Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on maksimikoulupvän pituus aikuisopiskelijoilla?

Vierailija
10.11.2013 |

Eli voiko jokainen koulupvä ma-pe olla 7-8h?

Tässä tapauksessa 8.15-15.30..

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka jokainen päivä kahdeksan tunnin pituinen.

Vierailija
2/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi? Mitä oikein kuvittelit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kska useimmat aikuisopiskeliijat kokoavat itse lukujärjestyksensä, päivien pituutta ei säällä mitenkään. Voivat olla vaikka 16 tuntisia. Kun lukujärjestyd annetaan jostain, 8 tuntia on yleensä normaali påivän pituus, mutta se voi ylittyä esim intensiivikurssien etc aikana. Toki kokonaistuntimäärä on sama, eli jossain otetaan sit hitaammin tai kurssi loppuu nopeammin.

Vierailija
4/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lääkiksessä aina välillä päiviä jolloin luentoja oli klo 8-20, välissä ehkä yksi tunnin tai kahden tauko. Ja ne oli lukujärjestyksessä ja pakollista opetusta.. Joskus ruokatauko 8 tunnin päivän aikana luentojen välissä oli 30min, jona aikana olisi pitänyt ehtiä ruokalaan jonottamisen lisäksi syödäkin. No, oppipa vähän työtahtiin jo opiskeluaikana ;)

Vierailija
5/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko, että se olisi jossain laissa määritelty? Tiesitkö, että yläkoulussakin voi päivä olla 8-16? 

Päivän pituus voi opiskelijalla olla ihan mitä vain; riippuu tarjolla olevista kursseista ja niiden pakollisuudesta; 8-10 h kestävät luentosarjat eivät ole mitenkään harvinaisia ja niitä voi olla myös viikonloppuisin.

Vierailija
6/6 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on säännöllisesti aikuisopiskelijana 10 tunnin päiviä. Ne on tarkoituksella sellaisia, koska suurin osa opiskelijoista on töissä. Helpointa järjestää töissäkäyville, kun on mahdollisimman vähän päiviä, jolloin joutuu ottamaan töistä vapaata, joten se tarkoittaa mahdollisimman pitkiä päiviä, kun sinne kerran tullaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi