Riippuu miehestä. Kaikki ujot eivät ole samanlaisia. Jotkut jäätyvät, toiset yrittävät olla cooleja mutta eivät kykene peittämään ihastumistaan. Osa voi myös hermostuksissaan olla tahattoman töykeitä ihastukselleen.
No tätä minäkin mietin, kun olin ihan varma, että työpaikalla yhden naisen kanssa olisi ollut molemminpuolista kiinnostusta, mutta aina lähitilanteissa käyttäytyi tosi tylysti. Esim. avaan hänelle ulko-oven ja annan hänen mennä siitä ensin, ei sano sanaakaan, vaan vihaisen näköisenä ryntää siitä avastusta ovesta sisään. Käytävällä tulee vastaan, katsoo korostetusti sivuun eikä vahingossakaan minuun päin (kauempaa kyllä "katseet kohtasi" useinkin). Ja vastavanlaisia tilanteita riitti. Olisiko tämä voinut olla oikeasti merkki ihastumisesta? Itse kyllästyin ja annoin asian olla, kun aina tuli tällaisia reaktioita...
Törmäsin sitten vanhaan ketjuun. Itse olen käyttäytynyt viime aikoina vähän samalla tavalla, en kuitenkaan ihan yhtä korostetun tylysti 😥. Syynä on vaan menneisyyden satutetuksi tulemiset, eipä muuta. Mies taas oli alussa todella hermostunut (ei vaikuta ujolta), mutta nyt kohtalaisen tyly.
Eipä taida tulla mitään ennen kuin alkoikaan, ehkä parempi näin
Törmäsin sitten vanhaan ketjuun. Itse olen käyttäytynyt viime aikoina vähän samalla tavalla, en kuitenkaan ihan yhtä korostetun tylysti 😥. Syynä on vaan menneisyyden satutetuksi tulemiset, eipä muuta. Mies taas oli alussa todella hermostunut (ei vaikuta ujolta), mutta nyt kohtalaisen tyly.
Eipä taida tulla mitään ennen kuin alkoikaan, ehkä parempi näin
T. Nainen