Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parit jotka tavanneet Tinderin kautta

Vierailija
08.11.2023 |

Keskusteletteko miten avoimesti sinkkuajoistanne Tinderin käytön osalta, esim. millaisia ihmisiä tapasitte missä merkeissä ja oliko kiinnostusta jne.

Entä häiritseekö teitä asiat joita olette kuulleet kumppaniltanne noilta ajoilta?

Itseäni on alkanut jotenkin häiritsemään se miten usein kumppanini edelleenkin puhuu noista Tinderaikakauden jutuista, olemme olleet yhdessä jo kuitenkin puoli vuotta enkä minä ainakaan jaksa enää liiemmin miettiä jotain Tindertapaamisiani.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, eikö tosiaan ketään?

Vierailija
2/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä käyttää ehkä max 1 prosenttia suomalaisista, joten et välttämättä löydä kokemuksillesi jakajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiä käyttää ehkä max 1 prosenttia suomalaisista, joten et välttämättä löydä kokemuksillesi jakajaa.

Mitä ihmettä? Tinderhän on todella suosittu sovellus

Vierailija
4/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisiko sinua sitten kuunnella kumppanisi kokemuksista, jos ne olisivat tulleet muuta kautta kuin Tinderistä? 

Vierailija
5/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, eikö tosiaan ketään?

Kaikki mut on jo eronneet.

Vierailija
6/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ja pinnallisesti puhuttiin. Ei tarkempia detaljeja muista deiteistä tms. Lähinnä naureskeltiin oudoimmille viesteille yms. Mieheltä oli joku yrittänyt saada hitsatut terassin kaiteet treffejä vastaan, ensimmäisenä kysynyt että osaatko hitsata. Sillä tasolla siis jutustelu oli, ekalla viikolla kun tavattiin. Ei sinnemmin.

Vierailija
7/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua miehenä ole koskaan häirinnyt tyttöystäväehdokkaiden menneisyys, mikäli vaan minulla on ollut sellainen tunne että nyt olen itse neidin silmissä kuumaa kamaa. Jos sen sijaan tulee olo että toinen ei oikeen lämpene, tai hän painaa jarrua ja haluaa edetä varovaisesti, samalla kun on tuollainen tinderhistoria.. se kyllä vähentää omaa kiinnostustani melkoisesti. Tähän on jotkut orastavat suhteet kaatuneetkin, valitettavasti.

Vierailija
8/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan keskusteltu enemmän tai vähemmän. Ei häiritse toista vaan ennemminkin kiinnostaa. Toki jatkuvasti ei jaksa jauhaa, mutta hauska joillekin Tinder-tyypeille tai -treffeille nauraa yhdessä.

Vierailija
9/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Ei minua miehenä ole koskaan häirinnyt tyttöystäväehdokkaiden menneisyys, mikäli vaan minulla on ollut sellainen tunne että nyt olen itse neidin silmissä kuumaa kamaa. Jos sen sijaan tulee olo että toinen ei oikeen lämpene, tai hän painaa jarrua ja haluaa edetä varovaisesti, samalla kun on tuollainen tinderhistoria.. se kyllä vähentää omaa kiinnostustani melkoisesti. Tähän on jotkut orastavat suhteet kaatuneetkin, valitettavasti.

Miksi ihmeessä? Itse ainakin haluan edetä aina varovasti ja tarvitsen aikaa että tunteet roihahtaa. Eli rakastun hitaasti mutta varmasti, olen varovainen luonteeltani.

Vierailija
10/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pintapuolisesti käytiin kokemuksia läpi. Enemmän sitten, jos jotain erikoisuuksia joukkoon oli sattunut. Nyt oltu 10kk yhdessä, viime aikoina ei juuri Tinder ole puheenaiheeksi noussut enää.

Vierailija
11/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä sovellukset ovat eliitin masinoimia tarkoitettu luomaan sekasortoa tähän Agenda operaatioon että kansa saadaan entistä enemmän sekaisin 

Vierailija
12/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekö te kirjaa tinder-tyypeistä? Kuka oli hyvä sängyssä, kenellä oli hyvät jutut, kuka ei osaa tehdä ruokaa vai mistä te erotatte ne toisista?

Vierailija
13/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkuun käytiin läpi. Itse en paneskele ympäriinsä, joten miehestä oli kiva kuulla se, että hän oli ainoa ns. "Tinder hoitoni"

Vierailija
14/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikan maailma lehti 2017 upotetaanko sinuunkin mikrosiru se tulee tapahtumaan kaikille. Nokia valmistelee kansan mikrosirutusta Lundmark on puhunut täysin avoimesti asiasta Metaversumi 2030 herätkää jo ainoa elämänne kyseessä 

Vierailija
15/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa, koska olen melko varma että mies on kerännyt talteen tinderistä parhaimpina pitämiensä naisten kuvia ja mahdollisesti myös keskusteluja. Tietenkään en voi vaatia häntä niitä poistamaankaan, mutta hitto että ällöttää.

Vierailija
16/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Ei minua miehenä ole koskaan häirinnyt tyttöystäväehdokkaiden menneisyys, mikäli vaan minulla on ollut sellainen tunne että nyt olen itse neidin silmissä kuumaa kamaa. Jos sen sijaan tulee olo että toinen ei oikeen lämpene, tai hän painaa jarrua ja haluaa edetä varovaisesti, samalla kun on tuollainen tinderhistoria.. se kyllä vähentää omaa kiinnostustani melkoisesti. Tähän on jotkut orastavat suhteet kaatuneetkin, valitettavasti.

Miksi ihmeessä? Itse ainakin haluan edetä aina varovasti ja tarvitsen aikaa että tunteet roihahtaa. Eli rakastun hitaasti mutta varmasti, olen varovainen luonteeltani.

Hyvä kysymys.. kyllä siinä on taustalla jotenkin omat epävarmuudet ja se että koskaan ei ole saanut kokea olevansa ns kuumaa kamaa naisten silmissä. Muilla ominaisuuksilla olen kyllä onnistunut kiinnostusta herättämään, mutta siinä tulee helposti tunne että kanssani nimenomaan suostutaan fyysiseen läheisyyteen, ei niin että fyysistä läheisyyttä sinänsä haluttaisiin. Mutta kun riittävän kiinostuneita ollaan, ymmärretään että jossain vaiheessa pitää päästää myös lähelle, jos haluaa suhteen etenevän, ja sitten juurikin joudutaan suostumaan. Tämä siis jos naisella on muuten historiaa räväkkäämmästä tutustumisesta miehiin. Tietysti jos ei ole koskaan kokeillut mitään nopeampaa tutustumista niin ymmärrän tilanteen, mutta eipä sellaisia juuri ole, jokainen on joskus tavannut miehen joka on vienyt jalat alta. Haluan olla sellainen mies naisen silmissä.

Vierailija
17/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin tilastojen mukaan naiset hyväksyy 4,8 % miehistä. Tuskin kauheasti syntyy pareja. 80% Tinderin käyttäjistä on miehiä.

Vierailija
18/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti on asiat jos ei muualta löydy kuin Tinderistä.

Vierailija
19/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis etsiikö joku oikeasti vieläkin parisuhteita Tinderin kautta?

Vierailija
20/25 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdistaa, koska olen melko varma että mies on kerännyt talteen tinderistä parhaimpina pitämiensä naisten kuvia ja mahdollisesti myös keskusteluja. Tietenkään en voi vaatia häntä niitä poistamaankaan, mutta hitto että ällöttää.

Mihin jäi kuuluisa omanarvontunto? Suhteeseen ei jäädä mistään hinnasta, jos siinä joutuu jatkuvasti kyräilemään.