Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttäisikö sinua jos kaveri aina lähtee jonkun miehen matkaan

Vierailija
09.11.2013 |

Siis kun ollaan yöelämässä. Sinä jäisit yksin sinne tai sitten lähdet kotiin. Mutta itse olisit varattu etkä todellakaan etsi mitään mutta haluaisit pitää vain hauskaa ystäväsi kanssa? Mutta kaverin pitää joka kerta olla jokaisessa baarissa olevassa miehessä kiinni ja ylistää miten haluttu hän on. Miksi ees pyytää minua mukaan jos ei halua mun kanssa siellä loppu peleissä edes olla.. Tai pyytäis jonku sinkku kaverin. :)

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se ärsyttää. Tulee hyväksikäytetty olo, kun on luullut, että kaveri haluaa tavata minua ja jutella, ja tosiasiassa häntä kiinnostavat pelkät yhden yön suhteet. Aina hän niiltä toivoo enemmän, ja yhtä usein pettyy. Niin kai, kun on valmis lähtemään kenen tahansa matkaan. Ja yleensä hän tekee sen niin, ettei sano minulle mitään ja jää vain jonkun miehen kanssa notkumaan käydessään vessassa, baaritiskillä tai tupakalla. Siinä sitten yksinäin ihmettelen että taasko kävi näin.

Vierailija
2/20 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ärsyttäisi. Onneksi ei ole tuollaisia kavereita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja jos saa lopulta jonkun omakseen, ei olekaan enää aikaa kavereille!!

Vierailija
4/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen pistänyt ulos ystäväpiiristäni tuollaisen "ystävän", kun kyllästyin hänen käytökseensä.

Vierailija
5/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ärsyttäisi? Kyllähän siinä ehditään hengata ilta ja kivahan se on, että sinkkukaverilla on hauskaa. Ymmärtäisin mainiosti, jos haluaa kaverin kanssa baariin + etsiä seuraa. Eikö sitä baarissa juuri siksi käydäkin?

Vierailija
6/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksiriippuvainen kaveri, jonka kanssa en lähde enää koskaan kahdestaan viettämään iltaa. Olemme tunteneet kuutisen vuotta ja hän ei ole kertaakaan lähtenyt baarista yksin kotiin. Kaverit unohtuvat aina sillä sekunnilla, kun oikea prinssi osuu kohdalle. Toisinaan hän tarjoaa miekkosensa wingmaniä porukkamme sinkkunaisille, jotta saisi kaverit pois tieltä. Emme ole myöskään enää moneen vuoteen voineet puhua muusta kuin miesseikkailuistaan ja baari-illoista, sillä hänellä ei ole mitään sanottavaa muista aihepiireistä.. Hänellä ei myöskään ole koskaan mitään hyvää sanottavaa muiden parisuhteista ja hän ei voi millään uskoa, että me muut voisimme olla onnellisia yhteen mieheen sitoutuneina.

Vierailija
7/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri lähtisi jonkun miehen matkaan siinä vaiheessa kun itsekin olen jo valmis lähtemään kotiin, niin ei ärsyttäisi. Mutta jos kaveri etsisi seuraa koko illan ja lähtisi tosi aikaisessa vaiheessa, niin sitten kyllä ärsyttäisi.

Vierailija
8/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen tilanne kaverin kanssa, eikä mua ärsytä yhtään. Itse olen siinä vaiheessa valmis lähtemään kotiin kuitenkin.

Vierailija
9/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:25"]

Miksi ärsyttäisi? Kyllähän siinä ehditään hengata ilta ja kivahan se on, että sinkkukaverilla on hauskaa. Ymmärtäisin mainiosti, jos haluaa kaverin kanssa baariin + etsiä seuraa. Eikö sitä baarissa juuri siksi käydäkin?

[/quote]

Ei muakaan ärsytä. Lähden itse yleensä pois sitten jossakin vaiheessa, jos itsellä ei ole seuraa tai muita kavereita mukana. 

Kerran ärsytti, kun kaverin pyörä sattui olemaan minun pyörävarastossa ja en voinut lähteä, ennen kuin kaveri oli lähdössä, koska muuten hän ei olisi saanut pyöräänsä sieltä lukkojen takaa. Jouduin istumaan valomerkkiin asti pöydässä kaverin ja kaverin löytämän miehen kanssa. En voinut osallistua keskusteluun, koska en kuullut juuri mitään, mitä he keskenään puhuivat, enkä toisaalta halunnutkaan liikaa sotkea heidän keskusteluaan. Silloin kävi aika pitkäksi. 

Vierailija
10/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, koska minulla on yksi tällainen kaveri, jolle tunnen olevani joku illan alkuseuralainen.. Aina kysytään, että "lähdetkö viettämään tyttöjen iltaa?" ja parin tunnin päästä baarista on löydetty joku ukko, jonka kanssa häippäistään paikalta ja itse jää yksin. En enää lähdekään tämän kaverin kanssa, koska on vaikeaa nykyään päästäkään kun on lapsi, ja aina tällä on  vain miesten iskeminen mielessä.. Kaipaa varmaan vain seuralaisen jotta ei näytä epätoivoiselta yksinäiseltä seuran etsijältä.

Jos suoraan sanoisi, että lähdetkö mun kans baariin siihen asti, että löydän yöseuraa, niin senkun!

Vierailija
11/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:17"]

Jos suoraan sanoisi, että lähdetkö mun kans baariin siihen asti, että löydän yöseuraa, niin senkun!

[/quote]

Mitä senkun? Siis siinä tapauksessa lähtisit, jos hän rehellisesti kysyisi asiaa noin, vaikka lopputulema olisikin sama? Logiikka?

Vierailija
12/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua te sitten sinne baariin menette, jos kaverin käytös häiritsee? Mitä siellä baarissa kuuluu tehdä? Tanssia piirissä laukkukasan ympärillä, juoda sidukkaa ja katsoa miehiä vihaisesti?

Vierailija
13/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuosta syystä minä en harrasta yhden illan juttuja. Tai se on yksi syy. En halua jättää kaveria yksin. Yleensä tulee lähdettyä viihteelle aina jonkun (varatun) kaverin kanssa kahdestaan.

Vierailija
14/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:58"]

Juuri tuosta syystä minä en harrasta yhden illan juttuja. Tai se on yksi syy. En halua jättää kaveria yksin. Yleensä tulee lähdettyä viihteelle aina jonkun (varatun) kaverin kanssa kahdestaan.

[/quote]

Minäkään en kovin herkästi liity jonkun miehen seuraan, koska haluan huomioida kaverin. Sanon herkemmin miehille kiitos ei, jos kaveri on mukana.

Vierailija
15/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:05"]

[/quote]

Minäkään en kovin herkästi liity jonkun miehen seuraan, koska haluan huomioida kaverin. Sanon herkemmin miehille kiitos ei, jos kaveri on mukana.

[/quote]

Miten ne äijät sitten löydetään, kun kerran kaveria ei voida koskaan jättää yksin??

Vierailija
16/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 20:49"]

No mitä vittua te sitten sinne baariin menette, jos kaverin käytös häiritsee? Mitä siellä baarissa kuuluu tehdä? Tanssia piirissä laukkukasan ympärillä, juoda sidukkaa ja katsoa miehiä vihaisesti?

Ja sitten kun joku reppana uskaltautuu juttelemaan, niin kotimatkalla taksissa avaudutaan, kuinka "muuten ois ollut kiva ilta, mut se yks urpo pilas kaiken!"

[/quote]

Vierailija
17/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mistähän me sinkut löydetään se elämämme mies, jos joku tyttöjoukosta ottaa nokkiinsa jo siitä, että satun vaihtamaan pari sanaa jonkun miehen kanssa? Näinkin on käynyt. Ja kyseessä on ollut siis isompi joukko naisia, emme olleet kaksin, joten tämä mielensäpahoittaja ei jäänyt millään tavalla yksin.

Vierailija
18/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 21:05"]

[/quote]

[/quote]

Miten ne äijät sitten löydetään, kun kerran kaveria ei voida koskaan jättää yksin??

[/quote]

En tosiaankaan tiedä. Ehkä ajattelen liikaa seurassani olevia, mutta minusta olisi törkeää jättää kaveri yksin ja viettää iltaa jonkun miehen kanssa.

Vierailija
19/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 22:43"]

Niin, mistähän me sinkut löydetään se elämämme mies, jos joku tyttöjoukosta ottaa nokkiinsa jo siitä, että satun vaihtamaan pari sanaa jonkun miehen kanssa? Näinkin on käynyt. Ja kyseessä on ollut siis isompi joukko naisia, emme olleet kaksin, joten tämä mielensäpahoittaja ei jäänyt millään tavalla yksin.

[/quote]

Joo... tai sitten kaveri hihittelee ja virnuilee tietäväisenä vieressä, jos juttelen miehen kanssa tai pahimmillaan alkaa tenttaamaan ja kovistelemaan miestä. Huoh... pitäisi kai alkaa käydä yksin baarissa.

Vierailija
20/20 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse yhtään. En erityisesti tykkää yömyöhään baarissa notkumisesta, joten olen vain iloinen jos miestä etsivä kaveri löytää itselleen seuraa ja saan lähteä aikaisin kotiin. Jutut ehtii jutella kuitenkin jo alkuillasta, ja loppuilta on yleensä tylsää haukottelua ja odottamista koska pääsee kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän