Galazy S4 vain iPhone 5S ???
Kommentit (16)
Just ostin S3:n. Jos et tarvitse megahyvää kameraa, niin ei S4:ssä ilmeisesti ole muuten mitään niin mullistavaa eroa S3:een hintaan suhteutettuna. Maksoi kolmesataa.
Galaxy on mitoiltaan sekä painoltaan iPhonea isompi, mutta onko se käytännössä häiritsevästi iPhonea isompi?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:44"]
Kumpi parempi?
[/quote]öh, tyhmäkin tietää, kumpi on laatu ja kumpi halpis. Miksi siis edes kysyä...
Kamerako niissä on ainoa ero?
Mulla kanssa uuden kännykän osto edessä ja olen pihalla kuin lumiukko..
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:53"]
Just ostin S3:n. Jos et tarvitse megahyvää kameraa, niin ei S4:ssä ilmeisesti ole muuten mitään niin mullistavaa eroa S3:een hintaan suhteutettuna. Maksoi kolmesataa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:44"]
Kumpi parempi?
[/quote]öh, tyhmäkin tietää, kumpi on laatu ja kumpi halpis. Miksi siis edes kysyä...
[/quote]
NO kerro toki tyhmääkin tyhmemmälle, että kumpi?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 21:21"]
Galaxy on mitoiltaan sekä painoltaan iPhonea isompi, mutta onko se käytännössä häiritsevästi iPhonea isompi?
[/quote]
Se riippuu ihan siitä, mistä itse tykkäät.
Mulle sekä Nokian että Samnsungin lippulaiva puhelimet on vaan auttamattomasti liian isoja. Mun pienessä kädessä niitä ei voi käyttää ollenkaan yhdellä kädellä (iphonella vielä onnistuu) eivätkä mahdu pienimpiin baarilaukkuihinikaan. Sen vuoksi oma valinta aikoinaan osui omenaan.
Moni taas sitten pitää omenaa liian pienenä ja haluavat tuollaisen isomman näytön. Riippuu siis mistä roikkuu.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 21:21"]
[/quote]
Se riippuu ihan siitä, mistä itse tykkäät.
Mulle sekä Nokian että Samnsungin lippulaiva puhelimet on vaan auttamattomasti liian isoja. Mun pienessä kädessä niitä ei voi käyttää ollenkaan yhdellä kädellä (iphonella vielä onnistuu) eivätkä mahdu pienimpiin baarilaukkuihinikaan. Sen vuoksi oma valinta aikoinaan osui omenaan.
Moni taas sitten pitää omenaa liian pienenä ja haluavat tuollaisen isomman näytön. Riippuu siis mistä roikkuu.
[/quote]
En ole mikää apple-fani, mutta katsoin, että tuo uusi malli painaisi vain n. 110g, eli aika kevyt. Onko kokemuksia?
Samsung on valovuosia edellä muita puhelinvalmistajia
Vastaus on yksinkertainen: haluatko hyvän, tehokkaan, muokattavan ja monipuolisen alustan (Android) vai hyvän ja käytettävyydeltään jopa pysyvästi askeettisen yksinkertaisen, joskin helpon ja intuitiivisen alustan (iOS)? Jokseenkin kaikki olennainen softa löytyy molemmille.
Ja onko iPhone 5:ssa oikeastaan mitään mitä tarvitset, mitä ei nelosessakin olisi? Kolmosgalaxykin on hyvä puhelin, nelonen lähinnä taskuun sopivampi, mutta näytönsuojakalvo on kaikkiin näistä hyvä idea kuitenkin kaikkien samassa taskussa olevien avainnippujen sun muiden varalta.
olen kokeillut nokiat, samsungit ja iPhonet ja olen aika tarkka puhelimesta. Ainoa merkki, joka on pysynyt monta vuotta toimivana on apple. Uudet päivitykset muokkaa käyttöä tehokkaammaksi eikä puhelimeen ehdi kyllästyä. Äärimmäisen ylilyönti käyttöjärjestelmä ja puhelin on juuri sopivan kokoinen. Televisiossa samsung, Nokia ei edes kumppareissa ja iPhone puhelimena.
Mulla on S4. Parempi kamera ja selkeästi isompi näyttö (vaikka puhelimen koko ei ole paljonkaan isompi) ratkaisi mulla. Oon ollut tyytyväinen, puhelimen aloitusnäytöt jne saa muokattua juuri sellaiseksi kun itse haluaa. En ole varma miten paljon iPhonessa pääsee säätämään puhelimen sisältöä.
iphone