Miten pukeudut nyt kun ulkona 19-20 astetta?
Kommentit (9)
Mekoilla ja hameilla vedän kesät ja talvet. Se, että tarkenenko paljain käsin riippuu tuulesta. Yleensä olen vähän vilukissa ja laitan päällene neuletakin tms.
Fleece, verkkarit, kumpparit maalla. Kun ruohoaa kasvimaata, menee t-paidassa 15 astettakin. Riippuu siitä, tekeekö töitä vai istuskeleeko ja paistaako aurinko just sillon ku pidän kahvitauon. Parina päivänä ollut lyhyet shortsit. Enempi täällä maalla tarkkailen punkkeja kuin vaatetustani muodin kannalta; joka päivä maatöiden jälkeen on vaatteet ravisteltava, jopa pestävä. Joka päivä kastelen tai pesen hiukset (pitkät). Punkkilääkitys pitäis ottaa..
Otin esille jo Husqvarnan housut ja takin, joutuu vähän metsässä käymään sahan kanssa.
Noin lämpimällä pidän ylläni vain kumisia alusvaatteita.
Jos tekee mitä tahansa fyysistä aktiivisuutta vaativaa, tuo on ihan kesälämpö, eli lyhythihainen t-paitakeli. Mutta jos istuu jossain varjossa ja tuulikin puhaltaa, tarvii kyllä jotain teekkarin päälle, pitkähihainen mutta kevyehkö.
Mulla on yleensä pitkähihainen mekko tai pitkähihainen paita ja hame. Jos yli 22 tai muuten tosi aurinkoinen ja tuulinen liki 20 asteen päivä niin vaihdan lyhythihaiseen versioon mutta sillonkin neuletakki usein mukana. Helma ei hiosta kuin housut niin harvoin kovin kuuma.
Riippuu onko kuinka pilvistä ja tuulista. Äsken tarkenin t-paidalla, vaikkakin olin launperin ottamassa fleecen mukaan.
T-paita, kalastusliivi ja cargo-shortsit
Tarkenee. Tosin on minulla aina repussa mukana pitkähihainen paita.