneita omasta sukupuolesta ja nyt olemme olleet jo 13 vuotta yhdessä.

Vierailija
17/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

059

Vierailija
18/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulusta viidennellä luokalla. Toki silloin ei mitään tehty mutta yhdeksännen luokan jälkeen ollaan yhdessä oltu eli viisi vuotta. Onni täyttyy ensi vuonna kun esikoinen saapuu maailmaan <3

Vierailija
19/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tuli kaverinsa kanssa mun kämppiksen luokse viikonlopuksi. Jotenkin siinä sitten kävi niin, että päädyttiin samaan sänkyyn nukkumaan (Ja oikeesti nukkumaan), vaikka illan aluksi mun mielestä mies (silloin kyllä pojankoltiainen) oli ärsyttävin koskaan tapaamistani. Nyt ollaan oltu yhdessä reilu 6 vuotta joista naimissa 2 ja odotan toista lastamme. 

Vierailija
20/23 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin 2003 vielä vanhempieni luona asuessani lompakon ja etsin ajokortin nimen perusteella findistä numeron, soitin sille ja lompakko löysi perille. Lompakon omistaja asui naapuritalossa ja oli juuri muuttanut paikkakunnalle opiskelemaan. Sen jälkeen törmäiltiin aina silloin tällöin ja moikattiin, mut ei ikinä juteltu mitään. Tätä jatkui monta vuotta. Muutin toiseen kaupunkiin ja ehdin asua pari vuotta ulkomaillakin, mutta aina tunnuttiin törmäävän kun kävin tapaamassa vanhempiani.

2011 olin joulun vanhempieni luona ja välipäivinä baarissa. Siellä taas törmäsin tähän lompakkomieheen ja alettiin jutella ekaa kertaa. Oltiin eka reilu puoli vuotta etäsuhteessa, sitten mies muutti samaan kaupunkiin mun kanssa ja nyt ollaan asuttu yhdessä reilu vuosi. :)

Ihana lukea muiden tarinoita!! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän