Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En mene uuden työpaikkani pikkujouluihin!

Vierailija
09.11.2013 |

Työpaikka ja työkaverit on ihan ok, muta en jaksa osallistua mihinkään työajan ulkopuoliseen toimintaan. Toisaalta on hyvä ettei se meneekö vai jättääkö menemättä tunnu ketään erityisemmin kiinnostavan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos et halua tutustua uusiin työkavereihin paremmin niin mikäs siinä sitten.

Huvittaa vaan nää jokamarras-joulukuiset avaukset "en mene pikkujouluihin, moukkien hommaa".

Vierailija
2/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene firman pikkujouluihin, tänäkään vuonna. En halua viettää vapaa-aikaani katsomalla, kun muut juovat. Pahimmalta tuntuu, kun läheisimmät työkaverit vilpittömästi toivoisivat minun tulevan. Sano siinä sitten, että ei kiinnosta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään, menen vanhan työpaikan pikkujouluihin. :)

vaihdoin työpaikkaa helmikuussa. Ilmasta sapuskaa ja viinaa luvassa, JESH! Nykyinen työpaikka edustaa tyyliä jokainen maksaa ruokansa ja juomansa

Vierailija
4/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kirjoittanut, että pikkujoulut on moukkien hommaa! Mua ei vaan kiinnosta viettää vapaa-aikaa tuolla tavoin, ja ehdin työn lomassa tutustumaan työkavereihin ihan riittävästi. Mulla on lisäksi tosi vaikeat työajat perheellisen näkökulmasta, joten haluan viettää aina kun voin illat läheisteni kanssa. kun muuten olen aina iltavuorossa ja poissa kotoa. En muutenkaan ole kovin seurallinen, joten kaikenlainen ylimääräinen seurustelu karsiutuu pois ajankäytöstäni. ap

Vierailija
5/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä vähän moukkaa, jos ajattelee, että vain tietty orgaaninen liuotin paljastaa ihmisen todellisen luonteen ja vain sen vaikutuksen alaisena voi kunnolla tutustua ihmisiin. Jos kukaan ei tarkoittanut tätä, ei sitten mitään.

Vierailija
6/6 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan pidä pikkujouluja moukkien hommana, vaikka useampana vuotena en ole käynyt. Minä en vain viihdy siellä kovin hyvin ja mieluummin valitsen sitten käyttää ajan toisin. Pari työkaveria on aina jotenkin suuttuneita ja loukkaantuneita, kun en tule. En oikein ymmärrä, miksi se pitää ottaa henkilökohtaisesti. Ei sinne menemättä jättäminen ole samanlainen ohari kuin hyvän ystävän häiden skippaaminen tms.

Minulla on ihania työkavereita, joiden kanssa vietän vapaa-aikaa ja saatan ottaa alkoholiakin, mutta en vain viihdy pikkujouluissa.