Poikani on homo
Mitä tehdä?? Näin poikani toisen pojan kanssa pussailemassa...
Kommentit (68)
Mä olen bi, siis ai kamala sentään.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:20"]
Mä olen bi, siis ai kamala sentään.
[/quote]
Homo on eri asia.
Mun kaverin poika on homo, ja on tosi ihana tapaus. Kun kuulin asiasta, ei ainakaan minua hetkauttanut yhtään, mutta pojan äiti tietysti oli aluksi pahoillaan. Mutta tuskin on enää. Isälle taisi olla pahempi paikka. Hänkin lienee asian yli jo päässyt. Fiksu ja mahtava poika, mitä seksuaalisella suuntautumisella sitten on väliä? Nykyään he onnistuvat lapsiakin hankkimaan... Lähinnä minua on surettanut miesvaltainen ala, jossa kaikki työskentelemme ja ihmisten (lähinnä miesten) homovitsit, kun eivät tajua kyseisen pojan olevan homo ja odotetaan, että kaikki nauravat näille vitseille. Se tuntuu pahalta.
Mun kaverin poika on homo, ja on tosi ihana tapaus. Kun kuulin asiasta, ei ainakaan minua hetkauttanut yhtään, mutta pojan äiti tietysti oli aluksi pahoillaan. Mutta tuskin on enää. Isälle taisi olla pahempi paikka. Hänkin lienee asian yli jo päässyt. Fiksu ja mahtava poika, mitä seksuaalisella suuntautumisella sitten on väliä? Nykyään he onnistuvat lapsiakin hankkimaan... Lähinnä minua on surettanut miesvaltainen ala, jossa kaikki työskentelemme ja ihmisten (lähinnä miesten) homovitsit, kun eivät tajua kyseisen pojan olevan homo ja odotetaan, että kaikki nauravat näille vitseille. Se tuntuu pahalta.
Vaikka tämä on ihan selvä provo niin vastaanpa nyt silti...
No ensinnäkin, kuinka vanha poikasi? Oletteko puhuneet seurustelusta ja suojaseksistä? Kerro, että olet tukemassa lastasi ja aina valmiina keskustelemaan jos tulee kysymyksiä seurustelusta tai vaikka sydänsuruja. On tärkeää, että lapsi tietää, että hän on ihan normaali ja että vanhemmat hyväksyvät hänet sellaisena kun on :) Saattaa olla, että tilanne ahdistaa poikaa, jos ette ole aikaisemmin puhuneet, ja hän miettii suhtautumistasi (ja toisen vanhempansa). Kaapista ulos tuleminen on tärkeä tapahtuma, sen jälkeen on yleensä helpottunut ja keventynyt olo, kun ei tarvitse kantaa suurta salaisuutta sydämellään.
T. Lesbo
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:09"]
Poikani on homo
[/quote]
Syvin osanottoni
Mielestäni näitä asioita ei voi edes verrata keskenään. Kyllä se vain niin on, että äitien ja isienkin on helpompaa hyväksyä tyttärensä lesbous tai biseksuaalisuus, kuin poikansa homous...
Toki on sellaisakin poikia, jotka ovat jo lapsesta asti olleet ns. tyttömäisiä ja leikkineet vain tyttöjen kanssa, jolloin shokki ei ole niin suuri, kuin ihan tavis kundin kohdalla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:17"]
Tyttöni on lesbo.
[/quote]
Ei kai sille mitään tarvitse tehdä. Anna pussailla :)
Okei, no, miten isä asian ottaa??
terv. bi
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:08"]
Homo mikä homo...
[/quote]
Jos positiivisia puolia haetaan, niin ei ainakaan joudu sietämään naisia.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 19:14"]
Jos positiivisia puolia haetaan, niin ei ainakaan joudu sietämään naisia.
[/quote]
:D
Ei tule miniä ja anoppi riitojakaan.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 20:27"]
HOMOT ON NORMAALEI!!!!
[/quote]
häh
moi moi, mutta kyllä vaan on homoi.