Nainen, mikä ehkäisy käytössä, ikäsi ja paljonko seksiä/vko?
Minä 38-vuotias, sterilisaatio tehtynä ja seksiä 2 - 3 krt/viikossa.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:07"]
Pillerit ja kumi, 3-4 krt viikossa.
[/quote]miksi molemmat?
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:07"]
Pillerit ja kumi, 3-4 krt viikossa.
[/quote]miksi molemmat?
[/quote]
koska aborttia en tee ja inhoan lapsia.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:22"]
27 v. keskeytetty yhdyntä. Päivittäin on seksiä kun nähdään, mutta nähdään aika harvoin kun asutaan eri paikkakunnilla.
[/quote]
niin siis tuohan ei ole ehkäisy keino. Tiesit tuon varmaan tuohon ikään mennessä jo.
Ap kysyi ehkäisystä, ja toisin sanoen sinun olisi kuulunut vastata, (kerta halusit vastata) ettet käytä sellaista.
31 v., kondomi, 2-3 kertaa viikossa.
21 v, ei mitään (olen raskaana), 0-2 krt/vko.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 23:22"]
27 v. keskeytetty yhdyntä. Päivittäin on seksiä kun nähdään, mutta nähdään aika harvoin kun asutaan eri paikkakunnilla.
[/quote]
Tuli mileen vanha vitsi:
- Miksi kutsutaan miestä,joka käyttää keskeytettyä yhdyntää ehkäisynä?
- Isäksi.
22 v, ehkäisynä keskeytetty yhdyntä, seksiä 1-7 kertaa viikossa, joskus enemmänkin
28 jatkaa vielä
Meillä on toiminut tuo keskeytetty yhdyntä ehkäisynä jo 2 vuotta.
20 vuotta ja ehkäisynä kuparikierukka, viikossa seksiä n.5 kertaa
Ikää mulla 39v, miehellä 49v, kaksosten jälkeen mies kävi vasektomiassa, vaikka nuo vintiöt on aika hyvin saanu meillä ehkäisyn tarpeettomaksi, kerran kuussa jos tuuri käy jaksetaan harrastaa seksiä. Mies tykkäs ennen harrastaa seksiä vapaapäivän aamulla, nyt ei nukuta enää rauhassa niin kauan kun nukuttaa, ja vaikka aamulla herättäis ennen lapsia, niin eihän siinä uskalla mitään alkaa tehdä, kun lapset voi hyökätä koska vaan meidän huoneeseen... lukko ovessa olis kova sana, miksi niitä ei laiteta jo valmiiksi oviin?
35v, sterilisaatio, seksiä 0-1krt viikossa. Viikko on kyllä liian lyhyt tarkasteluväli, kun useimmiten kertoja on n. kerran kuussa.
Ompas aktiivista väkeä palstalla, tai sitten mä oon tosi poikkeus. Lapsia 5 alle kouluikäistä, eli väsy painaa joka ilta. Nyt oon valvonu 1,5kk aina jonkun sairaan lapsen/lapsien kanssa. Ei seksi vaan maistu tässä kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 00:27"]
35v, sterilisaatio, seksiä 0-1krt viikossa. Viikko on kyllä liian lyhyt tarkasteluväli, kun useimmiten kertoja on n. kerran kuussa.
Ompas aktiivista väkeä palstalla, tai sitten mä oon tosi poikkeus. Lapsia 5 alle kouluikäistä, eli väsy painaa joka ilta. Nyt oon valvonu 1,5kk aina jonkun sairaan lapsen/lapsien kanssa. Ei seksi vaan maistu tässä kohtaa.
[/quote]
Ihan normaalia minusta harrastaa se 3-4 kertaa viikossa. Toisaalta on normaalia myös olla harrastamatta. Mutta en sanoisi että 3 kertaa viikossa on kauhean aktiivista.
18, e-pillerit ja noin 3 krt/viikko.