No, miten on isänpäivä lähtenyt käyntiin?
Meillä tämä on kuin mikä tahansa muukin päivä. Minä heräsin 1v:n kanssa aikaisin, mies nukkui melkein yhteentoista. Sitten hän heräsi, avasi meidän lahjan ja kohta häipyy etälasten kanssa syömään kaupungille. Minä ja 1v jäämme kotiin koska 1v nukkuu tähän aikaan, mies luonnollisesti sopi ne treffit lasten kanssa juuri tähän aikaan. Todella hauskaa.
Mites teillä?
Kommentit (4)
Heräsin jostakin syystä jo puoli yhdeksältä, enkä saanut enää unta. Niinpä herätin miehen kutittamalla tämän vatsaa ja kuiskaamalla "hyvää isänpäivää". Mieheni ei arvostanut tällaista pilaa, mutta hän ei myöskään säikähtänyt, niin kuin olisin toivonut. Brunssilla mies muistutti, että olin vitsaillut isäksi tulemisesta jo viime isänpäivänä.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 12:17"]
Meillä ei muistettu koko päivää. Lähden tästä kohta tytön kanssa puistoon. Tuolla tuo toinen 'vanhempi' makaa sängyssään.
t: kotiISÄ
[/quote]
Voi, pahoillani sun puolesta.
ihan kivasti,osa perheestä heräsi 6.45,mies lähti käymään töissä.Sillävälin minä ja 7v poika laitettiin brunnsipöytä valmiiksi,syötiin yhdessä miehen tullessa kotiin.Nyt lähtivät mies ja kaikki lapset keilaamaan,kun tulevat mennään vaarille kahville,sitten kotiin syömään,et ihan kivasti menee
Meillä ei muistettu koko päivää. Lähden tästä kohta tytön kanssa puistoon. Tuolla tuo toinen 'vanhempi' makaa sängyssään.
t: kotiISÄ