Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ne tehosteseinä

Vierailija
16.09.2020 |

Mille seinälle sellainen kannattaa laittaa? Teinin huoneessa on ovea vastapäätä ikkuna, vasemmalla on sänky seinää vasten ja oikealla on ehjä seinä, joka ei näy kun ovelta katsoo.

Järki sanoo ettei sitä kannata laittaa sille ikkunaseinälle mutta ei se sitten myöskään näy siltä ainoalta ehjältä seinältä minnekään?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunaseinälle ei ikinä.

Vierailija
42/43 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n järki fuskaa, ei ikkunaseinälle valoa vasten tietenkään, vaan sille ehjälle seinälle oikealla.

No käytännössä teinin huoneessa on aina verho alhaalla.

Se ikkunaseinä vaan edelleen olisi loogisin paikka sille tehoseinälle.

Oon sitä nyt pyöritellyt ja miettinyt saisiko huonekalut jotenkin toisin jne mutta ei se tunnu soljuvan muuten.

Tasapainoisempaa olisi jos laittaisi sekä vas että oik seinän tapetilla ja ikkunaseinän ja oviseinän maalaisi.

Paljonko siitä tehoseinästä tulee woltteja tai watteja taikka milliamppeereita, että saako siinä ladattua sähköpolkupyörän tunnissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö leikata teinin hiukset vai ei? Kun siinä olisi vaihtoehtoja enkä osaa päättää, teiniltähän ei kysytä mitään taikka anneta vastuuta omasta elinpiiristä.

Kaikenlisäksi haluan kysyä teiltä koska minä en itse osaa päättää omasta enkä toisen elinympäristön estetiikasta, että mitä tehdä?