Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loirit Hesarin kk-liitteessä

Vierailija
09.11.2013 |

Ei kyllä isä-Loiri kerännyt pisteitä jutulla. En halua olla isä, paras frendi vain... Sukulaiset on vittumaisia, voisin elää ilman lapsiani jne... Kuinka kyyninen voi ihmisestä tulla? Eh, rakkaimmat joululaulut olikin aika feikki projekti. Ei karisman häivääkään miehessä.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

VM Loiri vaikuttaa itserakkaalta narsistilta joka on totaalisen vieraantunut kaikesta muusta kuin omasta itsestään.
Kohta se on lehdessä "et en mää tosissani ollut, vitsailin vaan" - vaikka taatusti on tosissaan. Olen työssäni saanut kunnian tavata useita julkkiksia, myös Loirin. Ja täytyy sanoa, että Loiri on limanuljaska no1 jos vertaa vaikkapa Frederikiin.
Reetusta saattaisi luulla, että se on itseään täynnä, mutta eipä olekaan, vaan on mitä mukavin mies.
Loiri taas on kaikkea muuta kuin mukava.
Loirilla on harhaluvitelmia omasta ihanuudestaan ja olen aina ihmetellyt, miksei kukaan herätä sitä ukkoa! Se on niiiiiiin itsekeskeinen, ettei oikein osaa edes uskoa kun hänet tapaa.

Inhottavalla tavalla puhuu sekä naisista että lapsista. Kunpa jo päästäis koko miehestä.

Vierailija
42/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lohdutti myös paljon se, että Loirilla ja Joonaksella oli ollut niin vaikeat välit ja välirikkokin. Oma isäni on ollut myös hankala persoona ja meillä oli myös puhevälit poissa jossain vaiheessa. Hän on monta kertaa egonsa kanssa tullut yli sen rajan, että minulla kiehahtaa, ei jotenkin osaa kunnioittaa toista ja sen rajoja.

Loirihan sanoi jutussa, että saa palautetta lapsiltaan ja itse tulkitsin, että vanhemmiten hän on alkanut kuuntelemaan lapsiaan ja pehmenemäänkin. Isässäni on ollut havaittavissa jotain samaa vaikka eihän hän nyt pohjimmiltaan muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 10:17"]

Isä Loiri vaikuttaa persoonallisuushäiriöiseltä ja/tai kaksisuuntaiselta. Ei mikään unelmamies pidemmän päälle, ainakaan ilman lääkitystä... Mutta tämä on vain arvelua.

[/quote] Näin varmaan on, narsistinen p...a. Vahva seksuaalivietti, jonka mukaan mies on kiitänyt sylistä toiseen. Eipä sellainen mies ( tai nainen ) osaa lasten tarpeita huomioida. Ei osaa eläytyä lapsen maailmaan, kun on varmaan samalla tavalla laiminlyöty omassa lapsuudessaan.

[/quote]

Itseasiassa Loiri ei ole laiminlyöty lapsuudessaan, tiedän tämä faktana, koska äitini asui tämän naapurissa. VM Loiri sai suomen mittakaavassa sellaisen suosion, että se sekoitti tämän pään ja loi Veskulle mielikuvan "suurena taitelijana jolle kaikki on mahdollista". Kansa ja tietynlaiset naiset rakastivat. Sopiko perhe tähän kuvioon? No ei.

Vierailija
44/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman pooissaolevuus voi olla myös vain henkistä. Eli vaikka fyysisesti viettäisi kaiken ajan lasten kanssa, mutta henkisesti on koko ajan omissa ajatuksissaan, on se melkein pahempi juttu kuin olla ihan fyysiestikin poissa, koska tuossa tilanteessa on ristiriita.

Vierailija
45/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mulle mikään uutinen tuo Loirin vanhemmuuden taso. Oma isäni sitäpaitsi samanlainen olematta kylläkään naistenmies, mutta ei ole koskaan ollut vastuunkantaja, vaan ajatellut aina ensin että kaikki sopii hänelle varmasti.

