Kuinka moni nainen suostuu tähän?
Eli nuolemaan miehensä peräaukkoa?
Kiitos vastauksista!
Kommentit (24)
Seksipalstalla tuo keskustelu menossa jo.
Pidän itse ja myös mieheni pitää kun hänen peppua nuollaan
En tod. Suunnilleen kaikkeen olen valmis, mutta persettä en nuole.
Vierailija kirjoitti:
En tod. Suunnilleen kaikkeen olen valmis, mutta persettä en nuole.
Luultavasti aika moneenkaan et ole valmis, mutta haluat uskotella niin miehille ja itsellesi. On ihan normaalia ettei ole kaikkeen valmis, et sinä sillä muille häviä tai ole huonompi. Minä olen valmis kimppoihin, avoimuuteen ja jonkun miehen perseen nuoleminen mutta pillua ja tissejä en halua nuolla. En ole valmis läheskään kaikkeen.
Miksi?ulosteaukossa on ulostetta ja bakteereja vaikka kuinka jynssää. Miksi ihmeessä pitäisi nuolla?eläimet tekee tommosta ei ihmiset.
Harvan seksikumppanin kanssa tätä harrastanut, mutta nykyiseen kumppaniin sellainen suhde että kyllä nuolen, mielelläni. Myös hän nuolee minun. Molemmat tykätään.
Ei vieläkään vastausta kysymykseen. Kuinka moni?
Vierailija kirjoitti:
No jokainen on vastannut vain omalta kohdaltaan, tietenkin, vai luuletko, että palstalla luimuilee joku, jolla olisi suoraan tiedossa luku kaikista naisista? Kyselyn tekemällä olisi saanut luvut ja prosentit suoraan, mutta lasketaanpa nyt tästä käsin sulle paras vastaus jonka tästä aineistosta saa: 6 ”kyllä” ja 4 ”ei” vastausta tähän mennessä, plus muuta höpinää.
Etäpäivän panosessio alkamassa tunnin sisällä, täytyypä kysyä puolisolta onnistuuko.
M42
Suostunut olen mutta vain parisuhteessa ja saunan jälkeen kun olen itse pessyt mieheni pyllyn. Peräukko on tosi erogeeninen alue eikä miehen tarvitse olla homo tästä nauttiessaan. Itse kun huomasin miten hyvältä se tuntuu niin asenteeni koko touhuun muuttui. Nii ja eikä todella syvästi rakastamansa ihmisen jutut ainakaan minua häiritse yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Etäpäivän panosessio alkamassa tunnin sisällä, täytyypä kysyä puolisolta onnistuuko.
M42
No kuin kävi?
Meillä ihan normisettiä. Mies nuolee myös. En näe siinä mitään pahaa. Tehdään ihan sen vuoksi kun se tuntuu niin älyttömän hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokainen on vastannut vain omalta kohdaltaan, tietenkin, vai luuletko, että palstalla luimuilee joku, jolla olisi suoraan tiedossa luku kaikista naisista? Kyselyn tekemällä olisi saanut luvut ja prosentit suoraan, mutta lasketaanpa nyt tästä käsin sulle paras vastaus jonka tästä aineistosta saa: 6 ”kyllä” ja 4 ”ei” vastausta tähän mennessä, plus muuta höpinää.
Miksi aloittaja kysyy että kuinka moni jos haluaa tietää nuoleeko joku random vastaaja?
Olen nuollut. Nyt olen sinkku ja suostuisin kyllä seuraavan seurustelukumppaninkin kanssa.