Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettynyt miehesi ulkonäköön?

Vierailija
10.11.2013 |

Oletko pettynyt miehesi ulkonäköön? Voin itse sanoa, että menin naimisiin onnellisesti 8 vuotta sitten, mutta sittemmin mieheni naama on alkanut ärsyttää... Nuorempana hän oli kapeakasvoinen ja "söpö" mies, mutta kun hän on saanut ikää, hänen poskensa ovat pyöristyneet ja hän näyttää suoraan sanottuna "nörtiltä". Olen pyytänyt häntä pitämään partaa, mutta tuohon mies ei suostu. Sänky hommissa hän on minusta jopa vastenmielinen... Kamala sanoa tätä, mutta niin vavin on. Olen tässä nauttinut muutaman viinilasin niin uskallan kirjoittaa... Miten ulkonäkö asiat vaikuttavat muihin palstalaisiin? ... jos vielä haluaisin kirjottaa niin sellainen pitkähiuksinen tumma mies pitäisi vielä joskus saada mukaan vaikka jostakin pikkujouluista tai työ reissulta... Olen liian paha ihminen...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tuo istuu ja katselee lasten kanssa ice agea. kaksikymmentä kiloa ylipainoa, kaljuuntunut isonenäinen ja ristihampainen keski-ikäinen mies, jolla on ryppyjä niin paljon, että näyttää ikäistään kymmenen vuotta vanhemmalta. ja minun silmissäni hän on komea. tiedän, että joku muu näkisi nuo "virheet" todellisina ulkonäköongelmina, mutta mä en erota niitä enää ollenkaan. kun katson häntä näen sileäihoisen ja puhdaspiirteisen komistuksen, joka vieläkin vie minulta jalat alta. 

Vierailija
2/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pitkässä (ja onnellisessa?) suhteessa ulkonäöllä mitään merkitystä? 

Vierailija
4/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ollut minulle juurikaan merkitystä, kun rakastin miesystävääni.. kun olin rakastunut, minua ei haitannut hänen n. 15 kilon ylipainonsa, alkava kalju, punoittava iho ja keltaiset hampaat. Sitten kun olin kyllästynyt häneen ja hänen ärsyttävään luonteeseensa, huomasin, että myös hänen ulkonäkönsä häiritsee. Itse olen hoikka ja kaunis, häntä yli 10 vuotta nuorempi nainen..

Vierailija
5/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alusta asti, ikävä sanoa. Mies näyttäisi kyllä paremmalta ilman silmälaseja, mutta ryhtikin on huono ym.

Vierailija
6/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mieheni on pitkä ja tumma suomalainen :)

Vierailija
7/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt, lähes sama mies kuin aikanaan tavatessa. Mun miehellä on tosin naamassa sellainen pieni erityispiirre, joka häiritsi hiukan alussa, mutten ole enää vuosiin sitä edes huomannut. Miehelle on tullut reilut 10kg lisää, muttei ole mitenkään naamaa muuttanut. Eikä haittaa kropassakaan, miehellä on hyvän muotoinen kroppa.

Vierailija
8/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettynyt. N.13v yhdessä. Ihana sänki parrassa ja vasta ajeltu siisti miehen tukka veivät tänään taas jalat alta... Tekis taas mieli, mutta mies numahti jo.

Vierailija
9/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:06"]

En ole. Mieheni on pitkä ja tumma suomalainen :)

[/quote]

Ihastuin ensimmäisenä miehessäni sinisiin silmiin ja vaaleaan tukkaan.Nyt nuo piirteet eivät enää sytytä. Jotenki tuntuu et nuo asiat johtavat miehessä "pehmeyteen". Tahtosin sellaista rajuutta joskus varsinkin sänky hommissa. 

Vierailija
10/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähiuksinen?

Voi vittu. Oon kans maistellut muutaman lasillisen ja uskallan kirjoittaa :D

Oletko varma omasta seksuaalisuudestasi?

Jos tulee sota kuka sua puolustaa sitten? Ryssät sitois semmosen pitkätukan letistä Volgan perään ja vetelis pisin Viipurin katuja

Vierailija
11/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mies vaan komistuu vanhetessaan!! Ihanat tuuheat tummat hiukset, voimakkaat piirteet, leveat hartiat...

Vierailija
12/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:14"]

Pitkähiuksinen?

Jos tulee sota kuka sua puolustaa sitten? Ryssät sitois semmosen pitkätukan letistä Volgan perään ja vetelis pisin Viipurin katuja

[/quote]
Ei, en ole lesbo. Tunnen pitkätukkaisia miehiä, jotka on käynyt armeijan. Ei pitkä tukka ole aina merkki vastuunvälttelystä. Tietenki sivaritki on tehnyt jotakin maan eteen, eri asia on ne jotka on valehdellut lääkärille että saa vapautus paperit. Niistä en piittaa. Kyllä pitkätukkakin tarttuu pyssyyn Suomen puolesta.

Vierailija
13/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:14"]

Pitkähiuksinen?

[/quote]

Ei paljon kiinnosta. Otan sitten jonkun pitkätukkaisen ryssän tilalle. Koska niitä sotia ja viipureita oikein oli, onko siitä sata vuotta vai vähän enemmän? Herätys.

Vierailija
14/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan,koska silmät on niin eläväiset :) Itelläni on pitkätukkainen mies,näyttää sellaselta motoristi rokkarilta, vaikka ohimoilta hiusraja karkaakin ja on mahaa..on leveät hartiat,vahvat kädet ja karski olemus mutta mulle ja lapsille lempeä kun nallekarhu  vaik monet ensitapaamisellaan saattavatkin pelätä<3 

Vierailija
15/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään vaiheessa ollut pettynyt ulkonäköön. Lähinnä satunnaisiin sisäisiin muuttujiin, mutta en ulkonäköön.

Meillä saa näyttää siltä miltä haluaa ilman motkotuksia. 20 vuotta takana ja on toiminut alusta saakka.

Vierailija
16/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 00:04"]

Nuorempana hän oli kapeakasvoinen ja "söpö" mies, mutta kun hän on saanut ikää, hänen poskensa ovat pyöristyneet ja hän näyttää suoraan sanottuna "nörtiltä".

[/quote]

Täh? Nörtithän nimenomaan on laihoja kapeakasvoisia lommoposkia.

Vierailija
17/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei..paitsi siinä mielessä että on hiukan ylikomee, naisista on joskus haittaa kun tunkevat lähelle..on semmonen  viiskymppinen motoristi niissä vehkeissä ja duunissa puku päällä liikemies, pitkä hoikka, sama paino sama kuin intin aikaan, paksut kiharat tummat hiukset, välillä partaa..hieman kyömy nenä, pisara vierasta verta ja siisti kuin mikä. Vientiä olis mutta aviossa oltu yli 20v eikä paljon sivuille vilkuile, oon onnentyttö!

Vierailija
18/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 01:00"]

Nuorempana hän oli kapeakasvoinen ja "söpö" mies, mutta kun hän on saanut ikää, hänen poskensa ovat pyöristyneet ja hän näyttää suoraan sanottuna "nörtiltä".

[/quote]

[/quote]
Ootko pitänyt silmiä auki nykyajan nörttien kohdalla? Juovat sokerilitkuja ja lihovat! Mieheni näyttää nykyään tämmöseltä teini nörtiltä... Olen pari kertaa sanonutkin tästä, niin mies alkaa möllöttää! Hui hai hiisi, onneksi on pikkujoulukausi...

Vierailija
19/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 01:21"]

No ei..paitsi siinä mielessä että on hiukan ylikomee, naisista on joskus haittaa kun tunkevat lähelle..on semmonen  viiskymppinen motoristi niissä vehkeissä ja duunissa puku päällä liikemies, pitkä hoikka, sama paino sama kuin intin aikaan, paksut kiharat tummat hiukset, välillä partaa..hieman kyömy nenä, pisara vierasta verta ja siisti kuin mikä. Vientiä olis mutta aviossa oltu yli 20v eikä paljon sivuille vilkuile, oon onnentyttö!

[/quote]

Oot onnellinen, mäkin tahtoisin pitkätukkaisen ja etenkin tumman miehen. Kai minäkin oon taloudellisen turvan uhri! Oli aikoinaan mukiin menevä mies, mutta nyt kun on lapset 10 + ikäisä niin sitä alkaa taas miettiä sitä omaakin onnellisuutta! Oon itse vielä melko hyvässä kunnossa, salilla on käyty työpaikan salikortilla ja pumpissa viikottain! 

Vierailija
20/25 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 01:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 01:00"]

[/quote]

[/quote]
Ootko pitänyt silmiä auki nykyajan nörttien kohdalla? Juovat sokerilitkuja ja lihovat! Mieheni näyttää nykyään tämmöseltä teini nörtiltä... Olen pari kertaa sanonutkin tästä, niin mies alkaa möllöttää! Hui hai hiisi, onneksi on pikkujoulukausi...

[/quote]

Missä niitä nörttejä näkee, kun kaikki möllöttää peräkammareissa äidin helmoissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä