Kumpi kiinnostaa enemmän: Hallitusneuvottelut vai Sanna? Nyt rehellisiä vastauksia.
Kommentit (20)
Ei kauheasti kumpikaan. Vaalitulos oli niin selvä että on aika ilmeistä millainen hallitus tulee. Jos tulee jotain yllätyksiä niin sitten voi alkaa kiinnostamaan.
Hallitusneuvottelut. Sanna on niin nähty jo.
Hallitusneuvottelut. Tuleeko kok, persut, kd ja rkp vai ei?
Ei oikeastaan kumpikaan. Ehkä vasta syksyn budjettiriihi alkaa kiinnostella, jos nyt vielä olen silloin Suomessa.
Just heräsin, krapula-aamu..
Vaikka hallitusneuvottelut kiihottavatkin, niin kyllä mä sannalle keksisin enemmän käyttöä. ..
Voisi vaikka tuoda lasillisen vettä ja pari Buranaa.
Tai sitten lähdettäis baariin ja uuteen nousuun.
Kyllä some ja media löytää nopeasti uuden maalitettavan.
hallitusneuvottelut tietenkin mutta seuraan myös Sannaa mitä aikoo.
Hallitus kiinnostaa, ja Sannan seuraaja.
Sanna. Kaikki menee kuitenkin P*rseelleen kun kokkarit on päättämässä. Vaikka itse olen hyvin toimeentuleva, en kestä sitä huonompiosaisten kyykytystä. Mielummin seuraan Sannan tulevaa kansainvälistä uraa.
Vierailija kirjoitti:
Sanna tuli ja meni. Aivan kivat oli bileet. Oli nahkarotsia, festaria, tisskikuvia pressihuoneessa pikkuisen olavia teatterin vipissä. Niissä bileissä unohtui virkapuhelimet ja Uniperin miljardit. Kaikki meni. Mutta lasku jäi. Sanna ei ole sitä maksamassa, sen hoitaa me muut. Meillä alkaa nyt säästötalkoot, mutta Sannuli luikkii nyt seuraaviin bileisiin jonnekin ulkomaille.
Sannakos ne Uniperin ostokset suoritti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä some ja media löytää nopeasti uuden maalitettavan.
Persuja hikoiluttaa jo.
Persut on hokeneet palstalla Sannaa monta vuotta, ja nyt kun vaalit on ohi, ihan sama jatkuu. Persuja kiinnostaa vain Sannan tissit, ei mikään muu.
Vierailija kirjoitti:
Sanna tuli ja meni. Aivan kivat oli bileet. Oli nahkarotsia, festaria, tisskikuvia pressihuoneessa pikkuisen olavia teatterin vipissä. Niissä bileissä unohtui virkapuhelimet ja Uniperin miljardit. Kaikki meni. Mutta lasku jäi. Sanna ei ole sitä maksamassa, sen hoitaa me muut. Meillä alkaa nyt säästötalkoot, mutta Sannuli luikkii nyt seuraaviin bileisiin jonnekin ulkomaille.
Kysyn kuten Sannakin kysyi: montako virkatehtävää Sannalta on jäänyt juhlimisen takia hoitamatta?
Niinpä.
Viekäkin v*tuttaa ne "ystävät", jotka jättivät Sannan aivan yksin kun biletanssivideo vuosi julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Persut on hokeneet palstalla Sannaa monta vuotta, ja nyt kun vaalit on ohi, ihan sama jatkuu. Persuja kiinnostaa vain Sannan tissit, ei mikään muu.
Mulla on isommat tissit ku sannalla.
M40
Vierailija kirjoitti:
Mitkä?
Tarkoitatko Katri Kulmunia?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tissit?
Hallitusneuvottelut (jotka käydään toivottavasti ilman Sannaa)
Ai romanttisessa mielessä?