Tällä päivämäärällä minusta tuli virallisesti pettäjä
Kommentit (13)
Ihan mielenkiinnosta, olitko monestikin vannonut aikaisemmin, että "Minä nyt en ainakaan koskaan.."?
Onnea! Seuraavat kerrat ovat helpompia. Päättelen ristiriitaisista tunteistasi, että katsot tavallaan pettämisellä olleen hyvä syy, vaikka se jonkinlaista morkkista aiheuttaakin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:58"]
Ihan mielenkiinnosta, olitko monestikin vannonut aikaisemmin, että "Minä nyt en ainakaan koskaan.."?
[/quote]
Kyllä olin. Koville ottaa myöntää itselle, ettei olekaan niin korkean moraalin ihminen, kuin aina kuvitteli.
ap
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 17:58"]
[/quote]
Kyllä olin. Koville ottaa myöntää itselle, ettei olekaan niin korkean moraalin ihminen, kuin aina kuvitteli.
ap
[/quote]
Petitkö edes ylöspäin? Paremman, kuten nuoremman tai rikkaamman, kanssa kuin mitä kumppanisi ja itse olet?
Tervetuloa kerhoon, ei elämän kuulu tai tarvitse kaatua siihen.
Epävirallisesti olet siis pettänyt ennenkin? Nyt jäit vain kiinni?
Noin puolet naisista ja noin puolet miehistä pettää. Eli käytännössä lähes kaikki. Pitkässä parisuhteessa ihan jokaiselle tulee tilaisuus. Ja liha on heikko. Moraalikäsitykset svittuun, niillä ei ole mitään virkaa silloin kun heppi yllättäin seisoo vieraan naisen vieressä tai kun nainen yllättäin saa positiivista huomiota vieraalta mieheltä.Tätä maailmaa pyörittää seksi. Ja sen puute. Ja tarve. Ennemmin tai myöhemmin sekä tarve että tilaisuus kohtaavat ja sitten avot! Ei paljon puoliso paina.
Terkuin sekä petetty että pettänyt
Työnsin sormea väliimme ja otin sieltä pillumehuja sormiimme ja levitin niitä anopin peppureiälle. Hän ei ollut moksiskaan siitä vaan jatkoi ratsastamistaan. Uskaltauduin työntämään sormen hänen perseeseen. Anoppi tärisi jälleen, mutta ei kuitenkaan saanut vielä. Liikutellessani sormea perseessä kysyin, että saisinko tulla hänen peppuun. Anoppi kääntyi ja sanoin, että oli odottanut jo tuota kysymystä.
Hän nousi ja tuli syliini. Levitti nesteitä peppuunsa ja otti kullistani kiinni ja ohjasi sen peppureiälleen. Silloin tiesin, että täällä on käyty ennenkin. Kulli luiskahti helposti ohi sulkijalihaksen ja valui pikku hiljaa syvemmälle ja syvemmälle. Sitten hän aloitti ratsastuksen ja hänen perseensä tiukkuus sai minut heti laukeamisen partaalle. Pidätys ei onnistunut ja purkauduin anopin suoleen rajusti. Anoppi jatkoi vielä hetken ja hieroi samalla itselleen klitasta kolmannen orkun. Ja valahti sitten syliini.
Olen nainen. "Virallisesti" siinä mielessä, että nyt menin loppuun asti.
ap
Elämä on oppimista ja virheitä täynnä. Lapsille erehdykset annetaan helposti anteeksi, koska lapsi oppii niistä ja se on itsestäänselvää kaikille.
Monesti unohdetaan, että myös aikuinen on erehtyväinen ja erehdyksistä oppiva. Aikuisen erehdyksiä osoitetaan sormella eikä ne useinkaan ole hyväksyttyjä millään tavalla.
Tämä kaikki on vain elämää, onnistumisia ja epäonnistumisia vuorotellen. Yritettäisiin nyt vain iloita niistä onnistumisista ja oppia epäonnistumisista ja erehdyksistä.
Sinä ap petit, minäkin olen pettänyt kerran. En ole ylpeä, vaan tiedän nyt itsestäni enemmän; että tietyissä olosuhteissa minusta on tekemään väärin ja läksyni oppineena yritän miettiä miksi.
Tiedän tunteen. Tsemppiä!