Mussun uusi Celine laukku!
Kommentit (111)
M jos luet tätä: tahdon nähdä asukuvaa joissa uusi laukku mukana, ja mielellään myös pää mukaan kuviin :) Ihanaa viikonloppua!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:55"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:45"]
On se vaikeaa kun joku muu saa parintonnin laukun omakseen.... nyt kaikki av-yh-mammat sitten vedätte ne itkuvirret vielä yhteen ääneen; yhyyyyyyyyyyyyyy....!!
[/quote]
En itke yhtään, sillä minulla on paljon arvokkaampaa omaisuutta, jota ei rahalla mitata. Mutta sitähän fi kukaan merkkien perässä juokseva putkiaivo ymmärrä.
[/quote]
Olen hämmästynyt kommentistasi, koska silti roikut ja itket edelleen tässä ketjussa, vaikka parintonnin upeat merkkilaukut ei kiinnosta...?
[/quote]
Kiinnostaapa ja voisin hyvin ostaa tavallisen box bagin. En ymmärrä, kelle oikein vastaat, sillä tämän lisäksi olen kirjoittanut vain yhden viestin, siis yhteensä kolme. Sen kun haukut kaikki, jotka laukusta kirjoittavat. En ole kertaakaan itkenyt eikä kukaan muukaan täällä ketjussa, joten kehoittaisin sinua menemään lukutaidon kurssille, etenkin jos olet blogin pitäjä. :D
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:53"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:39"]
Melko arka materiaali.
[/quote]
Mokkasuojasuihkeaine on pelastus, kunhan sen tekee ennen käyttöä :-)
[/quote]
No ei ole pelastus, jos tulee raparoiskeita tai vesisade. Kyllä tuo on täysin edustuslaukku sisätiloihin.
[/quote]
Lol! Kuule kyllä ne jotka tuollaisia laukkuja ostavat, hankkivat ne ihan käyttöä varten. Se on vaan laukku, kulutustavara.
[/quote]
Eihän ole. Kirjoittihan Mussukin, että on arka jopa hänen käyttöönsä, joten tuskin törmäät Mussuun kaatosateessa tuolla laukulla. Kyllä kai jokainen merkkilaukun ostaja rakastaa laukkujansa niin paljon, että valitsee lähtötilanteen mukaan. LOL
Miten toisen parin tonnin käyttötavara voi herättää näin paljon negatiivisia tunteita ja nimen omaan naisissa? Miettikää sitä että mitä enemmän te naiset mollaatte toisianne, sitä varmemmin se miehen euro tulee olemaan työelämässä teille vain se 80 senttiä jatkossakin!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 15:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 14:55"]
En itke yhtään, sillä minulla on paljon arvokkaampaa omaisuutta, jota ei rahalla mitata. Mutta sitähän fi kukaan merkkien perässä juokseva putkiaivo ymmärrä.
[/quote]
^ Katkeruus paistaa läpi ja toisten haukkuminen putkiaivoksi on mautonta ja tyylitöntä.
[/quote]
Tosi tyylitöntä luulla, ettei ihmisellä ole elämää jos omistaa jonkin muun laukun kuin Celine. huh, mitä porukkaa nämä bloggaajat Suomessa. Tästä syystä luen vain ranskalaisia ja italialaisia blogeja. Omistan muuten Hermesin laukun muun muassa, joten sen laukun kantajana minun ei tarvitse olla kenenkään laukusta yhtään katkera. Kelly kun on aina kelly. Ja minulle ainoa oikea kunnon laukku.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:10"]
Miten toisen parin tonnin käyttötavara voi herättää näin paljon negatiivisia tunteita ja nimen omaan naisissa? Miettikää sitä että mitä enemmän te naiset mollaatte toisianne, sitä varmemmin se miehen euro tulee olemaan työelämässä teille vain se 80 senttiä jatkossakin!
[/quote]
kukas perheetön ruskean reiän ritari siellä nyt on äänessä? Minua ei kiinnosta tasa-arvo päättäämään, sillä saan ihan tarpeeksi rahaa ja kaikessa kepeydessä mieheni saa maksaa kaiken muun mihin ei ole varaa.
Haluisin tietää kuka on Mussu ja mistä hänet löydän? Kiitos.
Celinen liikkeessä ei näkynyt jonoja...;) Hassua miten täällä puhutaan niin asiantuntevasti näistä laukkujutuista, mitä jos muuttaisitte niiden laukkuliikkeiden naapuriin, vois heittää elämä häränpyllyä kun ei ne olekaan niin iik.
daydreaming-mussu.blogspot.fi
tmvs.
Naurettavaa heittää kateuskortti, jos ei satu pitämään yhdestä tämän bloggaajan laukusta. Hänellä on kymmeniä mahtavia laukkuja, huiveja, kenkiä ja vaatteita. Jos yhdestä niistä ei pidä, on köyhä ja kateellinen?
Itse käyttäisin ylimääräiset 2000 euroa strutsinnahkaiseen Mulberryyn. Jonkun mielestä se on yäks, mun mielestä tuo ko. Celine on yäks. Onneksi kaikki ei tykkää samoista laukuista, riittää strutsinnahkaisia Mulberryjä mulle ja Celineä Mussulle!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:03"]
Naurettavaa heittää kateuskortti, jos ei satu pitämään yhdestä tämän bloggaajan laukusta. Hänellä on kymmeniä mahtavia laukkuja, huiveja, kenkiä ja vaatteita. Jos yhdestä niistä ei pidä, on köyhä ja kateellinen?
Itse käyttäisin ylimääräiset 2000 euroa strutsinnahkaiseen Mulberryyn. Jonkun mielestä se on yäks, mun mielestä tuo ko. Celine on yäks. Onneksi kaikki ei tykkää samoista laukuista, riittää strutsinnahkaisia Mulberryjä mulle ja Celineä Mussulle!
[/quote]
No niin olisi, mutta kukaan ei ole kateellinen eikä kukaan ole haukkunut kenenkään laukkukokoelmaa. Mussulla on mahtavia laukkuja, paljon enemmän mitä monella muulla ja hän saa olla tyytyväinen kokoelmaansa. Kuka tahansa olisi. Toivottavasti blogin pitäjät ymmärtävät tämän. Keskustelu oli asiallista ennen kuin myötäilijät aloittivat vihakeskustelun ja naureskelun. Minunpuolestani saa kulkea vaikkapa kangaskassin kanssa. Ei yksi kassi tee ketään tyylikkääksi tai tyylittömäksi. Johan se näkee Pariisin tai Rooman kaduillakin että näin on. Ja jo viisas Coco Chanel tiesi, että ainoa elegantti piirre, joka säilyy, on käytöstavat! Se ainakin puuttuu aika monelta täällä -oli merkkilaukku tai ei!!!
Itse käyttäisin ylimääräiset 2000 euroa strutsinnahkaiseen Mulberryyn.
[/quote]
Strutsinnahka näyttää ihan finniseltä persnahalta! En kehtaisi kuskata sen näköistä laukkua kädessä/olalla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:53"]
Celinen liikkeessä ei näkynyt jonoja...;) Hassua miten täällä puhutaan niin asiantuntevasti näistä laukkujutuista, mitä jos muuttaisitte niiden laukkuliikkeiden naapuriin, vois heittää elämä häränpyllyä kun ei ne olekaan niin iik.
[/quote]
Ei täällä ole Celinen liikettä. On olemassa laukkuliike joka myy pienempää erää Celineä.
Pariisissa Celinen edessä oli jonoa ainakin 2 vkoa sitten, ja sinne pääsi vain muutama hlö kerrallaan.
Celineähän ei saa mistään nettikaupasta, vain heidän omista liikkeistä, ja se nostaa laukun suosiota koska on vaikeasti hankittava ja niitä laukkuja valmistetaan aika pieniä eriä :)
Todella kaunis laukku JOS siinä ei olisi noita nahkasiivekkeitä.
Nahkasiivekkeiden kanssa en tykkää ollenkaan. Jos ne poistettaisiin, niin rakastaisin.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:54"]
Itse käyttäisin ylimääräiset 2000 euroa strutsinnahkaiseen Mulberryyn.
[/quote]
Strutsinnahka näyttää ihan finniseltä persnahalta! En kehtaisi kuskata sen näköistä laukkua kädessä/olalla.
[/quote]
Hah! Loistava huomio. Olenkin aina miettinyt, mitä se muistuttaa. Läheltä ne nypylät näyttää pieniltä nänneiltä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 16:53"]
[/quote]
Ei täällä ole Celinen liikettä. On olemassa laukkuliike joka myy pienempää erää Celineä.
Pariisissa Celinen edessä oli jonoa ainakin 2 vkoa sitten, ja sinne pääsi vain muutama hlö kerrallaan.
[/quote]
Mä asun aika ison Celinen liikkeen naapurustossa, ei siellä mitään jonoa ole ollut, ehkä jossain kaupungeissa hype on suurempi kuin toisissa:):)
Bottegan laukussa maksaisin tosiaan siitä logottomuudesta ja taitavasti käsin punotusta kauniista nahasta, ja koska niitä ei juuri tule vastaan, no ehkä Tukholmassa Ruotsin prinsessoilla :) Harmi vaan että ovat niin kalliita...