Youtube-kanavia, joista haet inspiraatiota ruoan laittoon tai leivontaan?
Kommentit (24)
En tarvitse inspiraatiota, pystyn inspiroimaan ihan itse.
Katsoin muutama vuosi sitten asmr-syömisvideon, jossa nainen valmisti spagettia ja italialaisia lihapullia tomaattikastikkeessa. Ruoka näytti niin hyvältä, että halusin tehdä sitä itsekin. Resepti oli videon infoboksissa. Ruoasta tulikin todella hyvää.
Viime tai toissa syksynä tein Kakkumonsterin kanavalta löytyvän kinderpiirakan. Paljon muitakin leivontaideoita olen saanut YouTube-videoista, mutta en osaa nyt nimetä muita kanavia. Katselen usein ruoka- ja leivonta-aiheisia videoita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Sortedfood
Ihanat brittimiehet pitävät hauskaa keittiössä.
Claudia Regalado, meksikolaista ruokaa:
Hellapoliisilta katson aina, kun pitäisi tehdä kääretorttua.
Siis kuka tarvitsee ruoanlaittoon inspiraatiota? Jos osaa tehdä ruokaa ja on kulinaristi, ei todellakaan tarvitse mitään ulkopuolista inspiraatiota.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tarvitsee ruoanlaittoon inspiraatiota? Jos osaa tehdä ruokaa ja on kulinaristi, ei todellakaan tarvitse mitään ulkopuolista inspiraatiota.
Mutta mitä jos ei osaa, mutta haluaa oppia?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole. Mutta vinkkaa mulle mitä tekisin porkkanoista. Niitä tuli kasvimaasta yllättävän paljon. Porkkanalettuja ja pihvejä ja porkkanakeittoa oon niistä keksinyt valmistaa Ja uunijuuresten joukossa.
Food Wishes
Chef John omaa loistavan huumorintajun.
Yritin tänään etsiä mahdollisimman yksinkertaisen rieskan teko-ohjetta retkikäyttöön. Vielä ei löytynyt.
Cooking with The blues.
Vakuuttava persoona ja ammattimiehen otteet. Varsinkin niissä ravintolapätkissä. Kotonaan vähän hillitympi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole. Mutta vinkkaa mulle mitä tekisin porkkanoista. Niitä tuli kasvimaasta yllättävän paljon. Porkkanalettuja ja pihvejä ja porkkanakeittoa oon niistä keksinyt valmistaa Ja uunijuuresten joukossa.
Hapatetut juurekset
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/02/nain-sailot-vihanneksia-sokeri…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanakakkua, -hilloa, pikkelöityjä porkkanoita
Gordon Ramsay