Jatkaisitko parisuhdetta?
Hei!
En tiedä, mitä tehdä suhteen kanssa.
Mies ei koskaan oma-aloitteisesti ota kainaloon, kosketa. Meillä ei ole ollut seksiä moneen viikkoon. Kun puhun hänelle, huomaan, että hän ei kuuntele.
Olen sanonut hänelle näistä kaikista asioista, moneen kertaan. Mies aina sanoo, että hän muuttaa tapojaan. Näin ei kuitenkaan käy. En jaksa olla kerjäämässä huomiota, joten me istumme sohvan eri nurkissa ja välillemme on tullut iso kuilu. Kun olen kysynyt, että pitäisikö meidän erota, niin sitäkään mies ei halua. On kuulemma onnellinen meidän suhteessamme, hänen elämänsä on mallillaan. Seksiä kuulemma haluaa kanssani, mutta eipä vaan sitäkään ole ollut aikoihin.
Ja tosiaankin, en enää edes ajattele seksiä miehen kanssa. Hän on kämppikseni, ei muuta. Yhdessä olemme olleet vasta 3 vuotta.
No niin, kertokaa, vinkatkaa mitä teen?
Kommentit (11)
Ei yhteisiä lapsia. Minulla on kaksi lasta. He pitävät miehestä kovasti.
Suhteessa ei ole hyvä, mutta ei pahakaan olla. Sitä vain "on". ap
Tuo tilanne ei tule muuttumaan mihinkään.
No siltä minustakin tuntuu. Nää miehen tahdottomana ameebana. Vielä joku aika sitten kaipasin seksiä hänen kanssaan, nyt se on pois suljettu ajatus myös minun päässäni.
Onko kellään ollut samanlaista tilannetta ja onko se kohentunut myöhemmin? Ja jos, niin millä keinoin?
ap
"Ei ole seksiä kahteen viikkoon."
Heh. Täällä on ihmisiä, joilla ei ole ollut seksiä vuosiin.
Olen tehnyt. Mutta ei varmaan ole epänormaalia, että olisi ihanaa olla haluttu, edes joskus? Ei ole kyse mistään kahden viikon sekisítaosta, ikävä kyllä. Olisikin niin pienestä kyse. ap
Onko miehelläsi joku sairaus? Jäkätätkö niin paljon että hänen ei tee mieli?
No ei ole ainakaan todettua sairautta. En jäkätä pahemmin (omasta mielestäni)... :D. ap
No kannattaa jutella ja selvittää mistä asia johtuu.. Mieti kun hänellä olisikin joku sairaus jonka takia väsynyt/ei haluja ja sinä vaan olisit jättänyt hänet tietämättä asiaa :(
Ja on myös ihmisiä jotka eivät vaan halua niin usein.
Luitko nro 10 aloitukseni? Olemme puhuneet asiasta ja mies kuulemma haluaa minua ja ei missään nimessä halua erota :).
Jos on seksuaalisesti haluton, niin se pitäisi sitten ilmoittaa suhteen alussa. En minä halua aikuisena ihmisenä elää seksittömässä liitossa. ap
Onko lapsia? Jos ei, sittenhän on helppo erota.