Mitä tästä pitäisi ajatella??
Elikkä, viimeyönä tyttöystäväni oli baarissa iltaa viettämässä ja minä kotona vauvan kanssa.
Aamuyöllä heräsin siihen, kun tyttöystäväni kömysi tuhannen päissään makuuhuoneeseen huutaen "Anna munnaa!", käskevään sävyyn. Tuli sitten sänkyyn, repi hiuksista ja jankutti asiaa. Koitin hyssytellä ettei vauva heräisi ja että rupeaisi nukkumaan, mutta siitäpä hän sitten suuttui ja sanoi saavansa munaa kyllä muualtakin, ja häipyi huoneesta ovet paukkuen....?
Onko syytä epäillä jotain tapahtuvan? Meillä on säännöllisesti seksiä useita kertoja viikossa minun aloituksesta, eli ei kai pitäisi siitä olla kyse ettenkö normaalisti antaisi?
Niin ja lopulta se sitten oksensi vierashuoneessa vauvan ammeeseen..... Minä se sitten aamulla siivosin, ennenkuin käytin lasta 4kk neuvolalääkärissä....
Kommentit (2)
mitä ihmettä vauvan äiti tekee baarissa?! kannattasko hoitaa lisääntymisasiat sellasten naisten kanssa jotka osaa olla vastuullisia. tommonen känniörvellys ja oksennus ei kuulu äitien elämään!!!! mitä jos se oiskin vaikka oksentanu sen vauvan päälle?
jätä se.