Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiva, kylpylä, hotelli vai mikä?

Vierailija
10.11.2013 |

Pitäisi olla pois kotoa viikonloppu (1tai 2 yötä) miehen sekä 2-vuotiaan lapsen kanssa pariv viikon kuluttua.

Mitä sitä keksisi: joku risteily, kylpyläloma vai joku hotelliloma eri kaupungissa? Onko missään litään kivaa tapahtumaa? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin vaikka Gdanskiin, Budapestiin tms. Saman hintaista kuin kylpylöinti Suomessa mutta enemmän tekemistä ja nähtävää.

Vierailija
2/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki esittämäsi vaihtoehdot kuullostavat hyviltä. :)

Itse valitsisin luultavasti päivä Tukholmassa matkan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä laivassa tai hotellissa ei sinänsä ole yhtään mitään hienoa tai hohtoa, joten jos noista pitäisi valita, niin ehdottomasti sitten se kylpylä. Tosin mielummin keksisin vielä jotain muuta.

Vierailija
4/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokratkaa mökki jostain lomakylästä. Ihanan rauhallista oleilua luonnon keskellä.

Vierailija
5/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivuotias nauttii varmasti eniten kylpylästä tai laivalla juoksentelusta!

Vierailija
6/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksaisi mitään Ruotsin laivaa, ne on aina ankeita paikkoja. Jos Tukholmaan mielitte, menisi lentäen ja olisi hotellissa.

Mikä vaan kaupunkiloma jossain Euroopan kaupngissa olisi kiva, Tukholma, Hampuri, Kööpenhamina, Praha, Lontoo, Pariisi, Budapest...

Suomessa voisin mennä esim. Porvooseen Hotelli Pariisin Villeen tai Onniin ja tehdä vanhassa kaupungissa jouluostoksia ja syödä illalla hyvin ja käydä lapsen kanssa vaikka uimahallissa ja noarkin pienoismallimaailmassa.

Tampere on myös kiva kaupunki ja siellä saisi helposti yhden viikonlopun vietettyä.

Vierailija
7/7 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiviikonloppu?

Vuokratkaa mökki, saunotte, syötte, ulkoilette, nautitte takkatulesta, luette...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän