Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Prisma tienaa aivan, no joo paljon panttipullojärjestelmällä.

Vierailija
15.09.2020 |

Niiden panttijärjestelmä on suurimmaksi osaksi alkon kanssa sama, mutta jostain syystä järjestelmä hylkää noin 20 % alkon pulloista. Ja kaikki lidlin pullot. Se vaan nielasee ne ja ilmoittaa että ei panttia. Olisko kuluttajansuoja-asiamiehen ottaa asia käsittelyyn. Jos pullosta ei anneta panttia se täytyy palauttaa omistajalle.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on.

Vierailija
2/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat tienaa muutenkin niillä ihan hulluna. Asiakas maksaa pantin ja kauppa pitää rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma on paska

Vierailija
4/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin se on.

Vierailija
5/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miljoonavoittoa pukkaa pullopanteilla. 

Vierailija
6/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tehdä rikosilmoitus näpistämisestä. Jos esim. kaupassa olisi joku tuote jossa on huono ean-koodi ei asiakas saa sitä ilmaiseksi, mutta kauppa pitää asiakkaan pullot ilman korvausta.

Vierailija
7/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat tienaa muutenkin niillä ihan hulluna. Asiakas maksaa pantin ja kauppa pitää rahat.

Onko muita kivoja satuja?

Vierailija
8/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että tämä aihe saa paskaa niskaan. Todella ihmeellistä kun tämä on oikea ongelma. Varsinkin kun ottaa huomioon kuinka helvetisti kauppa tienaa tällä. Mun muutama euro sinne tänne ei nyt tietysti mun taloutta varsinaisesti hetkauta mutta periaate vituttaa. varsinkin kun tiedän että kauppa tienaa tällä huijauksella miljoonia.

Vierailija
9/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajansuoja-asiamies :D

Vierailija
10/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pullot kelpaa ainoastaan Lidliin, jos haluat niistä pantin. Lukee ihan niissä pulloissakin.

Ja ne alkon pullot on Tallinan tuliaisia? 

Vierailija
11/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia, kuuluu vanha sanonta.

Vierailija
12/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin että täällä on näin sinisilmäsiä ihmisiä jotka ei usko tähän huijaukseen. K kaupassa automaatti palauttaa ne pullot mitkä eivät ole oiketettuja panttiin. Mutta s-paska jyrää.

Vierailija
13/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin pullot kelpaa ainoastaan Lidliin, jos haluat niistä pantin. Lukee ihan niissä pulloissakin.

Ootko tyhmä? Mä tiedän sen, mut jos vahingossa laitan niin se kuuluu palauttaa mulle. Ja alkon pullot Tallinnan tuliaisia, siis WHAT, ootko tyhmä, alkon pullot on ostettu alkosta, siis WHAT? Tyhmyys näköjään tiivistyy.

Vierailija
14/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panttipulloja kulkee suomessa varmaan ainakin satoja jollei tuhansia miljoonia. Niillä tienaa hyvinkin jo jos vaikka prosentin hallitsee markkinasta.

Vierailija
15/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ainakaan 10 vuoteen käynyt Tallinnassa. Eikä mulla ole kavereita jotka siellä käy. Mä ostan kaiken viinan alkosta. Ja jos mä vahingossa laitan liiterin pullon koneeseen se kuuluu palauttaa mulle jos en saa siitä panttia.

Vierailija
16/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap taitaa olla sama taukki, joka valitti kun ei voi seurata sähköistä työnhakua, kun ei ole tietokonetta eikä nettiliittymää. Juttu vaan kosahti siihen, että milläs se sit tänne kirjoittaa.

Vierailija
17/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ainakaan 10 vuoteen käynyt Tallinnassa. Eikä mulla ole kavereita jotka siellä käy. Mä ostan kaiken viinan alkosta. Ja jos mä vahingossa laitan liiterin pullon koneeseen se kuuluu palauttaa mulle jos en saa siitä panttia.

Tämä on ihan käsittämätön asia miksi ihmiset ei käsitä tätä juttua. Niitä  viilataan linssiin aivan huolella ja silti vaan herjataan niitä jotka ottavat asian esiin. Mut ei se mitään, ei vitt. olkaa tyhmiä. Nauran kakkaista naurua.

Vierailija
18/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvasin että täällä on näin sinisilmäsiä ihmisiä jotka ei usko tähän huijaukseen. K kaupassa automaatti palauttaa ne pullot mitkä eivät ole oiketettuja panttiin. Mutta s-paska jyrää.

Ei palauta Lidlin pulloja.

Vierailija
19/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaanpa muutama poiminta S-ryhmän Prismojen vetäjien palkoista.

Kuopion Prisman johtaja Juha Riikola ansaitsi viime vuonna 175 428 euroa, pääomatuloa tuli 3 459 euroa. Kouvolan Prisman Ari Hyytiä sai palkkaa 98 769 euroa, Joensuun Prisman Olli Kurppa 94 252 euroa.

Kyseiset Prismat ovat myynniltään maan suurimpien joukossa.

Vierailija
20/41 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap taitaa olla sama taukki, joka valitti kun ei voi seurata sähköistä työnhakua, kun ei ole tietokonetta eikä nettiliittymää. Juttu vaan kosahti siihen, että milläs se sit tänne kirjoittaa.

Hihii.hihiiihii. Mähän kirjoitan tänne ilman nettiliittymää ja tietokoneta. Ooon mä TAUKKI. Mitähän tämä kertoo tyypistä joka otti asian esiin. Huutonaurua PERKELE...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan