Mitä miehesi tuumaisi jos löytäisi sinut rakastelemassa dildosi kanssa?
Heittiäisikö pihalle vai nauraisiko itsensä hengiltä???
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:05"]
Enpä tiedä, kun ei ole tarvetta vielä dildolle tullut. Saan oikeaa munaa aina, kun haluan. Säälittävää touhuta tekomulkun kanssa.
[/quote]
Sulla on pipo kireellä...
No ei kai kukaan yleensä sen dildon kanssa "rakastele"? Tietty on olemassa näitä, jotka oikeasti rakastavat esineitä, kuten se mies joka rakastaa Eiffel-tornia. Mutta noin niin kuin yleisemmin ja yleensä se dildo on ihan vaan itsetyydytysväline, ei sen kanssa rakastella. :D
Pienen hämmennys-hetken jälkeen tulisi jatkamaan.
Kyllä meiilä mies ennenkin on nähnyt mut vibraattorin kanssa ja joskus kun en itse ole seksituulella mies masturboi samassa huoneessa. Ei parisuhteessa tuommoisia pitäisi salailla tai hävetä.
Minun mieheni pyytää sitä. Työntää dildon käteen ja hoitelee itse itseään samalla. Se on nyt vähän harvinaisempi tilanne tosin, mutta dildo nyt on muutenkin usein leikissä mukana.
kysyis varmaan pilke silmäkulmassa että panettaako????
Kysyisi tietenkin, että haluatko jotakin vielä parempaa ja alkaisi panna.
Tulisi pikapikaa mukaan:D Ei tuo ole meillä mitenkään outoa
Ei ainakaan tajuaisi hevonkukkua eli että saa tulla reippaasti mukaan vaan. Olen sen aiemmin niin usein torjunut.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 16:13"]
Ei ainakaan tajuaisi hevonkukkua eli että saa tulla reippaasti mukaan vaan. Olen sen aiemmin niin usein torjunut.
[/quote] Siis torjunut sängyssä, en vastaavaasa tilanteessa :D
Haluaisi tulla mukaan, mutta en tiedä päästäisinkö, jos olen kerran halunnut masturboida. Sitten se näyttäisi hylätyltä koiranpennulta, ja mun tulisi sääli ja antaisin kuitenkin.
Enpä tiedä, kun ei ole tarvetta vielä dildolle tullut. Saan oikeaa munaa aina, kun haluan. Säälittävää touhuta tekomulkun kanssa.