Miksi kaikki mammat on niin hulluna popin vaatteisiin?
Varsinkin tuohon sirkuskuosiin, onko ne oikeasti niin hyviä ja laadukkaita, vai onko tää nyt joku massa hömpötys että pakko saada kun kaikilla muillakin on? mietin pitäiskö itsekin alkaa noita hamstraamaan jos OIKEESTI on laadukkaitta.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:18"]Po.P:n vaatteilla osoitetaan kuuluvuutta kohtuullisen hyvätuloisiin mammoihin, jotka välittävät lapsistaan. Saat hyvän äidin ansiomitalin, kun viet lapsesi Po.P:n vetimissä perhekahvilaan. Kivaa lisäharrastusta saat käytettyjen vaatteiden myynnistä.
Toinen käyttäjäryhmä on kiireisten monilapsisten uramammojen lapset: vaatteita saa helposti kauppakeskuksista, kaikkia vaatteita voi yhdistellä keskenään, monet ovat unisex ja kestävät vähintään kolmen lapsen käyttöä.
Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään.
[/quote]
Noinkohan kuulut :D huvittavaa, miten poppihihhulit jaottelee toisensa jopa ryhmän sisällä. Siis tosi naurettavaa olla köyhä av-mamma joka koittaa nostaa statustaan lastenvaatteilla - mut ihan eri hei kun me asutaan Punavuoressa, syödään luomua ja pukeudutaan raitaan koko perhe! Me ollaan poppijengin kermaa!
Mä en myös ymmärrä. Itse ostan lasteni vaatteet lähinnä käytettynä. Poppia hankin jos löydän kohtuuhinnoilla koska tiedän, että niiden jälleenmyyntiarvo on hyvä. Kivampiakin vaatteita kuitenkin mielestäni on. Popissa ei siis mielestäni ole mitään vikaa (pidän värikkäistä unisex vaatteista) mutta en ymmärrä itse tuota sirkushysteriaa tms.
Kuulin ekaa kertaa kys merkistä nyt, joten ei voi kaikki olla hulluna. Viisastelu sikseen. Mä en millään ymmärtänyt avausta. Tulin kysymään, että minkälaisen popin.. Sitten selvis, että semmoinen vaatemerkkikin on. Jos sitä ei saa lähiostareilta tai kirppareilta, niin meillä ei sitä ole. :)
Meillä useimmat noista vaatteista ovat kyllä säilyneet tosi hyvinä vaikka olen ostanut melkein kaikki käytettynä.Jos siis vertaa vaikka tuttaan,vendiin,lindexiin ym