Jälleen erään artistin huume-epäily
Toistamiseen sama juttu. MG jää kiinni rattijuopumuksesta/huumeiden käytöstä. Jari Sillanpää sai kunnon huutomyrskyn, mutta ilmeisesti tämä toinen on joku suojatti, koska kommentointi yms. estetty.
Kommentit (36)
Noh eihän tuo nyt yllätä yhtään. Sen sijaan yllättää että asoa tuodaan vasta nyt esiin. Siltsusta oli välittömästi otsikot. Mutta Gabriel nautti ilmeisesti ”oikeita, vaarattomia huumeita”. 😂
Muistanko väärin, että Katiskan yhteydessä oli myös ko. artistin fani-paitoja tmv. jossain "jemmassa" ollut myös?
Yleisellä tasolla olen vähän ihmetellyt miten leveästi moni artisti elelee, on "ferrareita" ja kalliita vaatteita ja luksusasuntoja ym. vaikka vasta lyhyt ura takana, mutta rahaa tuntuu olevan enemmän mitä paljon isommilla/pidempään keikoilla kiertäneillä (sanotaan nyt vaikka esimerkkinä Eppu Normaalit ym. joilla pitkä j menestykäs ura takana)
Vierailija kirjoitti:
Muistanko väärin, että Katiskan yhteydessä oli myös ko. artistin fani-paitoja tmv. jossain "jemmassa" ollut myös?
Yleisellä tasolla olen vähän ihmetellyt miten leveästi moni artisti elelee, on "ferrareita" ja kalliita vaatteita ja luksusasuntoja ym. vaikka vasta lyhyt ura takana, mutta rahaa tuntuu olevan enemmän mitä paljon isommilla/pidempään keikoilla kiertäneillä (sanotaan nyt vaikka esimerkkinä Eppu Normaalit ym. joilla pitkä j menestykäs ura takana)
Oli nimenomaan kyseisen henkilön taustahenkilön varastossa. Ja tietysti painotettiin, että MG ei missään tapauksessa ole osallinen 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nimenomaan kyseisen henkilön taustahenkilön varastossa. Ja tietysti painotettiin, että MG ei missään tapauksessa ole osallinen 😇
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006427165.html
” MÄKELÄNKADUN varasto oli myös Mikael Gabrielin fanivaatteiden postitustoimisto. Levy-yhtiön työntekijä kertoi esitutkinnassa, että hän haki varastolta postitettavaksi tavarat, jotka oli tilattu verkkokaupasta.
Kun nainen ensimmäisen kerran kävi uudella varastolla, siellä oli hänen mukaansa printteri, kumihanskoja ja kirjekuoria pahvilaatikoissa. Lattialla oli iso purkki proteiinijauhetta.
Mä veikkaan, että siellä purkissa ja vaatteiden seassa oli lääkkeitä tai huumeita. Jotain laittomuuksia. Mä en ole tyhmä, nainen kertoi esitutkinnassa.
Nainen tiesi Tranbergin ja tatuointistudion yhteydestä. Hän ajatteli, ettei asia kuulu hänelle, mutta sanoi levy-yhtiön johtajalle, ettei ole ok pitää tavaroita samassa varastossa.
Poliisi kysyi naiselta, miksi johtaja pyöri Black Money -tyyppien seurassa.
– En tiedä. Mä olen sanonut (johtajalle), että meidän kannattaisi vaihtaa varasto silleen, että siellä on vain meidän tavarat.
Miksi ne tavarat piti olla erilleen niiden kanssa?
– Koska aavistin, että siellä on jotain ei niin laillista.”
Koulukodin kasvatti, räppäri... mitä porukka on oikein sitten kuvitellut?! Siis että tyyppi laittaa porkkanavuokaa ja kaalirisottoa? Totta kai se vetelee, panee ja rilluttelee. Olkaa nyt realisteja prkl.
Vierailija kirjoitti:
Koulukodin kasvatti, räppäri... mitä porukka on oikein sitten kuvitellut?! Siis että tyyppi laittaa porkkanavuokaa ja kaalirisottoa? Totta kai se vetelee, panee ja rilluttelee. Olkaa nyt realisteja prkl.
Aaa, okei eli jos mä oon koulukodin kasvatti ja räppäri niin muhun ei päde Suomen lainsäädäntö. Hyvä tietää, kiitos vinkistä!
Kohta vajakkimedian modenaattori sulkee tämänkin keskustelun suvakkivajakkieliitin lempilapsesta jota tungetaan kaikkiin lasten juhliin. Jätkästä ei saa keskustella mitään negatiivista koska se ei sovi agendaaan.
Apurahat pois artisteita ja tervehenkisten nuorten harrastustoimintaan. Paljon isämmaallisempaa olis ampumis marssimisharjoitukset kuin joku epämusiikki jasen päälle puhuminen, sitä paitsi marssimusiikki on parasta. Kaikki tatuoidut venkulta vois saman tieen marsiittaa vankilaa, yhtäkään reheliistä ihmistä jolla olis tauointeja en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tietenkään, eikä huumepäissä olla ajeltu. 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa, okei eli jos mä oon koulukodin kasvatti ja räppäri niin muhun ei päde Suomen lainsäädäntö. Hyvä tietää, kiitos vinkistä!
Todennäköisesti kun kannabis on laitonta, niin silloin on ihan sama periaatteessa ajaa myös päihtyneenä autoa, kun on laitonta muutenkin.
Ajattelin että rikolliset menee tälläisellä logiikalla?
Jos kannabis ei olisi laitonta, mutta päihtyneenä ajo olisi, niin ei välttämättä menisi rattiin. Sama alkoholin kanssa.
Vai onko kyseessä jälleen hajoamistuotteet jotka näkyy huumetestin jälkeen useita viikkoja?
Räppärit on usein oikeistolaisia ja ihannoivat amerikan yhdysvaltojen mallia. Jokainen on heidän mielestään itse vastuussa itsestä ja yksilöllä on vapaus tehdä itselleen mitä haluaa.
Siksi he ovat usein niin menestyneitä ja rikkaita. On oikeus menestyä ja tuhoutua.
Vierailija kirjoitti:
Joo, miettinyt samaa. samalla monelle artistille levymyynti on ihan marginaalista Spotify-myyntiä (lukuun ottamatta Cheekiä) ja rahakkaita keikkoja on niille, jotka ovat in.
MG:llä on keikkatauko takanaan; edellisen huume-epäillyn jäljet yritettiin saada häivytettyä. Ja NYT TAAS! Sama juttu. Juurihan se pelaa Hesarin artikkelissa seesteisenä golfia (?!) Pidetäänkö maksavia asiakkaita ihan tyhminä?
Sitten on
Vierailija kirjoitti:
Kohta vajakkimedian modenaattori sulkee tämänkin keskustelun suvakkivajakkieliitin lempilapsesta jota tungetaan kaikkiin lasten juhliin. Jätkästä ei saa keskustella mitään negatiivista koska se ei sovi agendaaan.
Mihin agendaan? Taas näitä homman salaliittoja.
Niin. Siis millä nää artistit tekee rahansa? Miten voi olla varaa luksuskämppiin, jos levymyynti ei vedä ja keikkoja ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kun kannabis on laitonta, niin silloin on ihan sama periaatteessa ajaa myös päihtyneenä autoa, kun on laitonta muutenkin.
Jos kannabis ei olisi laitonta, mutta päihtyneenä ajo olisi, niin ei välttämättä menisi rattiin. Sama alkoholin kanssa.
Vai onko kyseessä jälleen hajoamistuotteet jotka näkyy huumetestin jälkeen useita viikkoja?
Räppärit on usein oikeistolaisia ja ihannoivat amerikan yhdysvaltojen mallia. Jokainen on heidän mielestään itse vastuussa itsestä ja yksilöllä on vapaus tehdä itselleen mitä haluaa.
Siksi he ovat usein niin menesty.neitä ja rikkaita. On oikeus menestyä ja tuhoutua.
Räppärit on nimenomaan VASEMMISTOLAISIA. USA:kin räppärit on demokraattien sylikoiria. Autoilla, rahalla ja isoperseisillä naisilla brassailee nimenomaan vasurit. Räp ei ole koskaan ollut oikeistolaista, kysy vaikka Suomen suurimmalta pelleltä Palefacelta, joka on pankinjohtajan poika.
Poika polttaa yrttiä, ihan jees. Antaa palaa vaan. Ja "rattijuopumus" on täyttä pas kaa, koska kannnnnabis näkyy testeissä monta viikkoa. Gabriel EI ajanut pilvessä!
Ehkä kuitenkin on noloa jäädä ratista päihtyneenä, jos on ollut päihtynyt.
Se on tuomittavaa ja kortti pois, noin muuten ei meillä muilla ole oikein oikeutta tuomita aikuisen menestyneen ihmisen syömisiä tai juomisia.
Työntäköön sisäänsä vaikka porkkanoita tai golf-palleroita. Ei ole muiden asia.
Liikennerikkomus on todella hävytön teko. Tuollaisilta kortti pois jos päihtyneenä ajaa.
Hankkisi itselleen kuskin. Niin muutkin päihtyneet tekee.
Onko kukaan palstalainen tehnyt vielä ennakoivaa lasua? Hänellähän syntyy kohta lapsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi he ovat usein niin menesty.neitä ja rikkaita. On oikeus menestyä ja tuhoutua.
Räppärit on nimenomaan VASEMMISTOLAISIA. USA:kin räppärit on demokraattien sylikoiria. Autoilla, rahalla ja isoperseisillä naisilla brassailee nimenomaan vasurit. Räp ei ole koskaan ollut oikeistolaista, kysy vaikka Suomen suurimmalta pelleltä Palefacelta, joka on pankinjohtajan poika.
Ei Usassa ole mitään vasemmistoa.
Oikeistolaiset yksilönvapauden arvot sielä loistaa. Siksi kannabiskin vapautettiin.
Shhhhh...