Lokakuiset 2021
Kommentit (28)
Tähdenlento33, mä ainakin sanoin esimiehelle raskaudesta ihan alussa koska neuvolakäynnit lasketaan meillä ainakin työaikaan :)) ja täällä laskettu aika 4.10 ja vähän kans välillä epäilyttänyt kun ei oikein näy ja tunnu missään. Vähän ehkä huono olo, mutta voi johtua kans ruokavalio muutoksista, kun aiemmin paljon treenaavana tuli käytettyä lisäravinteita. Nyt jätin pois kun makeutettu vähän millä sattuu ja sitten esim. proteiininsaanti vaihtelee päivittäin enemmän kun ennen..
Varhaisultrassa käytiin rv 7+4 ja siellä kuului syke ja näkyi kaikki niin kuin pitikin. Seuraava yhdistelmäseulontaultra sitten 24.3
Ja mun eka lapsi (ikää 25) ja miehen toinen (ikää 37) ☺️
Moi! 😊
Kivaa, että täällä on muitakin odottajia.
Mulla laskettuaika olis 17.10 ja eka neuvola ylihuomenna, jännittävää ☺
Ensimmäinen lapsi tämä olisi mulle ja miehelle toinen.
Olen ilmeisesti viikolla 9 nyt.
Mulla on ollu ihan hirveetä pahoinvointia, oksentanu melkein päivittäin viimeset puoltoista viikkoa 😆 rinnat on kans ollu iha naurettavan kipeet ja kuumat ja turvonneet, ei mee rintsikatkaan enää päälle kunnolla... 😅
Itse kerroin heti raskaustestin jälkeen siskolle kun halusin henkistä tukea ensimmäiseen raskauteen ja neuvoja ylipäätään, hänellä kun on jo kolme muksua niin osasi vähän rauhotella mua 🤭
Tsemppiä kaikille raskauteen ja toivotaan, että kaikilla sujuisi raskaus hyvin 🥰
Nyt olis ensimmäinen ultra takana ja kaikki hyvin <3 nt 0,6 ja todennäköisyys kromosomihäiriöihin 1:100000. Kaikille on nyt kerrottu - onpa ihana miten voi ilahduttaa kaikkia vauvauutisilla :)
Miten muilla sujuu?
Pitkästä aikaa! Täällä mennään tällä hetkellä 13+6😊 perjantaina näytiin nt-ultrassa. Kaikki näytti kuulemma hyvältä, mutta viralliset vastaukset tulee muutaman päivän jälkeen. Oli ihana nähdä kun siellä hän oli kasvanut kovasti varhaisultrasta. Siellä hän jo liikkui kovasti ja imi peukaloa😍😍 nyt odottelen vaan että vatsa tulis näkyviin🤭🤭 kesäkuun alussa olisi sitten rakenneultra😊 jänniä aikoja eletään!
Meillä myös rakenneultra kesäkuun alussa! Ihanaa, silloin voi myös nähdä mahdollisesti sukupuolen. Haluatteko te tietää sukupuolen, ja jos kyllä, aiotteko kertoa sen muille?
Me halutaan tietää ja en näe syytä miksei kerrottaisi muille :)
Olisiko teillä jakaa hyviä vinkkejä, mistä löytää omalta asuinalueelta muita raskaana olevia?
Kyllä me halutaan ainakin tietää sukupuoli. Ja kerrotaan kyllä muillekkin☺️
En itekkään tiiä oikein mistä niitä löytäis. Tuli vaa mieleen ekana noi vauvauinnit ja muskarit joihin voi mennä niin siellä vois ainaki tavata oman asuinalueen äitejä😊 mutta raskaana oleville en osaa sanoo🤔 synnytysvalmemnus yms.? Vai järkätäänkö niitä näi koronan aikaa?
Täällä kirjoittelee kahden pojan, 13v. ja 8v. ja ensimmäistä tyttölasta näillä näkymin odottava äiti. Lokakuussa laskettuaika. Jännittävää! :) Raskaus on sujunut tähän mennessä hyvin ja nyt mennään viikolla 22.
Ihana kuulla nessu30 että kaikki on hyvin!☺️ Itse jouduin siirtämään varhaisultraani 2 viikolla talvilomalle, koska en saanut töistä vapaata sinä päivänä jona alunperin piti mennä😔 vähän jotenki harmittaa, että nuo neuvolat ja muut on yleensä niihin ”toimisto aikoihin”. Mulla kun on kanssa 7-15:30 joka päivä työt nii pitää olla välillä vähän ovela ettei kukaan ala epäillä mitään vielä😁 meillä kun on niin uteliasta porukkaa töissä.
Onko muilla miten noita oireita? Tiiän että se on ihmiskohtaista, mutta jotenkin jännää ettei ole mitään ihmeempää kun rinnat kipeenä, välillä etova olo mutta se korjaantuu kun syö jotain. Jatkuva nälkä kyllä selvästi on!😄