Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko raskaana influenssarokotteen?

Vierailija
11.11.2013 |

Miksi tai miksi ei? Järkevät perustelut eikä amispohjaisia "luin seiskalehdestä" -fantasioita.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tietävätkö piikkiä vastustavat influenssan vaikutuksesta sikiöön? Nythän ei keskustella tavallisesta flunssasta siis.

Vierailija
22/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.thl.fi/thl-client/pdfs/b2747bc4-4032-400c-aa5e-d40a2a9464a4

Tuon luettuasi, rehellisesti, vieläkö sinä raskaanaoleva äiti jättäisit rokotuksen ottamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, otatko?

Vierailija
25/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, yhdenkään raskauden aikana en ole influenssaa sairastanut ja muutenkin edellisestä edes influenssan tapaisesta on monta vuotta. Harvoin sairastan pikkunuhiakaan niin mitä lähteä sotkemaan luontaisesti hyvää vastustuskykyä piikeillä.

Vierailija
26/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin ja otinkin raskaana ollessani. Yhtään flunssaa en sairastanut, vaikka mieheni ja työkaverit oli kauheessa lentsussa useammankin kerran.

Vierailija
27/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut. Raskausaikana olin terveempi kuin koskaan, vaikka lähipiirissä mylläsi flunssaa jos jonkinmoista. Vauva syntyi joulukuussa eikä vieläkään ole pahemmin ollut kipeänä. Tosin imetän, että saa tarvittavat vasta-aineet rintamaidosta ja pysyy siksi terveenä. Ei tarttunut vauvalle edes Noro keväällä kun sen sarastin! Kiitos imetyksen! Jatkan imetystä vielä kevääseen asti, joten ei tänäkään vuonna rokotetta oteta, eikä kyllä ikinä tulevaisuudessakaan.

Vierailija
28/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhtä hyvin voin ajaa kolarin kotiin mennessä.. En edelleenkään ole saanut vastausta, miksi minun raskaana ollessa pitäisi tuo rokote ottaa? "Koska että jos kun. ." vastauksia tullut. Koska voi mahdollisesti sitä ja tätä. 

Vierailija
29/29 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana oleva sairastaa influenssan usein rankempana ja jälkitauteja tulee helpommin,en silti ole kuullut että se olisi sikiölle vaaraksi paitsi jos äiti nyt ihan tosi huonoon kuntoon menee,useimmiten kuitenkaan ei.Jos tältä haluaa välttyä niin sitten rokote.Itse en viime talvena ottanut kun olin raskaana ja kyllähän se vähän jännitti että sairastunko kun esikoinen influenssan sai,en kuitenkaan saanut tartuntaa joten sain huokaista helpotuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme