Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveyshoitajat..pieni kysymys teille

Vierailija
20.12.2013 |

Jos teillä on hyvä ja toimiva suhde asiakkaaseen, niin pitäisittekö tungettelevana muistaa teitä esimerkiksi näin jouluna lahjalla? Pidän hirmu paljon psyk.sairaanhoitajastani ja olen todellakin saanut paljon apua häneltä. Kun vauvani syntyi sain häneltä vauvalahjan, joten voisinko huoletta vastavuorottaa tätä meidän suhdettamme? Tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mutta jotenkin pidän kyseistä alaa sellaisena hyvin herkkänä, että potilaana on kunnioitettava erityisen paljon hoitajan yksityisyyttä ja en jotenkin osaa vetää rajaa tähän..kaikesta muusta saan häneltä apua ja pystyn puhumaan paitsi nyt siitä kuinka paljon kunnioitankaan hänen ammattitaitoaan ja apuaan.. O.o voinko antaa lahjan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mt hoitaja, mutta tottakai aina joululahjoja voi antaa. Mieti kuitenkin neutraali lahja, ettei se ole tungetteleva tai muuten anna sinusta outoa kuvaa.

Vierailija
2/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajanveto ei ole ensisijaisesti sun tehtäväsi, joten totta kai voit varata hänelle pienen lahjan. Varaudu kuitenkin siihen, että hän ei voi ottaa sitä vastaan, monessa paikassa tästä on tiukat säännöt. Esim. voi olla, ettei syötäviä tai juotavia saa ottaa vastaan. Kaunis kortti on ehkä varmin.

Itsekään en ole mt-hoitaja, mutta asiakkaana olen tällaisen käsityksen saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukukan olen antanut omalleni psyk.sair.hoitajalle. Myös pienen kauniin kukkakimpun, kun tuli pidempi kesätauko. Hoitajani on näyttänyt aidosti ilahtuneelta. Tavaralahjaa en antaisi enkä välttämättä suklaatakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän