Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tässä jo merkkejä tarpeeksi siitä, että mies ei enää välitä?

Vierailija
09.11.2013 |

Ei tämä voi olla enää mitään muuta, kuin että mies ei enää välitä.

Torjuu lähes kaikki minun lähestymisyritykset. Jos koitan mennä koskettamaan ja halaamaan, niin ärähtää pian että mitä taas koko ajan kiehnäät. Vaikka tosipuheessa yritän vain edes kerran muutamasa päivässä päästä läheisyyteen. Leikkisästi hieraisin häntä tuossa etumuksesta ja sanoin sen olevan maailman ihanin kalu, niin kivahti että anna sen silti olla!

Omaehtoisesti ei koskaan tule koskettamaan minua, muuta kuin silloin, kun tarttee saada sitä. Silloinkin tekee temput ja avaa heti sen jälkeen tietokoneen tai nukahtaa.

Oltiin ostamassa taannoin yhteistä rivitalon pätkää, lainaakin jo harkittiin, mutta nyt yhtäkkiä on eri ääni kellossa; olen kuulemma liian pienituloinen, ei uskalla ottaa riskiä.

Mistään asiasta ei halua keskustella. Ei rahasta tai ajankäytöstä, lasten teosta..ei mistään. Jos minulla olisi joku mieltä painava asia ja yritän hienovaraisesti ottaa puheeksi, niin heti tulee tyrmäys, että ei hänelle ainakaan tartte tulla niitä vatvomaan.

Riitatilanteessa kaivaa kaikki vanhat, minua satuttavat asiat ja alkaa niillä piikittelemään. Usein tekee sen myös omien kavereidensa tai sukulaisten kuullen (tosin hieman maistissa ollessaan), jotta saisi minut nolattua kaikkien silmissä.

Eron olen ottanut jonkun kerran puheeksi, mutta ei ole halukas siihenkään. Kysyy vaan, että mikä mulla on hätänä, kun tuollaisia puhun. Naimisissa ollaan oltu parisen vuotta.

Joskus on sanonut, että ei ilkeä olla kenenkään kanssa enää täällä tekemisissä, jos tulee ero.

Mutta ei kai tämä suhde taida olla hänen puolelta enää mitään välittämistä? Eikö tuollainen joka asiassa torjuminen kerro jo siitä, että ei enää ole tunteita minua kohtaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh mikä kynnysmatto olet =(

Vierailija
2/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kiertoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarpeeksi merkkejä. Anna miehelle lahja joka kestää: avioero!

Vierailija
4/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko pihalle. Mitä se oikein kuvittelee? Että sinä roikut rakkaudettomassa avioliitossa loppuikäsi, vaikka hän käyttäytyy ihan miten haluaa? Täysi idiootti selkeästi.

Vierailija
5/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies käyttäytyi noin, sillä olikin jo toinen kainalossa :(

Vierailija
6/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies käyttäytyi noin, sillä olikin jo toinen kainalossa :(

Vierailija
7/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen et sillä on toinen :/ eikä tod välitä susta, kai sen jo itsekin tajuat??

Vierailija
8/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies masentunut? Minun ex-mieheni oli ja käytös jotakuinkin juuri tuollaista ennen diagnoosin saamista. Eron jälkeen vielä monen vuoden päästäkin ehdotteli yhteenpalaamista. Kysy miehltäsi voisiko olla mahdollista, että tämä on masentunut.

Mitä voisin neuvoa on se, että älä alistu kynnymatoksi, vaan tee myös omia juttujasi, tee jotain, mistä tykkäät/olet innostunut. Puhu miehellesi avoimesti tuntemuksistasi, niinkuin täällä vauva-palstalla teet. Rehellisesti ja suoraan, ilman syyllistämistä  kuitenkaan. Sano, että sinusta tuntuu pahalta tulla torjutuksi ja nälvityksi, etkä ajattele, että hyvinvoivassa parisuhteessa tällaista harrastetaan. Kysy mieheltäsi, voiko parisuhteenne hänen mielestään hyvin ja miten asioita voisi hänen  mielestään parantaa. Tee tämä rakentavassa hengessä. Mainitse miehellesi joka kerta, kun hän nälvii, että tuo ei tuntunut hyvältä, huomasitko, mitä juuri sanoit. Koita pitää tunteet kurissa ja ottaa asia aina puheeksi asiallisella tavalla. 

Ero voi olla hyvä vaihtoehto, jos asiat ei muutu. Jos teillä ei ole vielä lapsia, voi ero olla jopa suuri helpotus, niinkuin se oli aikoinaan minullekin, vaikka pitkään kyllä harkitsin. Muista itsekunnioitus! Melkein mikään ei ole epäviehättävämpää, kuin alistuva, nöyristelevä nainen. Tsemppiä!

