Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut nyt kun ulkona 19-20 astetta?

Vierailija
03.06.2026 |

Miten? Tarkenetkö t paidalla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkenee. Tosin on minulla aina repussa mukana pitkähihainen paita.

Vierailija
2/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekoilla ja hameilla vedän kesät ja talvet. Se, että tarkenenko paljain käsin riippuu tuulesta. Yleensä olen vähän vilukissa ja laitan päällene neuletakin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleece, verkkarit, kumpparit maalla. Kun ruohoaa kasvimaata, menee t-paidassa 15 astettakin. Riippuu siitä, tekeekö töitä vai istuskeleeko ja paistaako aurinko just sillon ku pidän kahvitauon. Parina päivänä ollut lyhyet shortsit. Enempi täällä maalla tarkkailen punkkeja kuin vaatetustani muodin kannalta; joka päivä maatöiden jälkeen on vaatteet ravisteltava, jopa pestävä. Joka päivä kastelen tai pesen hiukset (pitkät). Punkkilääkitys pitäis ottaa..

Vierailija
4/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin esille jo Husqvarnan housut ja takin, joutuu vähän metsässä käymään sahan kanssa.

Vierailija
5/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin lämpimällä pidän ylläni vain kumisia alusvaatteita. 

Vierailija
6/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee mitä tahansa fyysistä aktiivisuutta vaativaa, tuo on ihan kesälämpö, eli lyhythihainen t-paitakeli. Mutta jos istuu jossain varjossa ja tuulikin puhaltaa, tarvii kyllä jotain teekkarin päälle, pitkähihainen mutta kevyehkö. 

Vierailija
7/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä pitkähihainen mekko tai pitkähihainen paita ja hame. Jos yli 22 tai muuten tosi aurinkoinen ja tuulinen liki 20 asteen päivä niin vaihdan lyhythihaiseen versioon mutta sillonkin neuletakki usein mukana. Helma ei hiosta kuin housut niin harvoin kovin kuuma.

Vierailija
8/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko kuinka pilvistä ja tuulista. Äsken tarkenin t-paidalla, vaikkakin olin launperin ottamassa fleecen mukaan. 

Vierailija
9/9 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, kalastusliivi ja cargo-shortsit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä