Miksi jotkut vanhat yli 30 vuotiaat ihmisjoukotkin pelaa pleikkaria?
Öööh, mitäh ihmettäh?
Siis jotku vanhatkin tietynlaiset ihmisjoukot pelaa vielä yli 30 vuotiaana pleikkarilla?
Kommentit (12)
Oletko itse siis jotain 28, 29v?
Mun mielestä pelien hakkaaminen pitäis järkevällä nuorella loppua siinä 14-15v nurkilla viimeistään.
M42
En pelaa pleikkarilla vaan tietokoneella. M35
Päivittäin tulee Helldaivattua. Suosittelen sinullekin.
Kolmekymmentä vuotiaat ihmisjoukot?
Miksi yli 30 naiset maalaa kasvojaan kuin pikkulapset?
Sinun kysymykseen ja minun kysymykseen vastaus on sama kiva pikku pakeneminen arjesta ja todellisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä pelien hakkaaminen pitäis järkevällä nuorella loppua siinä 14-15v nurkilla viimeistään.
M42
Kyllä tuossa iässä pitäisi siirtyä ryyppäämään ja tappelemaan kylille niin kuin ennenkin kaikki teki. Onhan se nyt miehekästä vetää joka viikonloppu kännit ja mennä tappelemaan snägärille
Se on kuulunut niiden lapsuuteen.
Kun ei nykyisellä ostovoimalla saa mitään. Videopelit on suhteellisen hyvä viihdyke mitä rahalla nykyään saa.
Nykyisestä palkasta joudut tyyliin säästämään perheen ulkomaan lomaan kymmenen vuotta.
Ei ole vörttiä. Siksi monet valitseekin viinapullon, huumeet tai videopelit.
Videopeleissä on trippiä kerrakseen. Pelkästään autoon sun pitää säästää kymmeniä vuosia nykyisillä palkoilla. Ei ole varaa ylläpitää autoa jne.
Mitä sitten teet?
No pelaat ja odottelet parempia aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Kyllä tuossa iässä pitäisi siirtyä ryyppäämään ja tappelemaan kylille niin kuin ennenkin kaikki teki. Onhan se nyt miehekästä vetää joka viikonloppu kännit ja mennä tappelemaan snägärille
Jos näin tehtäisiin, ei kaduilla hilluisi nykyisen mallisia tummia löyhiä kaveriporukoita joita katujengeiksi kutsutaan.
Nykynuoriso kun ei pieksee nykyään muuta kuin tattia, onko ihme että muualta tulleet valtaa kadut?
M42
Mitä olet tänään tehnyt työllistymisesi edistämiseksi?