Vierailija
9/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies masentunut? Minun ex-mieheni oli ja käytös jotakuinkin juuri tuollaista ennen diagnoosin saamista. Eron jälkeen vielä monen vuoden päästäkin ehdotteli yhteenpalaamista. Kysy miehltäsi voisiko olla mahdollista, että tämä on masentunut.

Mitä voisin neuvoa on se, että älä alistu kynnymatoksi, vaan tee myös omia juttujasi, tee jotain, mistä tykkäät/olet innostunut. Puhu miehellesi avoimesti tuntemuksistasi, niinkuin täällä vauva-palstalla teet. Rehellisesti ja suoraan, ilman syyllistämistä  kuitenkaan. Sano, että sinusta tuntuu pahalta tulla torjutuksi ja nälvityksi, etkä ajattele, että hyvinvoivassa parisuhteessa tällaista harrastetaan. Kysy mieheltäsi, voiko parisuhteenne hänen mielestään hyvin ja miten asioita voisi hänen  mielestään parantaa. Tee tämä rakentavassa hengessä. Mainitse miehellesi joka kerta, kun hän nälvii, että tuo ei tuntunut hyvältä, huomasitko, mitä juuri sanoit. Koita pitää tunteet kurissa ja ottaa asia aina puheeksi asiallisella tavalla. 

Ero voi olla hyvä vaihtoehto, jos asiat ei muutu. Jos teillä ei ole vielä lapsia, voi ero olla jopa suuri helpotus, niinkuin se oli aikoinaan minullekin, vaikka pitkään kyllä harkitsin. Muista itsekunnioitus! Melkein mikään ei ole epäviehättävämpää, kuin alistuva, nöyristelevä nainen. Tsemppiä!

Vierailija
10/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi pitää sinua itsestäänselvyytenä. Miten tähän tilanteeseen on tultu? Oletko koittanut miellyttää liiaksi omalla kustannuksellasi? Oletko vältellyt asioiden puheeksiottamista? Pelkäätkö riitoja? Älä pelkää, mies luultavasti kunnioittaa sinua enemmän, kun teet selväksi omat toiveesi ja halusi suhteestanne. Pää pystyyn, tiedä oma arvosi ja anna palaa!

Vierailija
11/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista käytöstä myös minun mieheltäni. Ja minä olen yrittänyt tuota, mitä 8 ehdotti, eli puhua tunteistani ja miten pahalta se tuntuu, kun koko ajan torjutaan ja nälvitään. Siihen mies vastaa, että torjuu, koska minä olen koko ajan naama väärinpäin (!). Juu, no kyllä sitä onkin naama väärinpäin kun ei yhtään positiivista asiaa kuule enää kotona, siis mistään. Jos koitan puhua omista asioistani, ihan normaaleja, jokapäiväisiä juttuja niin puheenaihetta vaihdetaan äkisti. 

Ollaan oltu 10 vuotta yhsdessä, en tiedä missä vaiheessa parisuhteemme ajautui tähän pisteeseen, mutta tätä on jatkunut jo jonkin aikaa. Olen ajatellut, että mieheni on masentunut ja siitä ollaan puhuttukin. Nyt minulle riittää kynnysmattona olo ja ollaan eroamassa. Muutan heti, kun löydän asunnon. Mies tietää tämän ja on hyväksynyt asian. Ollaan ihan asiallisissa väleissä ja riitoja ei pahemmin ole ollut eropäätöksen jälkeen. Sekin varmaan kertoo jotain suhteemme tilasta. Vaikka onkin surullista, kun yksi elämänjakso päättyy niin olen erittäin helpottunut ja suorastaan innoissani omasta, uudesta elämästäni. Eroa tietenkin suuresti helpottaa se, että meillä ei ole lapsia. Uutta miestä en aio alkaa metsästämään, vaan elän vain itselleni! Tsemppiä sinulle ap ja nyt kannattaisi ehkä tehdä ratkaisuja, mitä haluat elämältäsi. Joskus ero on ainoa oikea ratkaisu.

Vierailija
12/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo siltä kuulostaa, että joku toinen on mielessä. Tai muuten vain ei enää rakkautta ole, mutta onhan se silti helpompaa olla eroamatta.

Vierailija
13/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä oli toinen tuossa vaiheessa. Ei tunnustanut koskaan, mutta varjostin ja itse näin. Annoin sitten kenkää.

Vierailija
14/14 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko hänellä on toinen nainen tai sitten masentunut. laita kiertoon vaan.