Ketä kiinnostaa Mussun laukut ja Xenian elämät
Kuka oikeasti jaksaa päivästä toiseen näitä blogi-juttuja? Olenko outo,
kun en tajua kuinka jonkun neverhööd laukusta saadaan sivutolkulla asiaa. Onko kaikki kirjoittajat täällä jotain 20 ikipissiksiä?
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 12:56"]
Gloriako se siellä?
[/quote]
En ole, vaan Olivia... tai Me Naiset :D Kodin Kuvalehti tai Seiska en nyt sentään.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:04"]
Mun päässäni yllä oleva viesti kääntyi tällaiseksi:
Jos tietäsit kassi plää plää plöpötyi plöpöti kassilaukku plääplää merkkiveska plöpöti plöpöti lässyti lässyti aivoissani pyörii pieru mussuti mussuti pläp pläp pläp hoitaisipa evoluutio nämä tyhjäpää-ämmät maailmankartalta kassi kassi MERKKIKASSI ELÄMÄN TARKOITUS SIIS TOSI VITUN TÄRKEÄÄ pläp pläp lässyn lässyn.
Anteeksi. Vie uskoni ihmisyyteen nämä merkkikassimammat. En voi sille mitään.
[/quote]
Olipa junttimoukkamainen kirjoitus, ja miksi vaivauduit kirjoittamaan LAUKKUaiheiseen ketjuun, tai yleensäkään avaamaan sitä jos se ahdistaa noin paljon että pää kangistuu?
PS. Toivottavasti lapsesi ensimmäinen sana ei ollut tuo v:llä alkava herjaava ruumiinosasana jota palstalla viljelet!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:35"]
Xenia...yök. en voi sietää sitä sihrusilmäistä emakkoa.
[/quote]
Katsoisit nyt vaan itse peiliin ensin jos sellaista edes omistat, ja toivottavasti olet myös käynyt optikolla viimeisen vuoden aikana!!!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 13:58"]
Mun on nyt ihan pakko olla tylsä ja kateellinen luuseri ja kysyä että miten ketään ihmistä voi kiinnostaa enemmän LAUKKU kuin esimerkiksi Aasian taifuunin uhrit jotka ovat vailla vettä, hoitoa, ruokaa ja suojaa?
[/quote]
Koska laukkuaarteeni asuvat luonani, enkä tunne henkilökohtaisesti ketään uhreista jotka ovat toisella puolella maailmaa, joten siksi laukuista puhuminen on tutumpi ja helpompi aihe. Lähetin toki taifuunin uhreille muutaman tonnin avustusta perheeni kanssa, toivottavasti siitä on jotain apua.
Jos tietäsit kassi plää plää plöpötyi plöpöti kassilaukku plääplää merkkiveska plöpöti plöpöti lässyti lässyti aivoissani pyörii pieru mussuti mussuti pläp pläp pläp hoitaisipa evoluutio nämä tyhjäpää-ämmät maailmankartalta kassi kassi MERKKIKASSI ELÄMÄN TARKOITUS SIIS TOSI VITUN TÄRKEÄÄ pläp pläp lässyn lässyn.
[/quote]
^ Millähän tasolla tuollaista tekstiä kirjoittavan henkinen taso on....?
Minua ainakin kinnostaa, ja olen iloinen heidän puolestaan :-)
Tosi törkeää haukkua sitä, että on kiinnostunut merkkilaukuista. Kaikilla intohimoisilla ihmisillä on jokin kiinnostuksen kohde.. Se, että tykkää laukuista, eikä esim tauluista, keramiikasta tai käsitöistä, ei tee ihmisestä huonompaa.
Mielestäni nämä monen satasen tai tonnin merkkilaukut ovat hieman naurettavan näköisiä 20+ neitosen kainalossa kun muu vaatetus kenkiä myöten on Gina Tricot tai Henkkamaukka osastoa. Mutta jokainen tyylillään.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:10"]
[/quote]
Olipa junttimoukkamainen kirjoitus, ja miksi vaivauduit kirjoittamaan LAUKKUaiheiseen ketjuun, tai yleensäkään avaamaan sitä jos se ahdistaa noin paljon että pää kangistuu?
PS. Toivottavasti lapsesi ensimmäinen sana ei ollut tuo v:llä alkava herjaava ruumiinosasana jota palstalla viljelet!
[/quote]
No voi voi. Kysymyshän oli että ketä kiinnostaa. Mä vastasin mielestäni hyvin värikkäästi minkä verran mua kiinnostaa nää laukkuämmät ja erityisesti te av-mammat, jotka jaksatte vatuloida joidenkin saatanan kassien kanssa, niin kuin niillä olisi yhtään mitään merkitystä. Ei ole.
Ja todellakin mua hävettää kaikki sukupuoleni edustajat, jotka on tuolla tasolla. Hävettää ja sylettää.
Vittu. Se on melkein kuin se yksi laukkumerkki. Jos tuo sattuisikin olemaan lapseni ensimmäinen sana, voin aina sanoa, että hän tapaili vain sitä yhtä väskymerkkiä, ja tyhjäpäiset kassifanaatikko av-mammat olisi onnesta soikeina.
Luin ensin että Mussun laukut ja Xenian ELÄIMET! :D Mietin että joko koira tms. on hankittuna.
Samaa ihmettelen. Varsinkin kun omassa elämässä sattunut nyt paljon kaikenlaisia vaikeita ja surullisia asioita, niin tuntuu niin tyhjänpäiväseltä.
Anyway,alkanut ärsyttään tuo L'Orealin pakkotuputus naistenlehtien lisäksi myös blogeissa.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2013 klo 18:46"]
Samaa ihmettelen. Varsinkin kun omassa elämässä sattunut nyt paljon kaikenlaisia vaikeita ja surullisia asioita, niin tuntuu niin tyhjänpäiväseltä.
[/quote]
Oletpa itsekäs, oletko miettinyt ehkä sen takia sulla on vaikeaa jos et osaa iloita toisten puolesta etkä nähdä omaa napaasi pidemmälle kun kritisoit muita ihmisiä ja tekemisiä tyhjänpäiväisiksi? Karma kostaa.
voi voi kun mulla vaikeaa enkä saa mitään kivaa, niin muidenkaan ei tarvitse saada.
ihan kommari-sossumeininkiä tollanen!!!
Tämä meni nyt muotilaukkukeskusteluksi, mutta mulla on ainakin av:n otsikoiden perusteella sellainen kuva, ettei noita seurata "muotiblogeina" vaan kiinnostus on kaikenlaisessa juoruilussa ja jauhamisessa. Voi toki olla, että mulla on väärä käsitys kun en avaa noita ketjuja. Olen ihmetellyt samaa kuin ap, siis sitä että mikä noissa blogeissa ja blogisteissa niin paljon voi kiinnostaa. No, kai muakin kiinnostaa jotkut asiat jotka taas muita ei kiinnosta.
^ Heti nurkkaan häpeämään siitä, onneton ihminen!!!
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 14:10"]
[/quote]
[/quote]
No voi voi. Kysymyshän oli että ketä kiinnostaa. Mä vastasin mielestäni hyvin värikkäästi minkä verran mua kiinnostaa nää laukkuämmät ja erityisesti te av-mammat, jotka jaksatte vatuloida joidenkin saatanan kassien kanssa, niin kuin niillä olisi yhtään mitään merkitystä. Ei ole.
Ja todellakin mua hävettää kaikki sukupuoleni edustajat, jotka on tuolla tasolla. Hävettää ja sylettää.
Vittu. Se on melkein kuin se yksi laukkumerkki. Jos tuo sattuisikin olemaan lapseni ensimmäinen sana, voin aina sanoa, että hän tapaili vain sitä yhtä väskymerkkiä, ja tyhjäpäiset kassifanaatikko av-mammat olisi onnesta soikeina.
[/quote]
Huh, ei voi muuta kuin sanoa, että toivottavasti ei tarvitsisi ikinä tavata tuota kirjoittelijaa livenä, voi olla nimittäin, että joutuisi suojaamaan laukkunsa v-alkuiselta sylkiryöpyltä. On meitä kyllä tosiaan moneen junaan...
[quote author="Vierailija" time="14.11.2013 klo 13:40"]
Huh, ei voi muuta kuin sanoa, että toivottavasti ei tarvitsisi ikinä tavata tuota kirjoittelijaa livenä, voi olla nimittäin, että joutuisi suojaamaan laukkunsa v-alkuiselta sylkiryöpyltä. On meitä kyllä tosiaan moneen junaan...
[/quote]
Niinpä, sitä joutuisi suojata oman laukkunsa ja lisäksi oman lapsensa korvat ettei hän kuule moisen turhan perusnegatiivisen ihmisen sylkemis ja kirosanaryöppyä!
Noiden blogien lukeminen kertoo enemmän lukijoista kuin kirjoittajista. Lukijat ovat ihmisiä joilla on pienet elämänpiirit ja tylsä elämä.