teenkö väärin jos painosta hienovaraisesti miestäni lapsen tekoon
Meillä on jo lapsia. Kaksi tyttöä ja haluaisin niin kolmannen josta ollaan puhuttu. Lapsemme ovat 5 ja 3 enkä halua kasvattaa eroa pidemmäksi. Aika on hyvä kun olen valmistunut mutta työtön kotiäiti. Lapset siis ovat kotona kanssani. Töitä haen mutta asumme pikkuisella paikalla pohjanmaalla että töitä ei varmaan tule ihan heti. Teenkö väärin jos alan painostamaan miestä? Olemme puhuneet pääsemättä ratkaisuun. Meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä ja olen jo vauvakuumeessa miettinyt jos muumimuki menetelmällä aiheutun "vahingon" itse. Tätä siis jatkunut 1 1\2 vuotta jo. Kamala tilanne :\
Kommentit (6)
Siis en niin tekisi mutta on käynyt mielessä. Tämä odottaminen tekee hulluksi
Painostaminen ja hienovaraisuus ei oikein sovi samaan lauseeseen, puhumattakaan, että huijaisit itsesi raskaaksi! Ymmärsinkö oikein, että mies ei halua kolmatta lasta lainkaan, mutta ei halua sanoa sitä suoraan sinulle? Vai miettiikö hänkin vielä sitä mahdollisuutta? Mutta jos käytätte koko ajan keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä", niin eikös mieskin tajua, että voit tulla koska tahansa raskaaksi?
siis on puhuttu ja mies haluaa kolmannen mutta ei ihan vielä. Olisi kuitenkin todella onnellinen jos vahinko kävisi ja rakastaisi tätä lasta myös kun kysyin että tajuaako ehkäisymme vaarat. Aika sekavat signaalit sanon minä. Takana eloa jo 10v vähän reilu
Painostaminen kuulostaa pahalta, toivottavasti tarkoitat kuitenkin vain asiasta puhumista? Siinä en näe mitään pahaa. Tuskin itsekään olisin tällä hetkellä raskaana, jos en olisi lähes päivittäin jaksanut miehelle puhua halustani saada vauva. Viimein se mieskin lähti mukaan sitten, mutta huijaamista tai painostamista ei missään nimessä pidä tehdä. Päätöksen tulee olla yhteinen.
Hienovarainen painostaminen ja lapsen huijaaminen mieheltä ovat vähän eri asioita. Koetatko käsitteitä hämärtämällä oikeuttaa tulevan moraalittoman tekosi?