Mutta ei tuo Loirin arvoa minun silmissäni laske, olen aina arvostanut häntä sen minkä olen arvostanut hänen kykyjensä takia ja that's it.

Ja sentään uskaltaa myöntää, mikä on. 

Vierailija
46/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ärsyttänyt Veskussa aina se, että nykyään on olevinaan niin taiteilijaa ja suurten tunteiden tulkkia että. Kun joku vilauttaa jotain Turhapurosta tai urasta koomikkona, tämä kohauttaa ylimielisesti olkapäitään ja toteaa komiikan ajan olevan ohi. Ei halua oikein enää edes puhua aiheesta. Vaikka tosiasiassa pelkällä laulannalla tämä herra ei olisi ikinä päässyt koko kansan suosioon. Koomikkona Vesku pääsi pinnalle ja tunnetaan edelleen, vaikka hän nykyään koittaa esittää ihan muuta. Ja onhan se hänen lauluäänensäkin aika järkky. ei löydy Veskun levyjä meikäläisen hyllystä, Turhapurot sen sijaan kaikki. Mutta ei siinä, kiva jos joku kuuntelee.

Vierailija
47/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri on ollut "hyvä kaikessa", muttei erinomainen missään. Kyllähän hän on ollut kansan suosikki komedian takia, ei huilunsoiton tai keskinkertaisen laulutaitonsa vuoksi.

Vaikea sanoa, millainen ollut isänä, kun en ole hänen lapsensa. Tuskin nyt maailman huonoin kuitenkaan.

Vierailija
48/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin luulin jossain vaiheessa, että Loiri on oikea taiteilija. jossain vaiheessa olin jopa menossa konserttiin. Kunnes kuulin ja näin Provinssirockin taltioinnin. Loiri istui ja lauloi papereista. Ja lauloi( joku varmaan sanoisi, että tulkitsi) muuten huonosti.

Kaikki kappaleet kuulostivat joltain Spede-shown hahmolta. Sen jälkeen ei konsertti kiinnostanut. Nyt sitten luin Hs: jutun. Jotenkin ne naisjutut olivat surullisimpia. Se, ettei ole muuta kuin minä ja kaikki naiset minua varten.  

Tulee mieleen miehen isä, joka kehuskelee (uuden vaimon läsnäollessa) naissaavutuksillaan eikä koskaan kehu poikiaan (vaan jotakuta muuta tuntemaansa samanikäistä pahimmassa tapauksessa). Joskus tekisi mieli raivota jossain vastaavassa keskustelussa kys. ns"isälle", mutta mitä se auttaisi? Mieheni oli puhumatta isälleen parin vuoden ajan, mutta antoi anteeksi. Surullista on, että mieheni on oikeasti todella lahjakas ja aikaansaava mutta oma isä ei anna mitään arvoa. Hyvää on, että mieheni on äitinsä kasvattama ja on oikea esimerkki-isä. Valitettavasti en usko, että vanhempi Loiri muuttuu miksikään mutta onneksi mieheni ja oma isäni eivät ole sellaisia..

Vierailija
49/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiri on ollut vähän Selännemäinen hahmo suomessa siinä mielessä, ettei lehdistö "ole koskenut" tähän ja sädekehää on aina pidetty yllä. Lisäksi tämä suuren tulkitsijan myytti on ollut vahva, todellisuudessahan Loiri ei ole tosiaan kuin keskinkertainen musikaalisella puolella. Turhapuro oli aikansa kuva, siihen oli suurten kansanosien helppo samaistua, mutta muistetaan että silloin elettiin kyllä aika ankeita aikoja suomessa.

Vierailija
50/70 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesa-Matti Loiri kehuu ulkonäköään? Miehellä on loistava huumorintaju.

Vierailija
51/70 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin isäni. Tosin hän ei ole kuuluisa, mutta aivan tuollainen. Itsepäinen naistenmies. Vaikea ihminen.

Vierailija
52/70 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman jutun voi näköjään lukea monella eri tavalla

Vierailija
53/70 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaimon ja esikoispojan kuolema otti niin koville ettei kykene enää päästämään ketään liian lähelle, torjuu mieluummin?

Vierailija
54/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 23:30"]

Jotenkin surullinen tapaus. Isä luulee olevansa poikansa paras kaveri, jonka kanssa on kiva pelata korttia ja vetää sikaria. Oikeasti poika käy katsomassa pelkästä säälistä/velvollisuudentunnosta isäänsä.

[/quote]

Mistä päättelet näin? Mitä jos poika oikeasti rakastaa häntä ja välittää hänestä. Oma lapsikin voi olla kaveri, kaiken muun lisäksi.

[/quote]Joonaksen kertomaa " Vaikka puhun ystävyydestä, olen tuntenut viimeiset vuodet hoivaviettiä faijaa kohtaan. Vanheneminen painaa häntä selvästi. Faija on ehkä vähän luovuttanut kuntonsa kanssa, mikä harmittaa minua". Onhan tuo isä Loiri aika yksinäinen, vaihtuvat naisjutut syrjäyttivät lasten tarpeet. Loiri on aina ollut yleisölle suurten tunteiden tulkki, mutta tunteet omia lapsia kohtaan näyttävän jääneen aika pinnalliselle tasolle. Surullista.

Vierailija
55/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulkitsin sen perheen merkityksen vähemisen ikääntymisen myötä siten, että kun oma terveys ja kunto alkaa heiketä dramaattisesti, ihminen käpertyy omien kipujen ja sairauksien kanssa entistä tiiviimmin, ne hallitsevat niin elämää että muun elämän merkitys vähenee. Kyllähän sen itsekin tietää, että kun sattuu ja on jotain sairautta menossa, sitä kääntyy sisäänpäin, se kipu ja sairaus dominoi kaikkea olemista. Loirillakin on terveys ollut käsittääkseni todella huono.

Ei silti, aika omituiseltahan noi sen jutut kuulosti ja tuskin liioittelee sitä että on ollut tavattoman huono isä monessakin asiassa lapsilleen. 

Vierailija
56/70 |
10.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Itse ajattelin, että kerrankin joku uskaltaa tunnustaa suoraan että on paska vanhempi. On ollut huono isä, tiedostaa sen ja uskaltaa myöntää julkisesti.

Maailma on pullollaan paskoja isiä ja äitejä jotka eivät uskalka tunnustaa totuutta edes itselleen.

Vaikka täällä nyt tulkitaan että poika kokee olevansa ns. omaishoitaja niin kyllä esim. kommentti missä sanoo voivansa soittaa isälle kännipuheluita missä ollaan heti samalla aaltopituudella todistaa muuta. 

Vierailija
57/70 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit että Jan oli kännissä? Ota selvää asioista ennen kun puhut tollaisia!

Vierailija
58/70 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonas vissiin on bandidoksen miehiä tai ainakin joskus olen nähnyt hänet liivit päällä.. Syystäkin saattaa jännittää. Vesku ainaki osasi nyrkeillä ja oli vielä vanhana aika nopea lyömään tilanteen tullen

Vierailija
59/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
60/70 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa on se, että kun ei yhdy keskiluokkaiseen mantraan "perhe pyhä perhe se on tärkein, nyt on arvomaalimani muuttunut ja näen sen kirkkaasti (kahden BB-talossa vietetyn viikon jälkeen)", vaan sanoo peijakas miten asian tuntee - niin silloin se on vähintään narsisti tai ainakin ADD. Ei mennyt Veskulla nyt poliittisesti korrektisti. Tuhma. Sanoi rehellisesti, liian rehellisesti.

Narsisti ei muuten koskaan tunnustaisi olevansa missään asiassa väärässä tai huono.

Narsisitinen Vesku varmasti on - näyttelijöistä ja muista esiintyjistä kun sitä ominaisuutta pitää hieman löytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi