16 vuotias tyttäreni haluaa mennä talvella kaverin ja poikaystävän kanssa Singapireen!
olen siinä välissä että saatan hyväksyä heidän matkan. Mutta onko parempi jos tulisin mukaan? Ovat vielä lapsia. Ja kai tämä korona tuskin loppuu moneen vuoteen eli voihan lähteä?
Kommentit (6)
Upea matka. Pääsispä itsekin taas.
n21
Vierailija kirjoitti:
Ei tulevana talvena mihinkään ulkomaille, varsinkaan kaukomaille matkusteta koska korona. Eikö tämän pitäisi olla päivän selvä homma..
Minä ainakin matkustan. En pelkää turhanaikaisia pöpöjä.
Matkailkaa vain ns. turvallisissa maissa, ja reilusti aikuisena vasta kaverin kanssa. Jos etsit uutisista englannin kielellä rikostietoja eri maista ja turisteihin kohdistuneet väkivaltarikokset ja liikennetilastot, saat siitä jonkun käsityksen alueesta. Jengirikollisuus /aineet myös. Suomellakin on omat sivustot joissa on varoitukset ja tiedotteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulevana talvena mihinkään ulkomaille, varsinkaan kaukomaille matkusteta koska korona. Eikö tämän pitäisi olla päivän selvä homma..
Minä ainakin matkustan. En pelkää turhanaikaisia pöpöjä.
Sinunlaisille on oma nimikin mutta jätän nyt sanomatta. Tiedostat vajavaisuutesi varmasti itsekin.
Onneksi ei Ruotsiin:
https://videos.dailymail.co.uk/video/mol/2020/09/15/1032595509548138204…