Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä asiasi koski, kun viimeksi soitit anopillesi?

Vierailija
08.11.2013 |

MInä kysyin mistä löytäisin tärkkiä virkkuutöiden tärkkäämiseen. Kävin puhelimessa keskustelua perunajauhoista, sokerista, liimaseoksesta jne.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole soittanut ikinä, eikä mulla ole anopin numeroa. Anopilla taitaa olla mun numero, mutta en ole varma. Se lähti lomalle maahan ja kaupunkiin, jossa olen asunut 4 vuotta ja jonka kieltä puhun sujuvasti, joten tahtoi mun numeron siltä varalta, jos tulee jotain ongelmia. Ei tullut. Ei olla kertaakaan puhuttu puhelimessa. Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 9 vuotta.

Oman äitini kanssa soittelen pari kertaa kuussa. Sähköpostia tulee laitettua vähän useammin. Käly soittelee enemmän äidilleni kuin minä, tapaavat myös pari kertaa viikossa.

Vierailija
22/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita koskaan anopilleni. Miehellä on vähän etäiset välit perheeseensä, joten mun ja anopin suhdekaan ei ole erityisen läheinen. Emme siis ole mitenkään huonoissa väleissä, kyläilemme kyllä, ja mieheni on lähentynyt perhettään sen jälkeen, kun saimme lapsen.

Mä ihan pidän anopistani, ei ole kiinni siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole anoppia, ei ole koskaan ollut.

En kyllä soitellut apen vaimollekaan, silloin kun hän vielä eli. Mies soittelee isänsä kanssa, siinä niitä kuulumisia ihan tarpeeksi näkemisten välillä (2-3x vuosi, asuvat kaukana eivätkä itse käy täällä). 

Miehen siskon kanssa olen muutaman sähköpostin kirjoitellut.. silloin on ollut jotain hoidettavaia asioita.

Vierailija
24/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes anopin numeroa.

Hyvin tullaan juttuun ja on mukava ihminen.

Käydään kuitenkin esim. kylässä aina miehen kanssa yhdessä, joten mies hoitaa nuo yhteydenpidot.

Vierailija
25/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ja kysyin kiinnostaisiko lähteä Naisten Joulumessuille minun ja tyttärensä kanssa; kyllä kiinnosti. Me soitellaan pari kertaa kuussa, lisäksi laitan tekstarilla kuvia lapsista kun ollaan tekemässä jotain kivaa. Myös miehen siskon kanssa soitellaan ja jutellaan kuulumisista.

Vierailija
26/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan soittanut anopilleni. Naimisissa 7 vuotta. Anoppi soittanut miehelleni tänä aikana ehkä kerran ja mies äidilleen soittanut ehkä kerran. Anoppia ei kiinnosta. Asumme 10 km päässä heistä ja he ovat k äyneet kaksi kertaa meillä ja me ei kertaakaan heillä. Apin kanssa kyllä ollaan tekemisissä. Hänen kanssaan soittelen viikoittain ja hän käy meillä noin kerran viikossa.

Vierailija
27/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan parin viikon välein tulee soitettua tai viestitettyä puhelimella tai facessa.. VIimeeksi eilen soitin ja kysyin tulisivatko kahville... tulivat :)

Vierailija
28/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan puhunut anopin kanssa puhelimessa. Naimisissa 10 v

Vierailija
29/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin tyttären 10v synttäreille viikko sitten.

Vierailija
30/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten soitin ihan vain kysyäkseni ja kertoakseni kuulumisia. Parin viikon välein jutellaan puhelimessa, useimmiten anoppi on se, joka soittaa.

Vierailija
31/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon tule soiteltua. Asutaan samassa korttelissa, joten nähdään melkein joka päivä, kuulumiset tulee siinä samalla vaihdettua.

Mutta noin yleisesti, tuskin soittelisin paljoa, vaikka asuttais kauempanakin, ei mun mieskään soittele mun vanhemmille.

Vierailija
32/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä anopille soittele vaikka mukava onkin. Olisinkohan soittanut viimeksi kun huomasin tämän soittaneen minulle, sitä en kyllä muista mitä asia koski kun siitä on aikaa. Anoppi asuu lähellä niin useammin tulee kasvokkain kommunikoitua. Harvoin ihmisille soittelen. Omalle äidille ehkä pari kertaa kuussa kun välimatkaa on melkein 500km.

Vierailija
33/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen kun tuolla joku kommentoi, että miksi ette soittele anopillenne, ihan kuin se olisi jokin velvollisuus. Soitteleeko jonkun mies jotenkin rutiininomaisesti teidän vanhemmillenne? Meillä mies hoitaa yhteydet omille vanhemmilleen ja minä omille. Kylässä käydään joko yhdessä tai yksin. Olen anopin kanssa mainioissa väleissä, mutta tosiaan en ole hänelle koskaan soittanut eikä taida numeroaankaan olla. Toki lapset voivat muuttaa kuviota, meillä ei niitä vielä ole. 

Vierailija
34/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään soitin anopille työasioista, hässäkkää tavarantoimituksissa ja sellaista. Puhuttiin siinä kyllä muitakin asioita, mutta meillä nyt onkin huomattavasti normaaleja anoppi-miniä -välejä paremmat välit.

Vierailija
35/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut vielä koskaan mitään asiaa. Ei puhelimessa eikä kasvotusten. Ratkaisu on ollut anopin.

Vierailija
36/36 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 17:20"]

Ei ole ollut vielä koskaan mitään asiaa. Ei puhelimessa eikä kasvotusten. Ratkaisu on ollut anopin.

[/quote]

Mä en ymmärrä tällaista. Mulla on itselläni poikapuoli ja 2 omaa ja mä ainakin toivon saavani lasten vaimoista/tyttökavereista itselleni sellaista mukavaa leffa/teatteri ym seuraa. Poikapuolella onkin ollut jo yksi pidempi seurustelusuhde ja minä olen hänen tyttökaverinsa kanssa kokkaillut ja soitellut ja käyty yhdessä kahvilla jne. Itselläni on tosi mukava anoppi, jolle tulee soiteltua pari kertaa kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi