"Mies" könysi äsken tänne työpaikan pikkujouluista
Ryntäsi suoraan järkyttävältä löyhkäten kuorsaamaan kylpyhuoneen lattialle. Yleensä tällaisessa tilanteessa jää kaverilleen... Oli oksentanut taksiin ja itsensä päälle. Ja sillä oli mukana joku naisten laukkukin. Ei käy tällaista kovin usein joten en jaksanut alkaa ihan kamalasti valittaa (ei se mitään tajuisikaan) mutta koitin mennä riisumaan oksennuskenkiä ja vaatteita pois, ja siinä samalla äijä laattasi vielä kolmet kunnon ruokaoksennukset pitkin lattioita. Huuhtelin laatat suihkukaivon päälle ja riisuin miehen väkisin ja hän kännisenä uikutti kuinka ei uskonut ikinä pääsevänsä tänne asti. Koko kämppä haisee viinaoksulta ja meidän piti huomenna mennä kaksin leffaan. Mitenhän saisin miehen puhtaaksi ja pois kylppärin lattialta ennen kuin lapsi aamull herää....
Miten näin, että jos menee överiksi niin sitten kanssa menee ja kunnolla.
mahtavaa..... Ajattelin vain jakaa tämän aamuyön yllätyksen teillekin.
Kommentit (45)
voi kauheuden multihuipentuma. Yksi ylilyönti muutamaan vuoteen ja osa valmiita heittämään mies roviolle :D Pikkujoulukausi, perus meno ravintoloissa että firman bileissä joku sattuu ottamaan vähän liikaa, eikai se kenestäkään huonompaa ihmistä tee, saati automaattisesti tarkoita että kotiin tultaessa jossa asuu myös oma lapsi, ettei jostain syystä tästä välittäisi. Antakaa mun kaikki kestää! Miehelläsi on varmaan kauhee darra huomenna, mutta sellaista sattuu! Kotiin tuli kuitenkin ja todennäköisesti ei mikään suurempi hinku lähteä baanalle ainakaan ihan heti :D Ei se kuule maailmaa kaada vaikka oksentamisen siivoaminenkin saattaa siihen hetkeen ehkä ottamaankin päähän! :)
Tuohon taksijuttuun. Jos sinne taksin sisäpuolelle on osunut sitä oksennusta vähääkään niin tuo muutaman kympin tippi on ollut vain miehesi häpeissään maksamaa lisää. Oikea lasku seuraa sitten perässä ja sen suuruus riippuu siivouksen määrän lisäksi oletettujen ajojen menetyksistä (eli näin pikkujouluaikaan paljon) jotai parin-kolmensadan tienoilla lopullinen hinta tulee olemaan. Tietty on kai mahdollista, että mies onnistui oksentamaan vain päälleen ja taksi itsessään säästyi.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 04:53"]
Tuohon taksijuttuun. Jos sinne taksin sisäpuolelle on osunut sitä oksennusta vähääkään niin tuo muutaman kympin tippi on ollut vain miehesi häpeissään maksamaa lisää. Oikea lasku seuraa sitten perässä ja sen suuruus riippuu siivouksen määrän lisäksi oletettujen ajojen menetyksistä (eli näin pikkujouluaikaan paljon) jotai parin-kolmensadan tienoilla lopullinen hinta tulee olemaan. Tietty on kai mahdollista, että mies onnistui oksentamaan vain päälleen ja taksi itsessään säästyi.
[/quote]
Juurikin näin. Ei riitä pelkkä korvaus pesusta vaan joutuu tosiaan maksamaan myös ansionmenetykset. Voi nousta satoihin euroihin.
Toivotaan tosiaan, että ap:n ukko oli oksentanut vain päällensä ja ehkä taksin lattiamatolle, jonka putsaus on aika piece of cake. Jos verhoiluille meni, niin ei riitä satanen, ei välttis kaksikaan.
T: Itse aikanaan taksia ajanut
Kun nyt aiheesta puhutaan. En ole koskaan oksentanut taksiin, mutta lapsivesi meni osittain taksin penkille, vaikka oli pyyhkeillä vuorattu omat housut ja taksin istuin. Istuin 2 pyyhkeen päällä ja housuissa oli vielä käsipyyhe. ;-D Olin kyllä varmaan ainutkertainen näky, mutta kun sitä tuli taukoamatta pikkuisen.
En joutunut maksamaan mitään extraa, enkä suoraan sanottuna siinä paniikissa tajunnut edes tarjota tippiä. Vasta jälkeenpäin tuli mieleen, mutta kun kuittikin katosi siinä rytäkässä, niin myöhäistä oli enää.
Minä en tajua sitä, miten joku keuhkoaa ettei siivoisi tuollaisen jälkiä. Pakkohan ne nyt hyvänen aika on siivota etenkin kun lapsi on ja kuka nyt muutenkaan oksennusten keskellä voi olla. En minä ainakaan. Se joka on selvin päin siivoaa sotkut ja kun mies on selvinnyt krapuloistaan niin aiheen voi ottaa puheeksi. Tai sitten unohtaa koko juttu. On sitä elämässä vakavampiakin asioita kuin satunnaiset ylilyönnit alkoholin kanssa ja yrjöt lattialla.
Täällä taas takakireät nutturamammat vauhdissa. On se hyvä ettei teille KOSKAAN satu mokia.
-ohis
Jos jokainen mies joka harvoin (itse käsitän tämän siis n.1-2 kertaa vuodessa tai harvemmin) mokaa juomalla överit menisi vaihtoon, niin eikö niitä yh mammoja sitten vasta olisikin? Jos mies on muuten oikeasti kunnollinen, eli huolehtii vaimosta ja lapsesta, perheen elatuksesta ja kodista, niin oikeastiko se pitää potkia saman tien pellolle yksien överikännien takia??
Huvittaa palstamammojen tuomitseminen :D oikeasti teillä kaikilla muilla on perisuomalaiset kaljamaha äijät, jotka eivät työttömyyden takia tule kännissä firman pikkujouluista. Ja kittaavat kaljaa koiran verran joka ilta joten sietokykykin kasvanut. Sitten täällä kateellisena moititte ap:tä haha.. Vai väitättekö että juuri teidän miehet ei kasvata suomenkin kasvavaa alkoholinkäyttö tilastoa.. ? Juupa juu, puhukaa pukille :D
No miksei kukaan ole vielä puuttunut siihen naisten käsilaukkuun???sitähän ap halusi myös.
En ehkä siivoais jälkiään, mutta katsoisin, ettei tukehdu tms. Selkeästi mies on tehnyt viimeisillä vimillaan kaikkensa, että on päässyt kotiin asti :)
Uskomatonta, että jotkut tosiaan tuomitsee tän noin rajusti.
Mies meni pikkujouluihin, joi ihan hitosti liikaa, vahingossa. Minullekin on käynyt niin ja monesti, vaikka olen perheellinen naimisissaoleva nainen. Mitä sitten. Olo on nmiehellä varmasti riittävän kammottava pari seuraavaa päivää ja siihen vielä kaamee morkkis taksin sotkemisesta ja kylpppärin lattialla nukkumisesta/sotkemisesta.
Pikkuisen voi kuittailla kyllä miehelle, mutta ei tuo hänestä tee yhtään huonompaa miestä. Inhimillistä.
Laattaaminen taksiin maksaa paljon. Muistaakseni pyöri jossain neljänsadan kieppeillä. En ole itse oksentanut koskaan taksiin.
Noniin, mies nousi viiden jälkeen lattialta, laittoi pyykit pois, pesi kylppärin sekä itsensä ja hampaansa ennen lapsen heräämistä. ja nyt ollaan kaikki jo noustu ja koitetaan jatkaa lauantaita normaaliin tapaan, ihme kyllä ei vaikuta kovin krapulaiselta ja myönsi että harmittaa kun meni noin pitkälle. Ihan siedettävä lopputulos..!
Ja kiitos taksivinkeistä, odotellaan josko sieltä vielä isompi lasku tulisi.
ap
"Eli yh-lortto olet. Säälittävää, että yritit kerätä sympatioita kertomatta totuutta, miehesi tämäniltainen käytös osoittaa juurikin sen, että kakarasi ei merkitse hänellä mitään. Eikä tarvitse merkitään, miehesi elää juuri niin kuin lapsettoman kuuluukin elää. Toivottavasti tapaa vielä arvoisensa naisen jollain reissullaan, yhärit on panopuita paremman puutteessa. "
"No niin, eli tää kylppärissä makaava sammunut oksentelija ei siis ole lapsesi isä. Hienon isäpuolen olet tullut valinneeksi, varsinainen roolimalli.
Biologinen isä oli varmaan vielä pahempi? Vai oliko naimisissa oleva ja ei siksi asukaan teidän kanssa? ;)"
Hahahah. Kylläpäs tullut nämä viestit keskellä yötä kahden minuutin välein. Taitaa jollain vajakilla av-mammalla olla katkeruutta kun yh vienyt oman miehen enkä yhtään ihmettele kun nuo viestit kertovat jo aika paljon omasta luonteesta!
Oikeesti ap eihän tuo nyt niin paha ole jos olet monen vuoden yhdessäolon aikana miehesi nähnyt tuossa kunnossa vain pari kertaa. Joskus lähtee käsistä ja mies varmasti katuu. Itse en olisi liian ankara aamulla morkkista potevalle miehelle. Miksi kaikki muuten olettavat että sillä sekunnilla kun tulee lapsi ei saisi tehdä enää mitään villiä ja hauskaa, edes kerran kahdessa vuodessa?
Joo'o, olen aina tiennyt että naiset ovat susia naisille, mutta nyt lähti sitten loputkin epäilykset. Toki viestin lopussa oli muutama nainen, jotka osaavat ajatella muitakin kuin itseään (varmasti onnellisess parisuhteessa).
Kyllä ketjun alussa lyötiin sitten millä tahansa, jotta oma tilanne tuntuisi paremmalta, se kai se pääasia on. Tuntee itsensä paremmaksi, kun toisella menee huonommin tai ainakin jos saa sen toisen tuntemaan itsensä huonoksi naiseksi. Tiedän miehiä, jotka työreissussa vetää lärvät ja on joka naisen kimpussa, mikä on säälittävän näköistä, naimisissa kun ovat kaikki. Tässä tapauksessa mies sentään tuli ja halusi tulla kotiin yöksi, en usko ettei yöseuraa olisi ollut tarjolla, firman pikkujouluissa sitä on aina. Ja kun aamulla miestä vituttaa, niin sekin kertoo siitä että meni vaan överiksi ja näin käy helposti kun harvoi ottaa ja porukassa on ryyppymiehiä mukana, jotka kestää ja kestää sitä viinaa.
Ptäiskö miestenkin heittää nainen ulos, jos sillä on aamulla räkä poskella ja tukka sekaisin?
Jaa kukako oon? No 40v ylittänyt, kerran eronnut mies, jolle tuli noista alkupään viesteistä ex-vaimo mieleen.
No kyllä on tiukkapipoista porukkaa ja nutturat melko tiukalla, oikein naurattaa :) Sattuu ja tapahtuuhan sitä elämässä kaikenlaista jos elämästä osaa ja uskaltaa nauttia. Vaikka asioihin ja perheeseen suhtautuu vakavasti, ei se sitä tarkoita että huumorintaju pitää nostaa naulakkoon kokonaan ja lopullisesti.
Lapsi nyt ei vakavia ja lopullisia traumoja siitä saa jos näkee pahoinvoivan ihmisen, oli se sitten isä, äiti tai joku tuntematon. Oppiipahan näkemään mitä alkoholin käytöstä voi konkreettisesti seurata.
Terveisin akateemisen perheen isäntä. (eksyin tähän keskusteluun IS:n bannerista) Kiitos ja anteeksi ;)
Ei oo todellista mitä urpoja täällä kirjoittelee! Parisuhdehan ei voi olla onnellinen jos
mies ei ole lapsen biologinen isä..
Hui hurja jos pari kertaa monen vuoden aikana on vetänyt perseet.
Kiitos myös ymmärtävistä kommenteista. :) en jaksa itse paneutua noihin tiettyihin viesteihin, sillä ne eivät kosketa minua. Ja siitä naisten laukusta, se oli jokin työkaverin saama "palkkio", pieni ja uusi, eikä mies osannut selittää miksi se oli hänellä. Ja kyllä pienen saarnan jo olen ehtinyt pitää ja varoittaa mahdollisesta taksilaskusta, mutta eiköhän tämä tästä. Mies lupasi että kohta lähdetään jonnekin lounaalle.
ap
Mullakin tuli mies kerran kotiin naisten laukun kanssa. Oli jäänyt työkaverilta baariin, otti mukaansa ja vei seuraavana työpäivänä sen työkaverille. En asentanut paikanninta tms. mieheen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 12:06"]
No kyllä on tiukkapipoista porukkaa ja nutturat melko tiukalla, oikein naurattaa :) Sattuu ja tapahtuuhan sitä elämässä kaikenlaista jos elämästä osaa ja uskaltaa nauttia. Vaikka asioihin ja perheeseen suhtautuu vakavasti, ei se sitä tarkoita että huumorintaju pitää nostaa naulakkoon kokonaan ja lopullisesti.
Lapsi nyt ei vakavia ja lopullisia traumoja siitä saa jos näkee pahoinvoivan ihmisen, oli se sitten isä, äiti tai joku tuntematon. Oppiipahan näkemään mitä alkoholin käytöstä voi konkreettisesti seurata.
Terveisin akateemisen perheen isäntä. (eksyin tähän keskusteluun IS:n bannerista) Kiitos ja anteeksi ;)
[/quote]
... ja tulipahan vielä mieleen jo vuosia sitten tapahtunutta: tulin pikkujouluista kotiin aamuyöllä (liian)humalassa ja jostain syystä olin päätynyt ruokapöydälle nukkumaan. Todennäköisesti takana oli hyväntahtoinen ajatus etten turhaan herätä silloista avovaimoani (nykyistä vaimoa) könyämällä sänkyyn.
Hän tuli sitten aamulla tönimään ja herättelemään, että "voitko sen verran siirtyä johonkin päin että pääseen laittamaan aamupalaa ja juomaan kahvia". Voin kertoa että monet naurut on tästäkin tapauksesta jälkeenpäin riittänyt =D
Joo, siskon mies on taksikuski, ja se kyllä otta vähintään satasen heti siinä paikassa jos joku sotkee sen taksia, se on sit maksat tai itket ja maksat.
Minä en kyllä tuollaista hyväksyisi, kyllä aikuisen ihmisen pitää tietä rajansa, ja sillä ei ole tässä merkitystä onko tämä kultakimpale siittänyt kuinka monta lasta, ja onko hänet joku erehtynyt naimaan.
En tajua miksi jossain pikkujouluissa tai missään yleensä kehtaa vetää viinaa noin paljon? Se ymmärrän että jos joku teini joka ekoja kertoja kokeilee alkoholi töppää, kerran, toisella kerralla tietää paremmin. Jos ei alkoholi sovi, niin sitä ei sitten juoda, jos ei ehdointahdoin halua itseään nolata.