Mies pelkää MUN vaihdevuosia
sanomalla, että sitten vyötärö katoaa ja hartiat levenee..Miten tämä muka voisi olla mahdollista? Estrogeenin vähenemisellä tälläiseen asiaan mitään vaikutusta tuskin on. Itselleen hänelle tuottaa hankaluutta kuvitelma, että hänen takapuoli levenee. Saattaa peilin edessä mitailla omaa persustaan minuuttikaupalla (tai sitten ihastelee) Siis mitä ihmettä mies meinaa, on 50v. ja tälläistä pitäs sulattaa. En ole muutenkaan vielä näkyviä kaaria hirveesti tuonut esille jo miten se miestä hirvityttää..se vyötärön katoaminen??? Kommentteja!
Kommentit (13)
Miehillä takapuoli löpsähtää. Sii rupea roikkumaan kun bulldogin posket...
Eivät kuule hartiat levene kuin todella kovalla työllä vaihdevuosi-ikäisellä naisella. :DDDD
Lähestyvä vääjäämätön rapistuminen ja kuolema ne vaan miestä pelottaa, usein tuossa vaiheessa miehet alkaa katsella nuoria naisia, kun kuvittelevat sitten jotenkin itse nuortuvansa. Ikäkriisiä pukkaa, on nääs parhaat vuodet jo takana ja kroppa mätänee hiljalleen pystyyn :) Testotasot madaltuvat ja miehestä tulee vähän naismaisen pehmeä ja seksuaalinen kyvykkyyskin näivettyy.
Kerro nämä faktat miehellesi ja katso (ja kerro meille) miltä äijänkäppänän naama sitten näyttää!
Erikoinen kaveri, tässä mun kommenttini.
Mies on oikeassa: hänen takapuolensa ja sinun vyötärösi levenee. Ei tarvitse kuin vertailla nuoria ja keski-ikäisiä miehiä, niin näkee kuinka jälkimmäiset ovat koko kropaltaan leveämpiä. 616
Mies on oikeassa: hänen takapuolensa ja sinun vyötärösi levenee. Ei tarvitse kuin vertailla nuoria ja keski-ikäisiä miehiä, niin näkee kuinka jälkimmäiset ovat koko kropaltaan leveämpiä.
Muista sanoa miehelle että pahinta on, että sun limakalvot kuivuu etkä halua enää seksiä ollenkaan. Ja miehen mulkku lakkaa toimimasta, haluja on muttei kykyjä. Sitten tulee eturauhassyöpäepäilyt peräaukonkautta-tutkimuksineen. Myös pissaaminen muuttuu niin että puolet menee lattialle, ja osittain tulee housuunkin.
No eipä tarvii sanoa. Se on niin terveysfriikki.,kaikki pitää olla niin terveellistä ja mikäs siinä, olemme molemmat terveitä toistaiseksi mutta huh..tällästäkö tää vanheneminen on. Paitsi eihän kaikilla sekään ole samanlaista.
Ap
Miehesi alkaa olla läski impo jolla terveys kyllä rapisee iän myötä. Sitä se pelkää. Tajunnut oman rajallisuutensa ja nyt haukkuu vielä vaimoaankin...eiköhän sillä ole jo haku päällä nuorempia naisia kohtaan ;)
No eip ole, tavattiin pari vuotta sitten, joten ei täsä iässä tarvii enää katella/lähteä perään muita. Ei ole impo ollut kertaakaan, vaan aina on jäykkänä pysynyt alusta loppuun. Eksälläni lerpahti nuorena alituiseen (mutta se poltti röökiä joten ei ihme). Mutta ärsyttää vaan, emmä nyt millään haluisi vielä vanhentua.
Ap
Hänellä lienee ikäkriisi, myös tuo terveysfriikkeys kuulostaa samalta. Ikävä jos vanhenemisestakin tekee ongelman, sehän tapahtuu kaikille. Toivon että itse pystyn suhtaustumaan vanhenemiseen mukavana asiana siihen asti, kunnes on niin paljon kremppoja että itsenäisyys vaarantuu.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 12:01"]
sanomalla, että sitten vyötärö katoaa ja hartiat levenee..Miten tämä muka voisi olla mahdollista? Estrogeenin vähenemisellä tälläiseen asiaan mitään vaikutusta tuskin on. Itselleen hänelle tuottaa hankaluutta kuvitelma, että hänen takapuoli levenee. Saattaa peilin edessä mitailla omaa persustaan minuuttikaupalla (tai sitten ihastelee) Siis mitä ihmettä mies meinaa, on 50v. ja tälläistä pitäs sulattaa. En ole muutenkaan vielä näkyviä kaaria hirveesti tuonut esille jo miten se miestä hirvityttää..se vyötärön katoaminen??? Kommentteja!
[/quote]
No voi ressua, mistähän se on tietonsa hankkinut:) Aku Ankasta??
Mulla vaihdevuodet kesti 5v ja loppui n vuosi sitten. Olen täsmälleen samankokoinen ja näköinen kun silloinkin, itseasiassa hieman timmimpikin. Mielialakin on ollut koko ajan upea, ihanaa kun ei ole pms oireita eikä muutakaan "henkistä" oiretta. Olen paljon pirteämpi ja hyväntuulisempi kuin ennen. Ja meillä mies on ihan innoissaan kun ei tarvitse pitää paussia menkkojen aikaan;D Kostunkin paremmin kuin ennen!
Ja vielä - sun mieshän ei ollenkaan repsahda??
n 53v
Vittu mikä sika. Purkaa omaa pahaa oloaan teikäläiseen. Meikä lähtis aika äkkiä menemään jos tolla tavalla tullaan maskiin. Harkitse sinäkin samaa.