Oletko pettynyt miehesi ulkonäköön?
Oletko pettynyt miehesi ulkonäköön? Voin itse sanoa, että menin naimisiin onnellisesti 8 vuotta sitten, mutta sittemmin mieheni naama on alkanut ärsyttää... Nuorempana hän oli kapeakasvoinen ja "söpö" mies, mutta kun hän on saanut ikää, hänen poskensa ovat pyöristyneet ja hän näyttää suoraan sanottuna "nörtiltä". Olen pyytänyt häntä pitämään partaa, mutta tuohon mies ei suostu. Sänky hommissa hän on minusta jopa vastenmielinen... Kamala sanoa tätä, mutta niin vavin on. Olen tässä nauttinut muutaman viinilasin niin uskallan kirjoittaa... Miten ulkonäkö asiat vaikuttavat muihin palstalaisiin? ... jos vielä haluaisin kirjottaa niin sellainen pitkähiuksinen tumma mies pitäisi vielä joskus saada mukaan vaikka jostakin pikkujouluista tai työ reissulta... Olen liian paha ihminen...
Kommentit (25)
En ole vaikka yhdessäolon aikana on tullut painoa lisää yli 10kg. Niin ja mies alunperinkin on ollut vähän ylipainoinen. Jostakin syystä se vatsa (ei nyt mikään "kaljatynnyri") on vain niin pirun seksikäs.
Vähän harmaitakin hiuksia on jo ilmaantunut mutta nekään eivät vähennä viehätysvoimaa laisinkaan.
En ole, pitkä, tumma mies. Paljolti on samannäköinen kuin 25 v. sitten, kun tavattiin, ehkä n. 10 kg tullut painoa lisää. Paksut, tummat, hyväkuntoiset hiukset tallella, ripaus harmaata korvallisella. Pitänee olla tyytyväinen :).
Mies on edelleen upea ilmestys. Itse olen omasta mielestäni rumentunut - raskaudet tehneet tehtävänsä tähän kroppaan. Joudun lähinnä pelkäämään että ajatteleeko mieheni samoin minusta kuin ap omasta miehestään.
Ootko ap ajatellut sitä että jos nyt menisit vapaille markkinoille niin saisitko ketään lähellekään yhtä hyvää kuin nyt. Miehetkin katselevat nuoria kauniita tyttöjä. Itsekin ottaisin jokun 25 vuotiaan adoniksen mutta tuskin enää kelpaan.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:17"]
En ole, mies vaan komistuu vanhetessaan!! Ihanat tuuheat tummat hiukset, voimakkaat piirteet, leveat hartiat...
[/quote] Sama täällä, tosin miehen hiukset on lyhentyneet aivan siiliksi ja tummanruskeat hiukset ohimoilta harmaantuneet.
Oon aina ajatellut, että laatumies komistuu vanhentuessaan, esimerkkinä vaikka Sean Connery, George Clooney ja samaa sarjaa on tuo mun mieskin.