Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun työllä ei ole mitään merkitystä, ihan oikeesti

Vierailija
09.11.2013 |

Teen töissä täysin turhia asioita. Ne ovat liian pieniä vaikuttaakseen mihinkään. Tuskinpa teen edes oikeita asioita. Tunnen koko ajan olevani idiootti ja sellaisena minua varmasti pidetäänkin. Pitäisi tehdä jotain merkittävää, mutta en kai osaa, ehdi enkä tajua.

Kirjoitan juttuja henkilöstölehteen. Ne ovat varmasti ihan pilipalia ja turhaa asiaa, jonka kaikki jo muutenkin tietävät. Mitä merkitystä niillä jutuilla edes on? Kaiken voi lukea netistä, ketä kiinnostaa jos joku jäi eläkkeelle. Kirjoitan tiedotetta turhista asioista, tärkeitä asioita ei taida edes olla. Yhtä hyvin voisi olla tiedottamatta. Kuka sitä tietoa edes kaipaa, ei kukaan. Joku paikallislehti jossain laittaa siitä kaksirivisen uutisen sivun 17 vasempaan alalaitaan. Minulta odotetaan salamana vastauksia kaikkeen, enkä osaa edes vastata miettimättä ensin. En ole oikea ammattilainen, esitän vain jotain sellaista.

Oikeasti ilman minun työtäni pärjättäisiin ihan hyvin. Suurin osa töistäni on ihan turhia. Paskanko väliä sillä on, onko lauseet hyviä ja yhdyssanat yhdessä. Kai asian ymmärtää normaalijärjellä, vaikka olisi mitä tankeroa. Kaikkea sontaa tulee muutenkin jo tuutin täydeltä, ihan turhaa lähetellä mitään tiedotteita ylipäätään. Tänään mulle valaistui lopullisesti, että mun työllä ei oikeasti ole yhtään mitään merkitystä. Ei mitään.

Valetiedottaja

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskastihan sinä kirjoitat. :)

Vierailija
2/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 01:33"]

Ihan hauskastihan sinä kirjoitat. :)

[/quote]

Samaa mieltä! Etsi uusi paikka jostain sanomalehdestä yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos sillä työllä maksaa laskut, mitä väliä onko se merkityksellistä. Ei kaikkien työ ole. Tee työsi mahdollisimman hyvin ja nauti sen hedelmistä=palkkapäivät. 

Vierailija
4/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista elinkautista taida kukaan jaksaa...   yritä hissuksiin ja vaivihkaa etsiä uutta työtä, sellaisen saa helpommin kun on vielä töissä.  Merkityksellisyys on tärkeä asia.  - Toki...  ajat ovat huonot.  Tiedetään.  Lehtitalotkin vähentävät juuri nyt ja tarjontaa kyllä on alalla ihan liikaakin.

Vierailija
5/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sillä työllä on sulle itsellesi merkitystä ainakin palkkapäivänä?

Vierailija
6/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vähättelisi ap:n ongelmaa. Itse olen maanviljelijä, ja ruuan tuottaminen ihmisille on merkityksellistä työtä. Ja kyllä se merkityksellisyys on minulle tärkeä kantava voima.

Ja vielä siltä kannalta ymmärränkin ap:tä, että kun posti kolauttaa sellaisen kaupungin tiedotuslehden, niin aina ajattelen, että miksi kaupungin pitää tällaiseen soopaan tuhlata rahojaan, kun samaan aikaan vanhukset ovat lähes heitteillä, kun ei hoitopaikkoja heru. Kuka niitä sellaisia tiedotuslehtiä tosiaan lukee? No aina joku joutilas ihminen lukeekin, mutta ilmankin pärjäisi erinomaisesti.

Vierailija
7/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstölehdellä on muukin kuin viestinnällinen merkitys, yhteisöllisyyden luojana ja ylläpitäjänä. 

Voisitko ehdottaa siirtymistä kokonaan nettiin printin sijaan ja muita uudistuksia? Olisi varmaan kivaa suunnitella näitä. :)

Vierailija
8/8 |
09.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2013 klo 10:42"]

Henkilöstölehdellä on muukin kuin viestinnällinen merkitys, yhteisöllisyyden luojana ja ylläpitäjänä. 

Voisitko ehdottaa siirtymistä kokonaan nettiin printin sijaan ja muita uudistuksia? Olisi varmaan kivaa suunnitella näitä. :)

[/quote]

Tarkoitin viestinnällisen sijaan siis tiedollista, väärä sana.

edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi