Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska alkaa Unelmien Poikamies tai Unelmien Poikamiestyttö?

Vierailija
08.11.2013 |

Nopealla selauksella en löytäny ohjelmatiedoista mitään. Tietääks joku?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps. Poikamiesten(ja naisten)katselu on paljon kiinnostavampaa kotiäidille kuin joku hikinen kokkaaminen.. Neljän tähden illallinen on toki hauskaa viihdettä. Itsekkin odotan uutta kautta bachloriin.

Vierailija
2/10 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä teidän kanssa!

Haluan Unelmien poikamiehen tai naisen ruutuun sekä myös jonkun kaupungin Täydelliset naiset. Ollut nyt noiden täykkäreidenkin suhteen monen monta kuukautta todella hiljaista.

Hömppäsarjoista tämä uus Petolliset enkelit paikkaa vähän, mutta kunnon realitya nyt kaipais. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Unelmien poikamies/poikamiestyttö tosiaan liian kallis ohjelma jonkun kanavan näytettäväksi? Nyt on viimeisestä varmaan jo vuosi aikaa. Luulisi että hinta sentään halpenisi kun vuosia on kulunut siitä kun pyörivät Amerikassa.

Vai onko meille vaan hyväksi ettei katsota näitä = tuhlata aikaamme suotta.

Vierailija
4/10 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen minäkin ihmetellyt! Missä viipyy Bachelorette?

Vierailija
5/10 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että tätä sarjaa näytetään Suomessa monta vuotta muuta maailmaa jälkijunassa! :/ Samoin kuin nuo Real Housewivesit jotka pyörii Avalla, nekin tulee monta vuotta jopa Ruotsia jäljessä. Siksi katselen Ruotsin telkkarin puolelta monia ohjelmia joista kuulen jenkkituttaviltani.

Tuli mieleen että Bachelorista ja Bachelorettesta on tehty Bachelor Pad-nimistä spinoffia jo jokunen kausi, eli siinä kaikki poiskarsitut miehet ja naiset laitetaan samaan taloon ja draamakuvio on valmis ;)

Vierailija
6/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen myös Unelmien poikamiestä. Kyllä mahtuisi jonkun ruokaohjelman tilalle.

Vierailija
7/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä kiva sarja ja tuotantokausia riittäisi näytettäväksi. Alin kausi taitaa olla viimeinen näytetty, taikka sitten oli joku mieskausi välissä jo, mutta näyttämisestä on jo ikuisuus.

Vierailija
8/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa odottelen minäkin. Olen kyllästynyt Neljät häät ohjelmaan, samoin se Deittikamera on ihan kamala, Sinkkulaiva menee just ja just... On mulla ongelmat! ;-)

Vierailija
9/10 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 10:35"]Odottelen myös Unelmien poikamiestä. Kyllä mahtuisi jonkun ruokaohjelman tilalle.

[/quote]

Ruokaohjelmia tulee päivittäin varmaan 6h joka tuutista, ei se ruoan teon katsominen ole niiiin mielenkiintoista. Tässä ollaan menty aivan väärään suuntaan.

Vierailija
10/10 |
25.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alkaa unelmien poikamiestyttö 12 kausi TV:stä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi