Millaisia raskausoireita teillä oli/on?
Itse olen raskaana viikolla 10 ja olen selvinnyt melko vähällä, vain väsymys on ajoittain todella voimakasta. Hieman rintoja myös aristaa ja melko lievää pahoinvointia olen kokenut (en ole esim oksentanut kertaakaan). Olen toki kiitollinen siitä että pahoinvointi ei ole rajua mutta sen sijaan se kestääkin sitten aamusta iltaan päivästä toiseen, on nälkä mutta kaikki ruoka ällöttää. Mites teillä muilla?
Kommentit (6)
Ekat oireet oli kipeät rinnat ja turvotus vatsan seudulla.
Viikot 6-12 oksentamista ja väsymystä
12-20 ei oireita
Nyt puolen välin jälkeen taas väsymystä, välillä liitoskipuja
Kerron nyt toisesta raskaudesta kun paremmin mielessä, vauva nyt 3vko.
Alkoi hassulla maulla suussa aikalailla plussauksen aikoihin.
Pian sen jälkeen ei enää kahvi maistunut.
Pahoinvointia viikot 7-17. Oksentelin iltaisin, en joka päivä kuitenkaan.
Väsymystä oli about sinne viikolle 16 saakka, sitten helpotti. Kahvikin alkoi taas maistua.
Viikon 10 tienoilla oli toispuoleista kipuilua munasarjojen kohdalla. Ajattelin jo että on kohdun ulkopuoleinen mutta kaikki oli kunnossa.
Mulla kummallisimmat raskausoireet olivat naurukohtaukset ja silmien arkuus kuumalle. En voinut käydä saunassa ja kuuman puuhellan ohittaminen sattui silmiin.
Kaikki samat oireet kuin ennen menkkojakin paitsi iltaisin hirveä väsy ja rinnat sika kipeät. Oksentamista rv 6 aina puoleen väliin asti. Vikasta ihan synnytykseen asti. Jäätävät liitoskivut ja supistukset.
Alkuraskaueesta tajuton väsymys ja lievä kuvotus molemmissa.
Ekassa puolivälissä liitoskipuja, toisessa vähän lievemmät.
Loppuvaiheessa yleinen tukala olo.
Ei mitään. Kummassakin raskaudessa pääsin pitkälle, ennen kuin tajusin olevani raskaana. Ekassa tuli niukat menkat alussa. Tokassa menkat eivät ehtineet edes alkaa edellisen jälkeen.